Ja dat zou ik kunnen doen maar dan moet mijn lappie zo hard werken dat hij steeds hapert en dat kijkt zo vervelend.
Kom even voorbijwaaien, heb wel meegelezen vandaag maar geen puf gehad om te reageren. Marloes en Ryanne heel veel succes morgen!
Kikker, jij bent morgen ook aan de beurt hoor. Kan niet anders dat ze morgen echt goed kunnen strippen. Marloes, fijn dat je dat toch nog hebt kunnen meemaken. Heerlijk nu alles klaar. Morgen om 7 uur bellen toch? hihi ja dus Pink, leuk morgen weer controle. Miracle, hormonen.......
Mnm, die hoop had ik laatste zaterdag ook....het zou wel fijn zijn maar ik denk dat we nog even verder rondwaggelen( waggelen; voel me soms net moederkip)
Oja, ik wilde nog zeggen; bedankt voor de recepten; ik ga vrijdag met de boodschappen eens wat extra meenemen zodat er volgende week pastasalade op t menu staat, de week erna aardappelsalade; leuk en lekker!! En dan een aanvulling op ergelijke spelfouten(tja, juf he...ok, bijna juf!) 'is' ipv 'eens' en euhm...er was er nog 1 waar ik me altijd aan ergens maar die 'ik ga maar is naar de winkel' dan trek ik me nog net niet de haren uit mn hoofd. We gebruiken allemaal spreektaal maar ik vind dat gewoon basistaal. Ik hoop niet dat ik er iemand mee aanval maar zo ergert iedereen zich aan zn eigen ding natuurlijk
Ik ga even lekker douchen en dan een poging tot slapen doen. Er maalt nu toch wel veel door mijn hoofd. Ik zie nog steeds vreselijk op tegen de bevalling zeker nu ik weet dat het waarschijnlijk wel een natuurlijke bevalling gaat worden, al is dat natuurlijk het beste. Mijn moeder denkt dat ik de weeën daarom onbewust tegen hou. Ik weet niet of dat kan maar het spookt allemaal door mijn hoofd. En het gekke is, ik ben niet eens echt bang voor pijn maar heb in mijn hele leven nooit iets erg pijnlijks meegemaakt. Heb bij de tandarts eigenlijk nooit gaatjes dus een behandeling is altijd zo klaar en voor de rest ook nooit in het ziekenhuis geweest voor een of andere operatie. Dus bevallen is in mijn belevenis iets heel groots Maar goed ik probeer het maar van me af te zetten en we zullen het vrijdag wel zien. Iemand tips hoe ik wat rustiger kan worden?
Frummel ha ha pasteitjes waren dus een beetje van jou en een beetje van Danny . Hoe gaat het nu met de krampjes? Kyano had er ook vrij veel last van, meestal tussen 16 en 21 uur. MNM ik kon er vandaag eigenlijk niet zo goed naar kijken (babyboom), had het er een beetje mee gehad. Ryanne oei de reden voor inleiding is niet zo fijn zeg. Hele dikke knuff en heel veel succes!! Hopelijk komt jullie kleintje gauw en gaat het dan gewoon goed. Toi toi! Kikker gek hè dat het dan zo serieus lijkt maar toch weer afzwakt. Ik had dat gisteravond, wist echt zeker nu gaat het gebeuren en ineens wordt ik dan wakker en blijkt dat alles weer rustig is geworden. Heel frustrerend....
Buddy: succes morgen!!! Ik hoop dat t allemaal vlot gaat en ik snel goed babynieuws mag melden!!! Ryanne ook succes! Hoeverl meiden zijn er nu ingeleid?? Echt bizar veel... Zo 2glazen bitter lemon op en ff 'quality time' met vriendlief gehad haha.. Hoop dat t werkt ;-p
Nog een buikfoto, ruim 36 weken was ik daar Bekijk bijlage 163173 Samen met mijn broertje na zn diplomauitreiking
Haha, en anders is je vriend voorlopig ook weer gerustgesteld. Ja, het valt mij ook op dat we met velen worden ingeleid maar las gelukkig al dat dat niet alleen mij opviel.
Kikker haha idd en als t niet geholpen heeft.. Ach zulke avondjes zijn ook fijn en zijn er straks miss ook minder hihi.. Leuke foto van jou met je broertje.. Ik had je heel anders (veel ouder ) voorgesteld hihi, geen idee waarom..
Ik waai even snel voorbij! Meiden die morgen ingeleid worden, veel succes!! Hopelijk mag je snel je baby in je armen houden! Ego: bad was lekker, alleen beginnen m'n darmen weer te rommelen. Morgen overdag lekker rustig aan doen. We hebben 's avonds een etentje van smoe. Ze gaat met pensioen en gaan met souders en wat van haar collega's in Den Haag uit eten. Best wel zin in, kwam er namelijk vandaag achter dat ik gewoon nog in mijn normale zwarte jurkje pas! Die is een stuk koeler dan mijn positiejurken. Dus word even lekker tutten morgen Nu duik ik m'n bedje in. Trusten meiden!
Mamatien; ben wel benieuwd hoe oud je me nu schat dan...ik word altijd veel jonger geschat maar misschien zit je wel goed. Pfoeh; mn buik staat al de hele dag weer zo strak, zou die nu nog groter groeien...Arme Elin, ik kon haar niet eens op schoot voorlezen, dan kon ze niet mee kijken naar de plaatjes. Meiske snapte er niks van.
Kikker ohhh leeftijden durf ik nooit te schatten want zit daar altijd vet naast, maar had wel verwacht dat je er stuk ouder uit zou zienhihi Marloes: haha ik wacht nog wel n dag, s leuker voor jou . zou wat zijn als 2buddys op dezelfde dag bevallen... (ik heb internet op mn mobiel dus als t zo isnplaats ik het wel voor beide