Hier geen klachten over het opruimgedrag van hubbie, hij is netter dan ik. Alle was ligt dan ook altijd netjes in de wasmand en de wasmand wordt naast de wasmachine gezet als hij vol is. Ideaal! Ik ben er weg van tot straks!
Zo boven alles even opgeruimd en de was opgevouwen. Als Ferry daar dan nog even stofzuigd is het ook weer klaar. Pink, hier ligt de placenta ook voor. Ik voel haar wel hoor,maar meer een beetje duwende billen,ellenbogen etc. geen echte schoppen etc meer Rono, goed bezig in huis dus ! Groot gelijk dat zijn kleding naar buiten gaat Moet hij het maar opruimen Marloes, super dat iedereen geslaagd is ! mannen en huishouden ik mag ook niet klagen. Ferry is ook een stuk fanatieker dan mij. Doet ook alles ( behalve wc's schoonmaken.. ow ja die in de badkamer wel daar zet hij de douche kop op haha ) Koken daarin tegen laat hij liever aan mij over ( al deed hij het wel netjes iedere avond toen ik werkte hoor )
weet je waar ik zondag achter ben gekomen.. dat ons moppie ook gaatjes heeft in de tussenschot van de boezems.. morgen nog maar is effe vragen wat er nou allemaal precies is.. t stond in mn dossier namelijk. hypopastisch linkerhart syndroom+ gaatjes in de tussenschot van de kamers + gaatjes in de tussenschot van de boezems.. laatste keer heb ik ook gevraagd wat er nou was...maar ze zeiden dat hypolastisch linker hart syndroom..en dat de rest bijzaken waren.. maar toch wel fijn als ik alles weet..
hier doet manlief het als hij niet meer tegen de zooi kan haha .. (jaja ben momenteel slechte huisvrouw..) maar hij zal niet zomaar elke dag stofzuigen of ff de vaatwasser uitruimen zonder ik t vraag ofzo.. hij is meer van de "grote" schoonmaak
manlief en huishouden, hier geen klagen mannetjes doet alles wat nodig is! helemaal sinds mijn bekkenklachten (en dat is al vanaf 7 weken) buiten zwangerschap om deden we het ook altijd samen, heerlijk eerlijk zullen we alles delen
Hoi meiden, Nou bezoek aan vk heeft me weinig gebracht...volgende week woensdag gaan ze strippen. Ben dan 41 + 1. Donderdag de 7e moet ik dan naar het ziekenhuis voor een CTG en echo. Ga vanaf nu dagelijks oefenen op een potje drama-janken. Dan mag ik donderdag de 7e vast wel blijven! Maar goed...hier dus een vk die me door wil laten lopen tot 42 weken. Ze zien geen reden om eerder te strippen of in te leiden omdat de kleine het goed doet en m'n bloeddruk blijft ook constant. (Is de hele zwangerschap rond de 120/65. ) Kan verder nog prima uit de voeten maar begin het nu wel zat te worden. Zeker omdat ik graag zelf de touwtjes in handen wil hebben...wie niet..en niet wil afwachten op de vk. *woedeuitbarsting open* EN IK WIL GEWOON MIJN KLEINE VASTHOUDEN!:x *woedeuitbarsting gesloten* Marleen, gefeliciteerd met Romee! Leuke naam! Weet niet meer wie dat mooie tuinhuisje heeft, maar jij boft met een zomerverlof in zo'n tuin! Huishouden en vriendlief gaan hier prima samen. Hij is wat netter als dat ik ben. Ideaal! Het enige waar ik me soms aan stoor is dat hij spullen opruimt maar verplaatst. Maar verder doet hij alles, behalve strijken..daar passen we allebei voor . Prosecco...ohh wat heb ik daar trek in! Voor de zwangere vrouwen: Wieckse Witte 0,0% is een aanrader, mochten de ijsjes uitverkocht zijn
* zit er ff helemaal doorheen..* spanning van morgen doet me geen goed.. zit hele dag al met tranen in mn ogen.. we willen een blog gaan bijhouden, die gister aangemaakt.. maar nu wou ik daar dus alvast dingen opzetten van wat ze heeft enzo.. maar ik kan het niet.. misschien morgen een betere dag.
Middag! Hier krijg ik vandaag en morgen mijn resterende dagen kraamzorg! Belde vanmorgen het kraamzorgbureau op met de vraag hoelaat diegene kwam. Kreeg ik een bekend iemand. Die vrouw heeft mij namelijk gekraamd. Was dus supergezellig hihi. Lekker gezellig zitten beppen en ouwehoeren. Vanmorgen nog even plat geweest, maar slapen doe ik dan niet echt. Kan gewoon niet slapen overdag. Maargoed, lekker in bed een beetje suffen is natuurlijk ook lekker! Met Fabiënne gaat het goed. Die is haar schade aardig aan het inhalen en drinkt zo 70/80 cc weg! Prima dus! Mamachantal: Meid het is ook allemaal niet niks wat je mee maakt nu. Je weet dat je kindje een hartafwijking heeft en het na de geboorte in het ziekenhuis moet blijven en een zware operatie zal krijgen. Probeer er inderdaad zoveel mogelijk over te praten, dat is echt goed voor het verwerkingsproces. Laat die tranen maar lekker de vrije loop, het verdriet opkroppen heeft echt geen zin, en ik denk dat een hoop mensen je echt wel snappen. Het is niet niks allemaal, dikke knuffel!
