Hier weer goed gekeurd door de vk. Bloeddruk was 125/85. Mooie buik voor 37 weken, kleine groeit goed door, ligt ingedaald maar nog niet vast. Volgende week weer en dan wordt ik nog een keer op mijn hb geprikt omdat ik bij Levi best veel bloed verloren ben. Bed moet toch nog wel een cm of 20 omhoog dus Ferry moet nog even ergens houten blokken halen. Moet deze keer trouwens op tijd bellen.liever te vroeg omdat het bij Levi zo snel ging MNM, lekker dagje dus
Hier ook weer goedgekeurd door VK. Was met 4 min weer buiten. Bloeddruk was 110/55. Heb gister ook mn bed op klossen gezet, was een beste klim om er in te komen nu haha.
Wat een lage bloeddruk. Ja een hele klim he. Kan nu net met mijn voeten bij de grond maar dat is straks ook over als ik nog 20 cm omhoog ben
Zoo terug van de kappert! Mijn coupe staat er weer goed op de komende tijd. Lig ik er iig acceptabel bij in mijn kraambed. Hier gaan vanavond de klossen eronder. Ik ben benieuwd. We hebben ze gelukkig niet zo hoog dus erin en eruit moet nog redelijk gaan. Ook meteen wat boodschappen op de terugweg dus ik kan zo aan de slag met het eten. Wat eten jullie vandaag? Hier pasta met kip. En een bak kersen na. Kaat ze duwt hier ook meer dan dat ze schopt maar ze zit met haar billen onder mijn rechter ribben en met haar voeten onder mijn linker ribben en daar wil ze nog wel eens een trap tegen geven. Verder voel ik onderin regelmatig een schouder ofzo langskomen. Mamachantal, niet gek hoor dat je je meer zorgen maakt namate de bevalling dichterbij komt. Dat heb ik zelfs dat je meer gaat piekeren, wat moet jij dan wel niet meemaken omdat je op voorhand weet dat je meisje iets mankeert. Veel over praten is denk ik wel erg goed zoals Bellie al zei. Misschien morgen toch een begin maken met je blog? Zo lage bloeddruk Ennas. Heb je daar geen last van? Verder is het me weer ontschoten iemand die graag gestript wilde worden maar wat de vk niet wilde doen. Op de een of andere manier vind ik door laten lopen tot 42 weken echt te lang. En ik ben ook van mening dat vrouwen daar meer zeggenschap over zouden moeten krijgen. Iig dat ze niet langer door willen blijven lopen dan 40 weken.
Henrieke, ah niet leuk als je eruit moet, hopelijk zakt het snel. Kaatje, fijn dat je goedgekeurd bent. Hoe snel ging het bij Levi? Ennas, mooie lage bloeddruk zeg voor dit termijn. Gelukkig alles goed. Pink, ah fijn dat je er weer mooi uit ziet. Heerlijk. Ik vind 42 wkn ook echt te lang, maarja de gyn's/vk's bepalen over ons.
He dames, Ik probeer af en toe nog even te spieken, maar we komen langzaam dichter in de buurt van frankrijk. Dus het zal weer steeds moeilijker worden om te reageren. Wil de dames met de inleidingen alvast heel veel succes wensen!! en ik ga proberen om af en toe ff te spieken voor het babynieuws. Misschien dat ik vanavond nog wel ff online kom, al ligt er ook nog een hele berg met strijk te wachten. Groetjes.
Ik heb toch nog even gedut, heerlijk! Fijn dat ik vanmorgen al zoveel had gedaan. Mannetje is helaas nog steeds niet onderweg. Normaal is hij altijd al bijna thuis. Ik mag niet klagen want hij blijft zelden langer, maarja hij moet Neia ook nog ophalen en dan wordt het zo laat. Niks aan te doen..........
