Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Frummel en Belliebel oh ik kijk echt uit naar mijn eerste glaasje wijn of idd prosecco, heerlijk :p!!

Miffy ziet er mooi uit jullie tuinhuis! Wij hebben ongeveer voor eenzelfde gekozen alleen hebben wij een plat dak en wordt het terras ook nog dicht gemaakt.

Annab jeetje wat ben jij weer lekker snel thuis zeg! Hoe is de nacht gegaan?

Schildje oef wat een zware nacht zeg :(.

Mamatien heerlijk zo goed geslapen!

MNM oh wat jammer ook bij jou weer alleen voorwerk :(. Wanneer heb jij je volgende afspraak bij de gyn?
    Hoe is het met Neia?

2. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Hier ook wakker gelegen van de onweer en regen. En toen dat eenmaal voorbij was begon die kleine in m'n buik aan een polonaise.
    Veel krampjes die weer wegtrokken; voorweeen?! Ik hoop het!!
    Vandaag maar rustig dagje, gelukkig niks gepland behalve naar de vk. Ga vragen of ze me kan strippen. Spannend!!

Dikke enkels. Een natte theedoek om je voeten wil nog wel eens wonderen doen! Snap dat het niet echt ideaal is als er al kids rondlopen maar je moet er wat voor over hebben :D
    En uit ervaring kan ik zeggen dat het beter werkt als een teiltje water...dat stootte ik om of ik vergat een handdoek waardoor de dweil dagelijks uit de kast werd gehaald ;)

Iemand nog leuke plannen voor vandaag?!

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen meiden!
    Helaas was hier de slaapkamer nog steeds bloedheet vannacht. Pas ergens midden in de nacht kwam de eersre grote onweersbui die het echt goed deed afkoelen. Helaas regende het precies het raam in, dus moest die dichter waardoor de warmte niet weg kon. Ik werd 's nachts wakker, uiteraard om te plassen, en toen was het in de rest vh huis koel. Behalve in de slaapkamer! Het wasdroog, dus gelijk raam weer open gezet. Heerlijk verlossende koelte!
    Toen sliep ik weer heerlijk :) volgens vriendlief zelfs door enkele zware buien heen :)

MNM, balen dat het niet heeft door gezet!

Ehm, de rest lees en beantwoord ik later wel wanneer ik de laptop heb.

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mumm84 succes bij de vk!
    En idd ik heb gisteren met een koud washandje op beide voeten gezeten, heerlijk!

Henrieke ik had ook het raam open gezet toen ik ging slapen, helaas ging manlief het tegen 1.30 weer dicht doen want hij kon niet slapen door het onweer.......grrrr het was net zo lekker fris.
    Dus hier koelt het nu eigenlijk pas af en ik vind het zelfs nog best warm, het zonnetje schijnt nu ook.

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier regent het! Buienradar zegt van niet, maar vriendlief was flink aan het mopperen dat ie er doorheen moest fietsen. Ik lig iig nog lekker in bed met een hele vermoeide kat. Die heeft weinig geslapen door al dat gerommel om ons heen vannacht. Slaapkamer is nu iig koel :)

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, he jammer nog steeds zwanger. Hopelijk doet het iig genoeg voorwerk om je vliezen te kunnen breken vrijdg. 1 juli is een mooie dag om te bevallen toch :)

7. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Mamatien Rick is 5,5 jaar en Bart 2,5 jaar. Straks als ons meisje is geboren dan zijn ze ongeveer 5,8 en 2,8 jaar.

Het is hier nu bewolkt en ik hoop dat het niet gaat regenen want het waait nu zo lekker door in huis. Volgens buienradar zou dat niet gebeuren maar goed zelf hun kunnen het een keer mis hebben.:)

8. Vinora

Vinora Niet meer actief

Goeiemorgen dames!

