Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

souders tja praat me er niet van :p

hier betrekt t weer helemaal, zou er dan nog meer regen komen, mag van mij wel is hier nogsteeds vreselijk plakkerig en warm :(

2. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Kaatje: Zien we inderdaad niet zitten, gelukkig mijn vriend ook niet dus die is het haar toch al subtiel aan het duidelijk maken dat we er zelf rustig van willen genieten.

@MNM: Ja plopsaland (niet direct na mijn bevalling hé!), vanaf ze geboren is hadden we gezegd nog eens naar daar te gaan. Haha vanwaar die smiley? :D
    Bah, ik sta echt op het randje haar te haten eerlijk gezegd..:)
    Ze is echt zo verschrikkelijk in alles!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nee valt mee hoor... vanaf half 4 tot ongeveer 6 uur... daarna met alle collega's nog een etentje, maar dat sla ik maar af. Voordat ik dan thuis ben, is het wel weer rond 22.00 uur denk ik... en morgen vroeg moet ik al om 7.00 uur bellen naar de verloskamers.

4. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Jac, ja deze mama was dan zo lief. Maar ik ben nu helemaal op. Ik zou nu wel uren kunnen slapen. Het is een beetje jammer dat ik tussen de middag niet naar bed kan. Bart gaat dan wel slapen mar ik moet Rick om 12:15 ophalen van school en hij wil, begrijpelijk, niet slapen tussen de middag.
    Mijn voeten zijn weer iets minder dik geworden dus dat is wel fijn.
    Ook hier ramen open en een heerlijk koud windje wat binnen komt.
    Ik doe vandaag helemaal niks. Nou niks alvast de aardappelen schillen en de bloemkool in de pan dan hoef ik dit vanmiddag niet te doen.;)

5. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Schildje; balen van je nacht!! zeiden de kids nog wat vanmorgen?

MNM; fijn dat oma zo goed voor Neia zorgt!

Jac; ook al gedoe met je s.ouders, soms kun je ze wel wat he...

kaatje; ook niet zo'n beste nacht dus, bah!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    aaaah, Wupje en MNM.... zijn de weeën weer gestopt. Jammer meiden!!!

Heerlijk he, dat het afgekoeld is!

Kids zijn op het kdv, laatste dagje alleen voor mij... Net al even naar de etos geweest, maar de luiers waren op...
    Maar snel nog een nieuwe termometer voor baby gehaald, net zo makkelijk.
    Jongens slapen vanavond al bij opa en oma... spannend weer.

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    goedemorgen!
    volgensmij mis ik alles hier :D haha zal straks is wat terug lezen. zo eerst naar fysio.
    vannacht amper geslapen..ben kapot.

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Jac, jeetje die so van jou blijven ook bezig zeg.
    Gaat het weer over de aflossing?

Kelly, duidelijk maken aan je mannetje dat je haar niet elke dag over de vloer wilt hebben in je kraamperiode, dan moet hij het maar met haar regelen.
    Ik zag je al helemaal in je kraamweek in plopsaland lopen. :D

Kaatje, hihi die Levi, één groot feestbeest. :D

Bapsie, nog steeds zo warm?
    Hier is het niet koud, maar waait goed door.

Marloes, dat is een mooie tijd zeg.
    Nee dat etentje zou ik zeker ook niet meer doen.
    Weet iedereen in je omgeving dat je morgen ingeleid wordt?
    Slim dat de kids vannacht al weg zijn, hopelijk kun jij ondanks de spanning ook wat uurtjes pakken.

Schildje, je klinkt echt brak, een dagje niks lijkt me erg slim.
    Misschien lekker op de bank hangen als Rick aan het spelen is.

MamaChantal, succes bij de fysio.

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mijn ouders weten het natuurlijk, en mijn zus....
    en als iedereen morgen de kindjes samen met oma ziet, dan zal het kwartje ook wel vallen ;)

zal zo mijn tas dan maar eens in gaan pakken

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    De badkamer is klaar, pfffff.
    Ruikt toch wel erg lekker fris zo, en dat is mooi weer eens goed gedaan.
    Mams komt zo kijken naar het commodeblad.
    Daar is een stukje vanaf, paps heeft het gister opgevuld.
    Maar mams gaat misschien de rand beplakken met rood en wit. Ben benieuwd.

11. Vinora

Vinora Niet meer actief

@MNM: Haha neen zie ik mezelf nog niet doen :D We bedoelen dus gewoon vanaf de baby er is dat we dan met zoonlief kunnen plannen om nog een keertje te gaan naar plopsaland :D

12. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Zonnebeertje Rick had vanmorgen nog wel dat hij het omweer niet leuk vond en Bart wilde alleen maar spelen vanaf 4:45 vanmorgen.
    Zal blij zijn als het vanavond 7 uur is.

