Wat een mooie foto van papa en zijn kleine zoon! Super dat de kleine man het zo goed doet en dat jij je ook goed voelt! En wat heeft hij een mooie naam, past ook helemaal bij Declan. Nogmaals gefeliciteerd!!
aaaaaaaaaaaaah wat een schatje!!!!! *smelt* hij ziet er goed uit hoor fijn dat het allemaal goed gaat! geniet maar lekker!! weet je ook wanneer hij ong. naar huis mag? is da met 2500 gram?
Bedankt dames Wanneer hij naar huis mag ligt eraan hoe hij zich op temperatuur houd en hoe hij het doet met zijn voeding enz.. we zijn benieuwd maar tot nu toe doet hij het perfect!
aaaah wat een schatje!!!! Jace, mooie naam zeg! Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat En met jou ook, fijn hoor! Geniet lekker van je mannetje!
@frummel Gefelicieerd met Jace!! Wat fijn dat jij je goed voelt en dat je geen knip scheur o.i.d. Wat een dropje zeg!
Jup als djees/djeez Ga zo weer kolven. en heb alleen in de centrale hal internet verbinding. moest ff dingen van de verzekering opzoeken dus ik kan niet blijven kletsen helaas,, mis jullie wel hoor!
Wat heerlijk om te lezen dat alles zo goed gaat met jullie ! Declan en Jace. Helemaal leuk !! Lekker genieten meis.
o wat een schatje ! Is er een idee hoe lang hij nog in het ziekenhuis moet blijven ? Edit. nog even afwachten dus. Komt vast goed als hij het nu al zo super doet !
Bellie Zo, jij bent ook druk bezig geweest vandaag! Kaatje Jammer dat Levi zijn slaapjes overslaat tegenwoodig. Ik vind het echt heel fijn als Jara op bed ligt, kan ik even bijtanken (en even internetten ) Anna Ga je echt nog de 4daagse meelopen? Knap hoor!! Wij hebben aardappels, bloemkool en kipfilet gehad. Met een kerriesausje. MNM Hoe is het nu met je? Heeft de gyn nog gebeld? Marloes Heerlijk zeg, verlof! Geniet ervan! Ik hoop dat je de 28e red... Mariska Jij ook al lekker met verlof. Heerlijk zeg! Je geniet dus echt van het zwanger zijn zo te lezen. Fijn dat je het mee kan/mag maken he? Marja Nou jij maakt het ook maar spannend zeg! Ik hoop dat je het volhoud tot de 37 weken! Nina Gecondoleerd meid! Normaal is zoiets al heftig, maar als je zwanger bent is het nog even iets heftiger vind ik. Sherry Geen aandacht geven dus, die buren! Of heel vrolijk 'goeiemorgen' enz roepen. Balen dat het nog steeds niet af is..... Kun je nog niks. Rustig aan meid! Schildje Fijn dat het bloeden bijna weg is! Hopen dat het weg blijft! Frummel Ach, wat een klein moppie! Fijn dat alles goed is gegaan en dat jij je goed voelt! Heerlijk dat je kleinste mannetje het zo goed doet zeg. Prachtige naam! Vandaag iets te veel gedaan geloof ik..... Last van mijn rug en een strakke buik.... Lekker vroeg op bed dus
Frummel wauw wat een moppie. Gefeliciteerd! (nogmaals) En wat super dat je zo goed uit de strijd gekomen bent. geniet lekker van je gezinnetje. Zo hier ga ik naar bed. Ben ontzettend moe, maar moeten vannacht varen. Dus dat betekend dat ik nu ga slapen, en dat ik dan vannacht mijn lekker warme bedje weer uit moet. Om het over te nemen van mijn mannetje. ppffft zal wel brak zijn morgen. welterusten dames.
Hier is de kleine al een paar uur rustig. krijg daar altijd de kriebels van. Zo maar even wakker porren dus