ik ben met die piraten bezig. wat heb ik een spijt zeg. werkt voor geen meter, ben moe, heb het warm, Ferry blijft maar praten en ik heb zin om in janken uit te barsten Lang leve de hormonen Hier komt het trouwens met bakken uit de hemel zetten incl. onweer. en Ferry is de hond gaan uitlaten.die vind dit weer heerlijk. Heb gezegt dat als hij morgen ziek is ik geen woord van hem wil horen Ennas,mooie foto's Anna, wat een heerlijk mannetje. goed gedaan !
Het waait hier en rommelt!!! Joepieeee!! eindelijk koelte!! hihi @bellie, wat fijn zeg dat je meisje weer naar huis mocht, lekker genieten nu! @ennas, wat een mooie foto's! @anna, aaaah wat schattig! Fijn dat alles goed en vlot verlopen is. Nu lekker genieten! @dani, hoe gaat het met je mannetje? @jac, balen bij jou nog erg warm dus... @angie, fijn weer goedgekeurd op het cb! @kaatje, knuff!! ik ben ook benieuwd naar Marleen, hopelijk heeft ze de kleine al lekker in der armen!
Hier onweert het wel, nog geen regen. Hou me hart vast voor vriendlief, die is nog aan het werk en moet tot 22u. Zul je net zien dat hij midden in een regenbui zit als hij naar huis komt.
Hier net ook regen en onweer gehad. Vind dit weer heeeeerlijk! Maar het is nu weer droog en het regent nog een beetje! Anna: Das inderdaad lekker snel gegaan zeg! Wat een mooi mannetje is Céan! Nu inderdaad lekker gaan genieten en bijtanken! Hoe vinden de andere kids het? Zo kids liggen hier heerlijk te slapen. Heb net heerlijk liggen kroelen met Fabiënne, ben zo blij dat ze weer lekker thuis is. De verpleegsters in het ZH vonden het jammer dat ze weer weg ging, ze waren nu al dol op haar hihi. Ja helaas meiden, ik neem die kleine meid maar al te graag mee naar huis.
Hoihoi! Vanmiddag om 16.09 is Romee geboren! Alles gaat goed, mevrouwtje weegt 3220 gram en is 50 cm. Kom morgen wel even verslag doen.
Marleen, man en Jara van harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie Romee! Wat een prachtige naam zeg, ben er erg weg van, mannetje ook. Hopelijk is alles goed gegaan. Geniet ervan!
We zijn weer thuis, neia sliep zo, hoest nog steeds constant. Hier wordt de lucht nu zwart, dus het komt eraan. Hopelijk zorgt het snel voor verkoeling. Want mijn lichaam kan niet meer.............. Mijn meisje mag nu wel komen.
marleen gefeliciteerd met romee! (leuke naam, hou wel van de apartere namen) We zien je morgen wel, nu lekker genieten!. Ben benieuwd naar jouw verhaal.
Rono, ai flink litteken zeg. Hihi als je zelf maar niet hoeft te koken. Bellie, oooooh heerlijk je meisje thuis en verder alles goed. Ik ben echt opgelucht voor je. Miffy, nou precies, echt geen weer om te koken. Marloes, haha ik zoek mee. Miracle, lekker samen douchen en het bedje in. Lindaatje, hihi volgens je banner was je gister al 37 weken. Mamatien, fijn dat de controle weer goed was. Jij dus ook aan het voorwerk. Zonnebeertje, erg he wachten op de regen.
Anna: onwijs gefeliciteerd meis! wat een schatje ennas: mooie foto's! Kikker, recept: pastasalade: Penne ijsbergsla geroosterde sesamzaadjes gorgonzola in stukjes noten mix stukjes manderijn stukjes peer klein beetje azijn en olijfolie eventueel olijven aardappelsalade: aardappelschijfjes gekookt en afgekoeld 4 eetlepels mayonaise 125 ml yoghurt of creme fraiche bieslook peterselie halve geraspte appel 1 ui Hier: vandaag gewinkeld bij voorwinden. Heel goed geslaagd voor mezelf(eindelijk). In totaal 4 broeken, 2 shirtjes en schoenen. Voor Jace 2 shirtjes van z8 en jottum en voor Declan stoere sandalen. Het afrekenen was alleen minder grappig Maargoed het waren 2 versace broeken, 1 hugo boss en 1 ralph lauren. Volgende x toch maar naar de only hahaha. Ga nu even bijlezen!
Marleen: Gefeliciteerd!!!! Leuke naam! Bellie: wat fijn dat ze thuis is zeg! Rono: jeetje wat een litteken!!! Echt bizar zeg. Had heel anders af kunnen lopen.. bah MNM: hoe is het nu met Neia?
Ennas, wooooow wat een gave foto's. Anna, aaaah wat een schatje............. Erg mooie aparte naam ook. Wat klinkt dat goed zeg. Zoals gewoonlijk het einde heel heftig, maar wel lekker snel. Nu idd bijslapen en genieten. Angie, ah wat fijn dat alles goed was. Ziet ze ook niet meer gelig? Goed gegroeid dus?
Anna wat een scheetje! Nu lekker uitrusten meid! Marleen gefeliciteerd met dochter Romee! Nu lekker van je meisje genieten en wat uitrusten. Ben benieuwd morgen naar je verhaal. Hier giet het nu ook eindelijk en het onweert en bliksemt. De lucht ziet er gewoon groen van. Alleen durf ik nu geen tv aan te zetten voor het geval de bliksem inslaat.