@MnM ik ben ook heel erg brak. Het is tot nu toe goed gegaan maar de laatste paar dagen hakt het er goed in met de warmte en het hoog zwanger zijn.

Joehoe vandaag 36 weken. Over 1 week zou ze mogen komen!! :D

13. Vinora

Vinora Niet meer actief

@schildje: Gefeliciteerd met je 36 weken! :D

14. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@marleen, gefeliciteerd meis!!!! met jullie dochter Romee!!!

@mnm en wupje, bij beide dus uiteindelijk niks gebeurt vannacht, jammer dames!

Verder reageer ik straks even, want geloof dat hier een mannetje honger begint te krijgen ;)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha Levi vond al die aandacht niets. Dacht ik al. Hij had vanochtend dus ook tegen de leidsters gezegt dat hij niet op de tafel ging en ook geen muts op wou.
    Hij vond het wel erg leuk dat we koffie kwamen drinken maar toen iedereen ging zingen riep hij "hou op" en "stop". Wel ging hij netjes uitdelen.
    Ga nu mijn huiskamer even aan kant maken ( gister niets gedaan door de warmte ) want de vk komt vandaag op huis bezoek.

16. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Goeiemorgen dames.

Even een vraagje, kun je kramp in 1 kant van je buik krijgen?
    Ik heb aan de rechterkant van mijn buik toch een partij kramp en steken van het kaliber, echt niet fijn! En het is een aanhoudende pijn.
    Mamatien had jij dat nou ook?

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kaatje, huisbezoek van je vk?

Pink, enige keer dat ik zoiets heb zijn het mijn darmen.

Schildje, jeej! 36 weken, gefeliciteerd!

Ego, Hier een rare dag vandaag. Uk is vrij rustig, maar heeft gelukkig mijn buik nog wel flink laten dansen en ik zit gewoon raar in m'n vel. Kreeg even flink last van m'n darmen met resultaat een paar flink pijnlijke harde buiken. Voelde me daarna even zo beroerd dat ik op bed ben gaan liggen. En zit nu op de bank en krijg uit het niets een enorme huilbui!

18. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    marloes80. ben je al zenuwachtig?? hihi. Ik moet zeggen dat ik helemaal weg ben van jouw planning. bijv met je examenuitreiking enzo. Hoop dat mijn planning ook zo goed loopt.

Kaatje hihi geloof me, geloof niet dat het een strak idee is om mijn mening op dit moment te vertellen. Kon wel eens niet goed komen denk ik. en juist dat het dan op de hormonen word gegooid is iets wat ik juist niet wil! Laat ze maar weten dat ik het echt meen.
    Hihi levi weet duidelijk wat ie wel en wat ie niet wil. zeer goede eigenschap. Succes met de vk straks. Lijkt me heerlijk als de vk langs komt thuis.

KellyA Klinkt leuk plopsaland. Kan me voorstellen dat je zoontje niet kan wachten totdat de kleine geboren word.

schildje. balen dat je geen tukje kan doen vandaag. Dan is 19.00 nog laat vanavond. Kan mama ook gelijk naar bed. 36 weken! super!

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemiddag!
    Ik heb maar kort gereageerd. Smoe rent hier door het huis heen en ik kan ze slechts alles alleen laten doen ;) Wel fijn dat ze vandaag komt helpen want nu worden alle puntjes op de i gezet en is het echt helemaal klaar voor de kleine man er aan komt.

Wupje, jammer dat het niet door heeft gezet. Iig wel slim om der niet vanuit te gaan, vrijdag beval je zoiezo ;) Dat is een mooi vooruitzicht iig :)

MNM, balen dat het is afgezakt…

Henrieke, bah vervelend van die rondgierende hormonen en rommelende darmen.

Vanmorgen controle VK gehad. Alles was helemaal goed gekeurd. Ze heeft daarna nog even inwendig gevoeld, baarmoedermond was verweekt voor 3/4 maar ik had maar een nauw vingertopje ontsluiting. Niet voldoende om goed te kunnen strippen * baal * Maar ze gaat er vanuit me volgende week wel te kunnen strippen dus volgende week woensdag word ik ( indien 1cm ontsluiting ) gestript! Of het moet van te voren zelf beginnen natuurlijk maar daar gaan we niet vanuit.

20. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    schildje; was hij zooo vroeg alweer wakker? pfff, dan ben je zeker gesloopt!!

Tygo is nu een broodje aan t eten, net laatste x psz gehad voor de vakantie, gaat zo lekker slapen.
    Dan zet ik voor ilana de tv aan en ga ik lekker op de bank liggen met mijn boek, moet nog maar 100blz en dan is hij uit :D

Deel Deze Pagina