Zo eventjes bijlezen waar ik gisteren geeïndigd ben en kladblokje openen! ;)

Hier beter geslapen als vorige nacht, mocht ook wel met een hardblazende ventilator en dan die 'storm' (ZALIG).
    Nog 5 keertjes slapen en ik ga bevallen, kijk er zo naar uit en ons kleine mannetje ook.
    Al is het bij hem vooral omdat hij weet dat we na haar geboorte naar plopsaland gaan ;)

Gisteren ook even een barstende bom geweest...
    Ik vind mijn schoonmoeder al niet de symphatiekste (lees: helemaal niet), maar soms gaat ze er zooo over qua opmerkingen en haar willetje doordrijven.
    Wij hadden duidelijk besloten de afgesproken inleidingsdatum voor ons te houden, jullie hier weten het maar niemand van mijn kennissen of vrienden zit hier dus vind dat heel wat anders, nou is zij er zo'n drama van aan het maken dat wanneer gisteren mijn vriend er even was ze hem zo aan het uithoren was.
    Niet op een gewone manier, maar echt hem er in proberen luizen met 'Dus als Kelly maandag bevalt, waar gaat Vittorio dan heen?'
    Ik was er zelf nu niet bij, dus ik hoop dat mijn vriend zich niet heeft laten beetnemen natuurlijk... Vind het gewoon zo belachelijk dat ze alles op haar manier wil.

Zo hadden we vorige week nog een discussie over het laten weten.
    Ze vroeg hoe we het gingen doen en wij hadden al op voorhand gezegd dat meter en peter eerst werden gebeld, dan als we rustig op de kamer waren de rest van de familie en pas nadien gingen we kijken voor kennissen en vrienden een smsje ofzo te sturen.
    Dus ik dat uitleggen, keek ze me niet eens aan, kijkt ze ineens naar mijn vriend en zegt ze 'Dus jij gaat me bellen als de weeën beginnen hé?'
    Ja HALLO, wat leg ik je net uit?
    Mijn vriend heeft wel duidelijk gezegd 'Neen, heb je net Kelly haar uitleg niet gehoord? Zo hebben we het beslist en je hoort het wel!'

Haha sorry voor de hele uitleg op deze vroege ochtend, maar erger me dood aan haar opmerkingen en weten dat dit het nog niet is hé ;)
    Zo ben ik ook niet de ideale schoondochter omdat ik al een zoontje had, geen uniefopleiding heb, nog geen carrière en omdat ik niet het perfecte figuur heb enzo...

Maar geniet van jullie dag dames :D
    Ik ga reageren op de rest nu!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    o wat irritant zeg. zo probeerde smoeder steeds achter de naam te komen door midden in een gesprek te vragen "hoe gaat ze ook alweer heten ?" . Ferry en ik hebben daar tig keer op gereageerd met dat we dat niet vertellen en de laatste keer ben ik nog net niet uit mijn slof geschoten, toen viel het kwartje geloof ik.
    Smoeder staat hier ook stand by om te bellen als ik naar het ziekenhuis moet of overdag gebeurd om Levi op te halen. hoop dus dat het gebeurd als Levi op bed ligt en we haar niet hoeven te bellen

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

Goedemorgen... zo eerst fe een kwartier met upc aan de telefoon gehangen omdat internet eruit lag, maar alles werkt weer :)

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

Joehoe en ook ik ben in t laatste vakje van mn banner beland! nog een maand :)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeeee :D schiet op he.
    Hier morgen 37 weken, daarna mag ze van mij wel komen ;)

13. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ik ben bezig om de badkamer eens flink te poetsen.
    Eerst maar even een pauze nemen, pfff wat is dat zwaar met zo'n dikke buik.

14. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo ook goedemorgen allemaal.

Hier ook een stevige onweersnacht achter de rug! Nu is het droog wel nog bewolkt maar een stuk aangenamere temperatuur.

ANNA: Proficiat met Cean!!! (krijg het streepje er niet op....:()

MARLEEN: Proficiat met Romee!!!!

Geniet er van meiden.

Terwijl anderen zich gisteren vertroetelden met prosecco zat ik met een alcoholvrij witbiertje te koekeloeren.... Heb ook zoooo'n zin in een broodje met vers gerookte zalm ;)

MNM, dus het heeft niet doorgezet? Kan me voorstellen dat je lichaam op is. Al helemaal met zo'n weer. Sterkte meis en ook met Neia!

