Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatien

mamatien Niet meer actief

Volgens buienradar komt er bij ons vrijsnel regen... T wordt ook al bewolkt!!

2. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Even spammen :)

3. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    En nog 1tje

4. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Haai iedereen :)

Ik ga snel de pagina's terug lezen (zodra me ogen geen stokjes meer nodig hebben om open te blijven :p )

Kom even snel een foto plaatsen.

Uitspraak is trouwens: Sejan.

5. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ahh lief Anna:D

Alles goed gegaan?

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Mooie foto's Ennas!

AnnaB, wat een knap ventje!!

Hmm, hier is de zon weg aan het gaan........Regen op komst???

7. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ennas: prachtige foto's zeg!!! echt leuk!

Anna;ben heel benieuwd naar je verhaal! en hooop echt dat je nu een beetje uit kunt rusten!

8. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    frummel oooh wat leuk!!!!!!

anna gefeliciteerd wat een mooi mannetje.

jeluna successs.

bij consultatie bureau was alles goed ze weegt 2940 gram en 50 cm

9. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Nog eentje... (omdat ik die toch ook wel erg mooi vind :) )

10. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Bedankt voor alle felicitaties :)

Vanmorgen om 7 uur gemeld in het ziekenhuis. Kwart voor 8 werden ongeveer de vliezen gebroken. Er kwam niet gelijk vruchtwater mee... Zodra ik me ging verzetten kwam het met golven.

tot 11 uur lichte weeën gehad. Ze hebben regelmatig het infuus verhoogd omdat de weeen niet krachtig genoeg waren... (of omdat ik nog zo vrolijk was!)

11 uur 6 cm ontsluiting. en weer werd het infuus verhoogd. Toen kwamen de weeen die wel pijn deden. trok weer naar de rug!

om kwart voor 12 toch maar gevraagd om pijnstilling omdat ik net tegen de koorts aanhing en me hele lichaam aan het tintelen was tijdens de weeen. Dat gevoel ging niet meer weg tussen de weeen. Dacht dat ik echt gek werd... irritante opvliegers. Heel misselijk geweest...

tien over 12 toch de prik in me been gekregen. Het zou 15 minuten duren voordat ik er wat van zou merken. Ondertussen bleven de weeen gewoon komen. Een arts had besloten om even een half uur erbij te zitten om te kijken hoe het met Céan zou gaan.

5 over half 1 riep ik gelijk IK MOET POEPEN!!!! ze schrok zich rot geloof ik hihi. En ik was dus al aan het persen maar ik moest en zou puffen van dr... nou echt niet! Andere arts erbij en verpleegkundige. Verpleegkundige kon nog wel een schort aan en de rest niet. Hoofdje was er al uit... Dienstdoende arts schrok zich rot... dit gaat snel zegt ze... 2 persweeen geperst en toen mocht ik hem zelf op me buik neer leggen....

nog versuft en duf van de prik in me been... had ik niet echt zin om te praten met al die mensen hihi... ik heb heel vriendelijk gezegd ik wil graag even bijkomen etc... placenta kwam 20 minuten later maar met moeite. Alles is goed. Céan deed het gelijk goed! Begin te happen naar zijn vingers.

Toen iedereen de kamer uit was vind ik het wel even heel erg lekker rustig hihi... heb Céan gelijk aangelegd en het verbaasde de verpleeging dat hij gelijk zo goed dronk... en 5 minuten later was ik nat... Céan had over me heen geplast... dus ik verpleeging weer oppiepen... wat is er zegt ze... dus ik zeg heel lief... zijn niertjes werken ook goed hoor! begon ze te lachen...

Het is dus weer snel gegaan en ben erg blij dat hij er is. Nu genieten en bijtanken... en dat is hard nodig hihi. Ben erg moe en hoop op tijd te kunnen gaan slapen...

11. Rono

Rono Niet meer actief

* Doet de regendans * Wel heel bewolkt hier in wageningen..

12. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Nog geen nieuws van marleen? Hopenlijk is ze er nog niet aan toe gekomen om het ons te melden, en heeft ze de kleine al lekker in haar armen.

Rono blijf jij idd maar lekker thuis. ooh nou ja pizza is ook lekker.

Belliebel, wat fijn dat fabienne weer lekker thuis is. en ze haar flesjes weer goed leeg drinkt. Oke hihi ik schrik van die 2 kleppen ipv 3, maar zo te horen kan het geen kwaad. Gelukkig maar! Nu (weer) lekker gaan genieten.

Lindaatje. gefeliciteerd met je 37 weken. Pffft koken, succes.

Mamatien. oooh spannend misschien dus toch wat voorwerk geweest. hihi ik hou mijn mond weer in het vervolg Sorry! wel fijn dat alles weer goed was.

Ennas, leuke foto's

AnnaB aaaaaah ik smelt. ik vind het een leuke naam. klinkt als een super bevalling, hihi en je uitspraak de niertjes werken ook goed. haha. hoe kom je erop.

angiebaby. fijn dat ze weer is goedgekeurd door het cb.

Hier nog steedds 33 graden, en nog geen wolkje aan de lucht. Ik wil ook regen!!!!

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    AnnaB, klinkt als een goede bevalling! Nu lekker genieten, dat heb je wel verdiend.

Jaaa!! Het rommelt en flitst hier! Heb ff alles tegen elkaar open gezet, kan het ff door waaien. Jaimy zit voor het raam te glunderen want er komen lichtjes uit de wolken, lol :D

14. AnnaB gefeliciteerd met je zoontje! Mooie naam en prachtig ventje!

Belliebel; fijn dat Fabienne weer thuis is :)

Angie; mooi dat alles op het cb goed was!

Ik moet hier wel een beetje lachen om al die Nederlanders die zitten te smeken om regen :) Hoe vaak maak je dat nou mee :D

15. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Bevalling is idd op zich super verlopen :)

@jac
    Geen idee heb wel meer vage opmerkingen gehad :p... moest naar de wc... belde de verpleeging... en zeg heel droog... we moeten even een volksverhuizing doen...

16. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Bellie, heerlijk dat je weer thuis bent!

Anna, Gefeliciteerd met Céan! Mooi mannetje!!

Ennas, mooie foto´s!!

Weer Hier in Zuid-Holland, tussen Rotterdam en Den Haag, kwam het net met bakken uit de hemel en het rommelt nog steeds maar echt te keer gaat het niet.

Wat wel heerlijk is..het waait!!

*profiteert hier van in een voedingsbh en oma-onderbroek :D*

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Anna, klinkt helemaal goed meid!!! En hij mag er zijn hoor, kleine Céan!!

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ben je eigenlijk nog in het ziekenhuis, of mocht je al naar huis?

19. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    MNM ik ben eigenlijk helemaal kapot, moe enz... maar ga voor die kleine door he!

Juud je hebt je verhaal mooi omschreven hoor! Geniet er lekker van. Wat een leuke foto zeg!

Lindaatje mooie buik hoor!

Patriesja tijd gaat heel snel he!!

Jac ik ben eigelijk opperdeop :) maar ja komt wel goed :D

Marloes spannend zeg! Donderdag dus weer babynieuws :D

AnnaB gefeliciteerd met de geboorte van Cean!!! Prachtig mannetje!

Ennas wauw! Mooie foto´s hoor!!

20. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    belliebel erg fijn nu lekker genieten!!!

zo anna klinkt fijn zo lekker snel maar heeeel heftig lekker genieten!!

hier lekker biefstuk met champignons en gebakken aardappelschijfjes op.

en t noodweer komt nu hier brr eng

Deel Deze Pagina