ja mensen snappen het ook wel.. tis gewoon hoe dichter bij het komt,hoe moeilijker het word. en ga er steeds meer over nadenken. vandaag meer dan normaal.omdat we morgen weer echo hebben.. wat als morgen blijkt dat het nog slechter is ofzo..dat er nog iets niet goed gegroeid is.. grr.. ik hou op, ga mn huisje doen..ff gedachten verzetten en dan zo mn bedje in,lekker potje janken haha
mamachantal. ja idd. bijzaken of niet. je wilt toch weten wat ze allemaal heeft Het is toch heel logisch dat je er nu meer aan denkt nu het zo dichtbij komt en het je angstig maakt. Het is ook niet niks. Straks een klein meisje erbij die zo snel onder het mes moet etc, de spanning hoe het zal gaan in de toekomst etc. knuff Misschien een idee om te kijken of er een forum met lotgenoten is ? zodat je daar verhalen kan lezen en een klein beetje weet wat je kan verwachten ? Zwaait terug naar Anna Mumm, jammer dat de vk je geen handje wilt helpen. veel vk's strippen idd pas vanaf 41 weken Belliebel, fijn nog even extra kraamzorg. en super dat Fabiënne nu zo goed drinkt
Daar ben ik weer. Ben nu wel moe maar heb een leuke dag gehad. Mams kwam dus om de commoderand te doen, het is echt super mooi geworden met rood met wittte stipjes, ruitjes en streepjes door elkaar. Ondertussen heb ik in huis opgeruimd, was gewassen en gestreken. Daarna zijn we gaan lunchen, mmm het was heerlijk en erg gezellig. Ik heb nog 2 hele mooie dekbedovertrekken gekocht. Is zo'n linnerie zaakje in het dorp en daar hadden ze uitverkoop. Ik heb nog nooit zoveel geld uitgegeven aan overtrekken, maarja het was voor de helft en zo ontzettend mooi. Vanavond mannetje nog even laten keuren, maar qua kleur past het erg mooi. Dus ik lig er mooi bij in mijn kraambed.
Marloes, hihi dan gaat de tamtam hard als ze de kids bij oma zien. Schildje, GEFELICITEERD 36 weken. Idd soms dan heb je het helemaal gehad, maar hopelijk komen er voor jou ook snel wat minder brakke dagen. Kaatje, waarom komt de vk op huisbezoek? Oh leuk hoor, doet ze dan ook de controles? hihi die Levi. Pink, ja iemand had dat laatst hier ook, ik heb dat soms ook van mijn darmen, maar aan één kant. Henrieke, ah bah zo'n hormonen dag dus. Miracle, vandaag 38 weken, GEFELICITEERD! Dan is strippen met 39 weken toch wel erg netjes vind ik. Hopelijk heeft het wroeten toch wat gedaan. Heerlijk dat vandaag de puntjes op de i worden gezet in het huishouden. Zonnebeertje, heerlijk even met de beentjes omhoog en een boek erbij. Wupje, ah bah dan heb je niet zo'n zin meer in het schoonmaken of wel? Dat heb je mooi getimed met de badkamer, kan de kraamhulp idd mooi aankomende week doen. Pink, yep het voorwerk is bij jou ook begonnen. MamaChantal, dikke knuffel. Wat heb jij een rotdag zeg. Waarom gaat je mannetje slapen als hij thuis komt? Ik denk dat jij meer recht hebt. Laat je mannetje maar mooi de zooi opruimen. Rono, herkenbaar, als je eenmaal bezig bent.... Maar knap gedaan hoor. Mannetje mooi lekker zelf laten doen idd, verschrikkelijk zeg. Typisch die mannen van ons. Hier heeft hubbie er een handje van op het op de wasmand te leggen , hoe moeilijk is het om het erin te gooien. Maar als ik dat tegen hem zeg, dan gaat het weer eventjes goed.
jeetje wat kletsen jullie veel!!! Ik houdt jullie niet bij Met een drukke dreumes hier in huis en nog een lijstje wat niet af is.. alle nieuwe mama's gefeliciteerd!!
Marloes, wow wat knap zeg iedereen geslaagd. Veel plezier met de diploma uitreiking. MamaChantal, jeetje wat moeilijk allemaal om te begrijpen en te bevatten. Idd een goed geinformeerd mens telt voor 2, even alles goed navragen morgen. Anna, hoe is het? Heb je een fijne kraamhulp? Hubbie en huishouden: mijn mannetje doet gelukkig veel, bijna alles, behalve strijken. Mumm, grr irritant dat de vk volgende week pas wil strippen. Heeft ze ook niet gekeken? Heb je wel veel voorwerk gehad? Ik hoop voor je dat de afspraak van volgende week niet meer nodig is. Bellie, gelukkig krijg je nog 2 dgn, lekker laten verwennen. Super dat Fabienne nu weer goed drinkt! Ryanne, succes met je lijstje.
Marloes; wat goed zeg dat iedereen geslaagd is!! MNM; leuk niuwe dekbedhoezen!! mamachantal; dikke knuffel!
Hier maar weer op bed gaan liggen. Al een half uur heb ik last van een constante menstruatie achtige zeurende pijn. Mijn darmen rommelen ook als een idioot. Ben dus maar op bed gaan liggen in de hoop me beter te voelen na een dutje. Sliep ik bijna, ging natuurlijk de deurbel. Postbode met een pakje voor de buren. Lig nu weer, maar lag net toch echt lekkerder. Kat lag lekker tegen me aan en is nu buiten. Blijf toch maar ff liggen.