Wupje, wil het bij jou al een beetje vorderen?

Babpsie, haha fijn he onweer! Wij zaten gister ook regelmatig zonder TV. (schotel)

Kelly, he jakkes van die over nieuwsgierige mensen.. dat ben je snel beu. Gewoon je mondje dicht en ze horen het wel wanneer de tijd daarvoor is gekomen!

Henrieke, fijn dat je een goede nacht heb gehad.

Mumm84, succes bij de VK! hopelijk kunnen ze iets op gang brengen.

Wij vertrekken zo weer voor een ritje richting het noorden om naar een auto te gaan kijken. Dus ik zal er vanavond pas weer zijn.

15. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Goeiemorgen!

Mnm en wupje; jammer nog geen baby's!

Hier ook een slechte nacht! bleef het warm hebben, na 3:00 ben ik in laap gevallen..
    De kids waren gewoon om 7:30 weer wakker, nu lekker naar school en psz!

Zo nog even stofzuigen, dat zou mannetje al 3 dagen doen, maar nog steeds niks...

zit nog steeds lekker met de ventilator aan, heb het nog steeds warm, hihi

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Heb de ramen maar overal opengezet en krijg het nu zelfs bijna koud :D Heerlijk! :p Straks ook maar aan de schoonmaak. Door het doorluchten komt overal het stof tevoorschijn.

Maar straks eerst even een ijsje oid eten en uurtje liggen. Heb ukkie nog nauwelijks gevoeld vanmorgen. Van een ijsje worden we altijd goed wakker :D

17. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Jeluna succes vandaag! zet hem op!

Frummel goed geslaagd dus in de stad hihi,

Kaatje dus toch gelukt met de piraatjes. gelukkig maar.

mnm spannend, hopenlijk heeft het doorgezet. ooh jammer. idd hopen dat de bevalling straks lekker snel gaat, omdat je al zoveel voorwerk hebt gehad.

Wupje ook spannend. wie weet hoef je toch niet te worden ingeleid vrijdag. he jammer dat het niet doorgezet heeft. Al lijkt me door het noodweer rijden idd ook niet erg prettig. Dus vandaag misschien wel een mooie dag??

AnnaB ooh wat lief van ticho. hihi en ivy went er ook aan hoor. Lekker thuis genieten.

pink succes bij de kapper!

schildje. hihi dikke voeten, en enkels. volgens mij heb ik er meerdere gehoord die daar last van hebben. inclusief ik. Heb er in mijn andere zwangerschappen nooit last van gehad. Nu had ik het ook opeens gisteravond. Maar ja die anderen waren ook allemaal winterkindjes. Koud badje doet bij mij wonderen.
    ooh wat zielig voor rick en bart. Gelukkig was mama zo lief!

mumm84 succes bij de vk vandaag. hopenlijk doen ze je strippen!

KellyA ooh dat is irritant zeg zo'n smoeder. Sterkte ermee. Hier gisteren ook weer een kleine bom qua souders. Word er zo moe van! zullen we dan maar gewoon even doen alsof ze niet bestaan?? hihi

morge babsie. alles goed??

Paso succes met de autojacht. Hopenlijk is dit hem.

Henriekec haha dat is hier ook! al is het geen ijs, maar ijsklontjes haha. Ik (vr)eet met suf aan de ijsklontjes hier, en de kleine reageert daar idd ook bijna altijd op.

metime. vandaag poetsdagje en wassen. Kortom mag weer een rondje door de woning doen. Iemand nog leuke plannen vandaag??
    Hier gisteren weer een kleine bom gebarsten met de souders. aaarrrgghh. word zo moe van die mensen. zal zich wel weer oplossen, maar merk dat ik het niet goed kan hebben nu. Dat ik dolgraag mijn mening eens aan hun wil vertellen. Hihi maar laten we dat maar niet doen.

18. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Wupje: Hoe is het daar met het gerommel? Ow, vannacht dus opgehouden :D

@Henrieke: Heeft het geduw van de vk wat gedaan?

@Pink: Wat lief van je buren!

@Miffy: Heerlijk dat het tuinhuis er nu ook staat hé :)

@Bellie: Fijn dat Fabiënne weer thuis is :D

@Marloes: Ik heb blijkbaar geluk qua vocht want mijn handen en voeten zijn nog steeds dezelfde *zal maar niet te snel roepen*

@Ennas: Mooie foto's (had ze ook op facebook al bekeken ;))

@Anna: Aaah wat een lief mannetje!Hihi en gelijk gezegend door je zoon zijn blaas :D

@Marleen: Gefeliciteerd met ROMEE!!

@MNM: Ah wat jammer dat het niet doorgezet heeft!

@Mumm84: Succes bij de vk!

@Kaatje: Inderdaad! Ik snap best dat ze uitkijkt naar de geboorte van haar eerste 'echte' kleinkind, maar zelfs als we het op onze manier willen doen en haar dat ook duidelijk uitleggen zal ze het toch proberen aanpassen zodat het goed is voor haar!
    Ik kan wel janken bij de gedachte dat ze hier elke dag zal willen staan na de bevalling! (hormonen?)
    Zo maak ik alles ook niet schoon op de 'correcte manier' volgens haar dus :D
    Kan nog uren doorgaan hoor... :D Haha

@Paso: Ik zou beter mijn mond wat meer leren opendoen, durf het niet echt omdat ik liever altijd de 'vrede' bewaar in mijn vriend zijn familie :p

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jac, juist wel doen ! Nu kan je je mening nog op de hormonen gooien als het uit de hand loopt ;)

Plannen voor vandaag : 10.30 naar de psz. Koffie drinken met de andere ouders en Levi neemt dan afscheid. Hij riep vanochtend al stellig dat hij niet op de tafels ging lopen, niet wilde trommelen en ook geen muts op wilde. wat een feest ;)

Kelly, meis vergeet niet dat het jouw huis, jouw kind en jouw kraamweek is. Als jij het niet ziet zitten dat smoeder iedere dag komt dan komt ze dus niet iedere dag ! hier vind ik 2x in de eerste week ook meer dan voldoende.

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Mamatien, oooh heerlijk zo'n nacht.
    Ben je alleen vandaag?
    Ik zou lekker de stad in gaan, even lekker neuzen.
    En ik zou graag naar de kapper willen maar nog geen tijd voor gehad. ;)
    Of gezellig bij iemand op bezoek of gaan lunchen.

Kaatje, jeetje dat is schrikken, en wat een klote nacht zeg.

Wupje, ah bah bij jou ook weer gestopt.
    Maar jij hebt helemaal veel voorwerk gehad zeg.
    Lekker dat Kyano zo goed slaapt en jij lekker een dagje voor jezelf.
    Ik heb maandag de volgende afspraak bij gyn, dan ben ik 39 wkn.
    Neia is nog een beetje hetzelfde, vooral het 2e deel van de nacht heeft ze beter geslapen. Gelukkig zorgt oma goed voor haar.

Mumm, spannend vandaag naar de vk, ik neem toch aan dat ze wel wil strippen.

Henrieke, eindelijk die frisse lucht, heerlijk!
    Goeie reden om een ijsje te nemen. :D

Kelly, naar plopsaland? :$
    Een perfecte schoondochter is niemand haha.
    Maar jeetje wat een sm zeg, verschrikkelijk, zo betweterig en een echt bemoeial.
    Vooral aan jullie eigen wensen houden hoor.

Bapsie, pfff niet leuk op de vroege ochtend, gelukkig doet alles het weer.

Paso, jaaaaaaaaa lekker een broodje met gerookte zalm, kan niet wachten.
    Succes in de auto, hopelijk is dit je laatste ritje.

Zonnebeertje, oja kids moesten natuurlijk gewoon naar school.
    En van het stofzuigen krijg je het ook heet hoor, bah.

Deel Deze Pagina