Goeiemiddag! *Zwaait ook even naar Anna * Mannen en rommel, ik mag er helaas niet over klagen waar ik wel over kan klagen is dat vriendlief hier af en toe net iets te netjes is en mij daarmee soms behoorlijk op me zenuwen werkt. Ik ben nml hier in huis een beetje de sloddervos, al is het wel altijd opgeruimd en netjes en kun je altijd onverwachts binnen vallen. Henrieke, hoop dat het snel zakt! Kaatje, super weer helemaal goedgekeurd! Bloeddruk, de mijne was 120/60.. Zo hoog is ie altijd ( of laag ) Jac, oeff strijken, heb er hier ook al zn hekel aan. Zoo, net terug van me moeder. Smoe had me de deur uitgeschopt ( en ik had ook met me moeder afgesproken ) en is vervolgens bij ons nog even door gegaan. Kom ik net thuis heeft ze meteen een complete grote schoonmaak gedaan, alle was is weg die hoefde ik alleen nog zelf in de kast te leggen, gestofzuigt, gedweilt en gestoft. Net met vriendlief besloten om een mooi cadeautje als bedankje te kopen aangezien ze al zoveel voor ons doet en in de kraamweek ook al komt helpen.
MNM. Bij Levi ben ik om 16.00 uur gestript. 18.00 begon het te rommelen. om 20.00 werden het wel echt weeën. 22.30 zat ik op 5 cm ontsluiting. Vliezen gebroken. 2.5 uur weeënstorm. 7 min persen en daar was Levi. Binnen 6.5 uur haha buuf zag vanmiddag de vk aankomen hier dus die dacht dat ik bezig was
Kaatje, haha arme buuf Kun je zien dat het ook nog eens verschilt wanneer je wel of misschien niet aan de gang gaat na strippen. Ben bij Jaimy ook gestript met 40+1. Die dag verder nergens geen last van gehad. De volgende dag stond ik op met lichte buikpijn, die langzaamaan veranderde in harde buiken die tegen 17u om de 5-6 min kwamen. VK is om 21u langs gekomen toen had ik 2-3cm ontsluiting, daarna is ze om 23.30u langs gekomen en toen had ik 3-4cm ontsluitin op dat moment zijn mijn vliezen doorgeprikt en om 3.58u was ze er.
Nou, darmen lijken wat gekalmeerd en menstruatie achtig gevoel is ook weggezakt. Ervoor in de plaats kwam echter een uk die weer probeerde naar buiten te zwaaien en ik dus zat te springen op de bank van de pijnlijke steken. Duik straks even het bad in. Eens kijken of dat helpt om de boel te ontspannen. Ben nu eerst mijn laptop aan het back-uppen. Kan wel even duren
Pink kan goed zijn dat je zomaar ineens gaat bevallen Kaatje het grappige is dat Dennis helemaal geen problemen heeft met mijn moeder en zelfs klaagt over zijn eigen moeder. Dus het ligt niet alleen aan mij. Hopelijk is het geen moeder zoon effect want dan gaan wij dezelfde weg tegemoet MamaChantal jee meis het zit je niet mee , dikke knuff! Zeker even goed navragen hoe het nu precies zit met het hartje van jullie meisje, het lijkt me sowieso al zwaar genoeg om op voor te bereiden. En helemaal niet gek dat je er nu zo emotioneel onder bent. Ik wens je alvast heel veel sterkte morgen! Wassen ook hier is hubbie vaak achterstallig en laat zijn was op de stoel slingeren, meestal check ik wel even maar als ik het vergeet heeft hij toch echt pech en wacht maar tot de volgende draai. Opvouwen doe ik wel altijd want als hij dat moest doen was onze kast een grote bende..... Marloes mooie score zeg!! Mumm84 oh meis ik snap je helemaal! Kyano is ook pas bij 42 weken geboren en ik had het ook echt helemaal gehad de laatste 2 weken, zeker als iedereen tegen je zegt oh die komt eerder als 40 weken ja ja mooi niet. De mazzel die ik nu heb, had ik ook helemaal niet verwacht. MNM super zon ontspannen dagje! Heb je ook nodig Kaatje en Ennas fijn weer goedgekeurd! Miracle ha ha dus jij kunt juist positief vertellen over jouw smoeder
