Zo alles is weer opgeruimd. Nu nog even stofzuigen en dweilen maar heb eerst even pauze nodig Pink, ja hoor hier ook wel eens. vooral als die kleine steeds aan één kant ligt en daar dus de meeste druk op de banden komt te staan Henrieke, Soms is je beroerd voelen het teken dat de bevalling zich bijna aandient. hoop dat dat het is en geen buikgriep vk aan huis ja is nieuw. ze komt nu 1x in je zwangerschap thuis langs zodat ze weet waar je woont
Hier heb ik Bart gelukkig op bed liggen. Je kon gewoon zien dat hij zo moe was. Ondanks dat hij de hele tijd zei dat hij niet naar bed wilde. Rick is nu t.v. aan het kijken want hij wilde niet met mij op bed gaan liggen. dus ik moet mijzelf maar even door de dag heen slepen. Mijn man had ook al gemailt dat hij blij is als hij vanavond samen met mij lekker op bed kon gaan liggen.
Kaatje, wat slim van je vk! Ons huis is op zich heel simpel te vinden, maar iedereen verdwaalt door irritante 1 richtingsverkeer straatjes en hofjes. Buikgriep is het niet, vermoed zelf dat het komt door wat slechtere nachten met die warmte. Het is meer een algeheel blegh gevoel (als je begrijpt wat ik bedoel ) Gisteravond ook totaal geen voorwerk gehad, terwijl het sinds een week flink rommelde 's avonds. Ik vrees dat uk zich voorlopig nog niet wil laten zien.
Schildje, ik moet iedere keer aan mijn nicht denken als ik de namen Rick en Bart hoor Zij heeft 4 kinderen, waarvan twee Rick en Bart heten
Ik herken het gevoel Mijn huis is ook makkelijk te vinden hoor, al was de kraam wel anderhalf uur te laat en heeft ze uiteindelijk al een keer voor het goede huis gestaan. ze was toch nog een straatje om gereden
Nou van mijn planning van vandaag komt weinig terecht Vriendin kwam op de koffie net toen ik aan de poets wilde beginnen, gezellig natuurlijk maar ja het was 12 uur voordat ze wegging dus ik ga nu maar gauw even beginnen en dan hopelijk vanmiddag nog wat tukkie-time Kelly leuk naar Plopsaland! Voor jou komt het ook dichtbij Oh smoeders! Zo herkenbaar bij onze eerste bevalling; moet zeggen nu ben ik er wat relaxter onder aangezien ik weet dat ze toch niet komt voordat wij gebeld hebben en wij bellen pas als wij er klaar voor zijn. Mijn smoeder en ouders weten de inleidingsdatum wel maar voor de rest moeten ze ook maar even geduld hebben. En ook ik heb me de eerste dagen na de bevalling ontzettend aan haar gestoord. Mijn ouders hebben me voor de bevalling veel geholpen omdat ik toen niet zo goed kon, zij kwam nooit maar na de bevalling meende ze wel even de kraamhulp te vertellen dat zij best boven mocht komen en Kyano vasthouden terwijl de kraamhulp net alle mensen naar huis stuurde omdat wij moesten rusten / voeden etc :x. Hubbie heeft toen gezegd dat ze moest gaan en toen werd zij zo boos dat ze aangaf de komende tijd helemaal niet meer te komen, ik dacht nou mooi dan . Helaas stond ze de volgende dag alweer op de stoep. Maar zij kent mij nu wat beter en ik haar en ik weet dat het na de eerste week vanzelf weer rustiger wordt dus daar stel ik me maar op in. Ik kan haar toch niet veranderen . Bapsie ja het laatste vakje! Nu komen de ongeduldige dagen Jac oh jee jij ook al smoedertroubles Marloes oh spannend!! MNM goed zeg ook nog de badkamer schoon! Dat heb ik vorige week vrijdag gedaan en ga het nu laten liggen voor de kraamhulp. Kaatje ha ha wat dat betreft zou Kyano hetzelfde reageren als Levi; al die aandacht is dan net iets teveel. VK op huisbezoek? Waarom is dat dan? Aha ik lees het al Pink ik herken het in elk geval niet maar lijkt me niet prettig. Henrieke knuff voor jou! Miracle fijn dat alles goed is, nog even geduld dus. Die kleintjes laten niet met zich sollen hè Zonnebeertje wat fijn dat je goed kunt lezen als er toch nog een kleine wakker is. Bij Kyano lukt me dat echt niet, die komt me elke 2 minuten storen.
Hier geen last van vk of kh die mijn huis niet kunnen vinden.....als ik het ziekenhuis maar vind (of hubbie) Buikpijn is gelukkig gezakt. Heb nu alleen veel harde buiken die pijnlijker zijn dan normaal. Zou ik dan ook eindelijk eens last krijgen van voorwerk? Vanacht ook een paar keer wakker geworden van pijnlijke steken down under.