Hi hi zal ik eens wat leuks vertellen.......onze klossen staan onder het bed Grrr ik weet nu alweer dat ik er een grote hekel aan had, gelukkig nu maar een weekje ongeveer en dan gauw weer weg met die rotdingen...... Verder wilde ik vanmiddag gaan slapen, belde mijn moeder dat mijn vader eraan kwam om nog wat in de tuin te doen. Heel lief natuurlijk maar moest ik dus weer wakker blijven. Toen maar uit frustratie gaan poetsen.....wilde ik nogmaals proberen te gaan liggen, belde smoeder dat ze Kyano eerder thuisbracht want ze moest nog weg.....Daar ging mijn dutje alweer :x Natuurlijk wel fijn dat Kyano thuis kwam en we hebben nog even gezellig buiten gespeeld maar had me mijn laatste echte verlofdag alleen wel relaxter voorgesteld. Zo gek; morgen gewoon de laatste mamadag met alleen Kyano. Ik ga er helemaal van genieten, vanaf vrijdag zal het heel anders zijn.
Hallo meiden, Hoe is het hier!?! Hier is t rustig.. Lekker dagje gehad, vanochtend lekker gechilld vanmiddag bij mn zusje en daarna bij mn tante op visite geweest.. Mn tante is 20 min fietsen en 20 min terug.. Fietste als een slak en werd door veel mensen ingehaald, maar het was wel heerlijk!!!! Pink, die pijn die ik vd week in mn buikhad was anders, maar ik herken t wel wat je zegt.. Komt volgens mij doordat de baby dan aan een kant iets 'klem' drukt..
Dag dames Chantal: jeetje meis wat heftig dat dit in het dossier stond. Logisch dat je precies wilt weten wat er is n je niet laat afschepen met dat het 'bijzaak' is. Wat is dat nou voor iets stoms! Het is je dochter! Heel veel succes en sterkte morgen Klossen: 2 kinderen verder en nog nooit klossen gehad.. Bij Declan had ik een hoog/laag bed van de thuiszorg ivm bekken instabiliteit. Wupje: oo dat lijkt me zo vreemd dat je dat nu al weet maar ook heel leuk en fijn! Jammer van je laatste 'rustdag' zeg. Geniet morgen lekker van je dag met Kyano en heel veel succes alvast vrijdag! Voor de rest ben ik het vergeten. Ben al heel de dag in touw met Jace. Die heeft onwijze krampjes en vind alleen liggen absoluut niet grappig. Hij kan gillen joh! Mijn god, doet gewoon pijn aan je oren(en dat meen ik serieus). Vriendlief besloot ineens trek te hebben in pasteitjes. Dus die had alles gehaald om dat te maken maar kwam er halverwege achter dat hij toch niet zo'n keukenprins was Dus ik heb het maar verder afgemaakt. Het leek me al zo sterk dat hem dat ging lukken maar hij zei 'nou ik heb jou dat toch vaak genoeg zien maken?!' ok.. succes schat! De schat was wel zo lief om een nieuwe electrische rijststomer voor mij te kopen Heel blij mee haha
Zo traktaties voor morgen zijn af. Wupje, jammer dat je dutjes er bij inschoten vandaag Mamatien, zo jij was nog sportief vandaag Frummel, wat sneu die krampjes. Heb je al cinababy geprobeerd ?
Zo lekker even wat afgejankt bij babyboom. Gelukkig ging het redelijk met Neia toen ze thuis kwam. Ze heeft vanmiddag maar een uurtje kunnen slapen door de hoestbuien, dus nu lag ze heel snel in dromenland. Hopelijk heeft ze het ergste nu gehad. Morgen is mannetje ook lekker thuis, gezellig!