Zo beneden is schoon. nu harde buiken. Wupje, ook al zo'n irritante schoonmoeder dus. Wat is dat toch ? Wij worden later toch niet zo he Pink, voorwerk is alleen maar goed !
Even snel vanaf de iPhone; Marleen van harte gefeliciteerd met je dochtertje Romee! AnnaB jij ook van harte gefeliciteerd met je zoontje Cean! Goed gedaan hoor dames!!! Geniet maar lekker van jullie wondertjes! Liefs Juud
pff heb het nou al gehad voor vandaag. echt nog absoluut niks gedaan..alleen fysio geweest en boodschapje gedaan. ben hele dag al kots misselijk..en zooooo moe.. en manlief is pas 3u/half 4 thuis. en geloof dat ie dan ging slapen. Jamelie vandaag ook lekker tegendraads..en belastingdienst zat ook tegen zouden heel wat terug krijgen...niet dus .. dus lekkere klote dag vandaag. zo moest het ff kwijt. wou alles wel terug lezen en reageren maar heb er echt de energie niet voor.ga zo lekker op de bank liggen. moet eigenlijk nog beneden alles doen.. pff...
Kaat ook harde buiken, ik ook, zeker na het stofzuigen van net. Wordt jouw meisje ook wat drukker nu ze minder ruimte krijgt? Over 3 kwartier mag ik naar de kapper dan kan ik even relaxen. Nu maar een zakje chocokrenten open gemaakt.
Mamachantal. o geen leuke dag zeg Kan je hubbie niet gewoon even wakker blijven en Jamelie van je overnemen zodat je even een uurtje voor jezelf hebt ? Pink, nee hier is ze de laatste weken juist rustiger, wat ook normaal is omdat ze energie aan het sparen is voor de bevalling
verdorie rot laptop!! typ ik wat, laad ie ineens de pagina opnieuw en alles weer weg weet niet of manlief wakker wilt blijven zodat ik kan slapen. hij had het er wel over,dat als t mij nie lukte om t huishouden te doen, dat hij dat dan wel deed.. dus misschien dat ik dan kan slapen, en hij de bende opruimt maar ga er niet vanuit... hij zei dat ie ging slapen omdat ie vanavond nog weg moest (naar een kerkdienst ofzoiets..) en hij daar niet in slaap wou vallen
Kaat misschien voel ik haar nu meer omdat ik de placenta aan de voorkant heb en ze nu aan alle kanten erlangs uitsteekt? Ze is iig de afgelopen weken steeds meer beweeglijk en duidelijk aanwezig Mamachantal probeer maar rustig aan te doen en reageren komt wel weer. Ik heb ook periodes dat ik de puf niet heb om op iedereen te reageren. Ik heb dan ook veel resprect voor de meiden die telkens op iedereen reageren!
Pfff het hele huis van boven naar onder schoongemaakt. Ben kapot! Maar als ik eenmaal begin ben ik vaak niet meer te stoppen haha. Alleen nog ff boven stofzuigen maar ik krijg die stofzuiger de trap niet op. En nog ff ik gooi alle kleding van meneer lief naar buiten. Hij heeft gewoon helemaal geen kleding meer in zn kast liggen, maar alles op onze extra slaapkamer die hij als inloopkast gebruikt... Terwijl dat de was kamer is.. Hij is gewoon TE LUI om zn was ff 1 kamer verder in zn kast te leggen. En ik vertik het omdat ik volgens hem altijd alles verkeerd opvouw. Zo klaagmodus uit hah
Rono, heel herkenbaar! Hier laat vriendlief al zijn kleding op de grond naast het bed liggen. De stapel word steeds hoger en hoger. Nu gooi ik alles zodra ik wil schoonmaken in de kast en hij zoekt het dan maar uit. Zo nu en dan moppert ie over kreukels, maar dan zeg ik 'm dat ie het dan niet op de grond moet gooien. Helaas blijft ie het doen. Zo, hier net lekker beschuitjes met aardbei gegeten. Ga zo maar even ogen dichtdoen, misschien dat ik me daarna wat beter voel.
Idd en nu krijg ik nog commentaar ook. Hij had ook veel was naast zn bed liggen. Dus heb dat allemaal in de wasmachine gegooid. Nu zeurt ie dat t niet gewassen hoefde te worden... nog ff.. hij speelt met vuur haha
ik heb laatst ook gevraagd... waar is jouw was??? Ligt/hangt allemaal over z'n dressboy heen... en ik laat het daar lekker liggen. Wil het met alle liefde (en plezier hmmm) wassen, maar even in de wasmand gooien, moet 'ie toch echt zelf doen.