Juli mama's deel 6!!!!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by AnnaB, Jun 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Kikker, ik hoop dat je niet al te lang meer moeder de kip bent. ;)
    Wow wat een leuke foto zeg!
    Ik kan neia ook niet meer op schoot nemen. Neia zegt dan altijd: oja dat kan niet, net zoals in het boekje (klopt). Maar dan komt ze lekker op de bank of in bed tegen me aanhangen.

Wupje, meis toch, dat wist ik helemaal niet.
    Je bent gewoon bang voor het onbekende, dat is niet vreemd hoor.
    Maar ook al had je wel gaatjes of operaties gehad, niks is te vergelijken met een bevalling (ik heb al heel wat dingen gehad).
    De bevalling is naast de pijn ook iets heel moois (dat vond ik tenminste). En gelukkig zijn er genoeg middelen als de pijn niet meer vol te houden is.
    Als ik jou was zou ik mijn angsten en dingen waar je over maalt opschrijven en proberen om er iets positiefs van te maken of een oplossing ervoor te vinden. En de dingen die overblijven ook met de gyn/vk bespreken. Misschien is het dan uit je hoofd. Dikke knuffel!

Mamatien, bitter lemon en gezelligheid in bed lijkt me een goeie combi. :D

Henrieke, lekker dagje morgen dus.

2. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Ik ga lekker een dvdtje kijken.
    Iedereen een goede nachtrust gewenst!
    Marloes, succes morgenvroeg!!!

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

Kikker: Wat een leuke foto zeg!

Marloes en Ryanne: heeeel veel succes morgen! Ben benieuwd:D

Mannen en huishouden: Danny doet heel veel en ook uit zichzelf. Soms kan ik wel een beetje kriegel van hem worden met zijn poetsdrang haha.

Jace: Ja heb cinababy en de draagdoek haha. Loop ook steeds met zijn beetjes te fietsen en dat helpt gelukkig wel. Zit nu zelf aan de kamille thee(schijnt te helpen en ik vind het lekker) en ga hem zo inbakeren. Ook het warme badje heeft geholpen.

Ego: Had ik al verteld dat ik de inrichting spuugzat ben?? Vriendlief was het gelukkig met me eens. Maar die moet altijd aan zulke ideeën wennen. Helaas, pindakaas:D. Vandaag kwam er een folder binnen waar ik een schitterende banken(2+3 zits) en salontafel in zag staan. Die gaan we morgen maar eens van dichtbij bekijken en gelijk bestellen als hij mooi is:D. Hebben nu een stoffen bank en ik word daar gek van met de kinderen en de katten. Dit is een leren. Morgen gelijk ffies kijken voor een nieuw tapijt en de graco sweetpeace bestellen voor Jace. Helaas vanavond ook ontdekt dat onze ketel langzaam aan het overlijden is. Dus morgen ook maar bellen voor een nieuwe ketel, kreng is al zo oud. Word een duur weekje. Ik wacht nog wel even tot volgende week met vriendlief vertellen dat ik een mamafiets wil MET fietskar:D Denk niet dat die mededeling deze week zo goed gaat vallen na mijn nieuwe inrichting, mijn shopavontuur van gisteren en de ketel:D.

4. @ mamatien hihi dat je er nog zin in hebt.. maar goed alles voor t goede doel ;)

@ kikker leuke foto! je straalt helemaal

@ henrieke fijne avond met je smoe

@ frummel nog steeds nesteldrang hihi

@ me pff overdag ben ik doodmoe en savonds kom ik niet in slaap. dan een paar keer plassen en kom niet meer in slaap. zit al van half 4 op. wel flinke steken en mn darmen hebben zich leeggemaakt dus wie weet helpt mn lichaam me en zit ik straks op 2-3 cm zodat die catheder iig niet hoeft.

5. schildje

schildje Fanatiek lid

Feb 4, 2008
    1,665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @MnM, ik heb afgelopen nacht heerlijk geslapen. Behalve 1 onderbreking van Rick die met flinke koorts in bed lag en ik die heel erg nodig naar de w.c. moest ging het goed deze nacht.

Rick begon gisteravond vlak voor het bed gaan te huilen over buikpijn en mijn man heeft even gevoelt waar het zat. Maar het zou zomaar misselijkheid kunnen zijn wat kids nog wel eens aanzien als buikpijn. Boven op bed werd hij spierwit en gloeid heel erg. Gemeten hij had 39 graden koorst. Wat gegeven en hij is toen gaan slapen.
    Vannacht dan mij geroepen dat hij het weer zo warm had en ja bijna 40 graden. 2 sinasprilletjes gegeven en hij is weer verdergaan slapen. Vanmorgen werd hij om half 6 wakker en riep of hij al lang had geslapen. Het gaat gelukkig beter met hem en hij wil graag naar school toe. Vandaag is eigenlijk de 2 keer naar school maar gaat het niet dan blijft hij maar lekker thuis vanmiddag.

@Kaatje in moet straks naar de vk toe en ik zal dit advies ook wel krijgen zodra ik wat voel om te bellen. Bij Bart ging het ook heel erg snel en ze zeggen, hier in ieder geval, dat een derde nog sneller kan komen. 6,5 uur voor een eerste is zeker snel. Precies de tijd wat ik had met Rick. Bart is met 2 uur geboren. Niet vanaf breken vliezen of wat nee echt vanaf de eerste wee tot hij geboren was. Dus ja moet maar gelijk bellen als ik wat voel.

@ennas de eerste keer dat ons bed omhoog moest heeft mijn man van een oude stoel de poten een heel stuk korter gemaakt, de leunign er af en toen in een kleurtje gespoten. die staat nu half onder mijn bed als opstap voor ons bed. Ik kom er anders neit in hoor!! :)

@Ryanne veel sterkte meid. Niet fijn als je te horen krijg dat de baby het niet meer goed heeft bij mama. Wel fijn voor jouw dat ze er gelijk wat aan gaan doen.

@Kikker ik zal voor je duimen vandaag dat Hans wellicht wat wil gaan doen. De opmerking is niet leuk nee maar is wel zo waar. haha
    Veel succes vandaag.

Ja, ik zal het laten weten hoe Hans is. Eerst nog even naar het kruidvat voor een autostoelhoes voor de maxicosi. Het is neit de echte maxicosi maar de kleuren beginnen na 5,5 jaar wat minder te worden en het wasmachine heeft ook meegedaan. Nu dus lekker een roze hoes kopen daarvoor. Bij de hema een parasolletje kopen want de oude was gebroken en om nu meer dan 25 euro voor een parasolletje te kopen vind ik persoonlijk een beetje veel. Bij de hema koste het nog geen 9 euro voor ook een zwarte. scheelt een beetje veel vind ik dan.

@Frummel een lere bank is zo fijn met kids. Knoeien ze wat of spugen dan doek er over en klaar. Veel plezier met kijken.

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    wij moeten wachten, kamers lagen vol... Om 9 uur bellen ze terug

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

dames die ingeleid worden succes vandaag, marlous succes met wachten!

spellingfouten, tja hier een dyslect bij voorbaad "excuus"

idd erg veel inleidingen hier zeg, hoop dat ik dit keer niet hoef :)

8. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Goedemorgen,
    Hier nog best goed geslapen.
    Ik sta er gewoon versteld van, heerlijk zeg.
    Neia heeft ook een stuk beter geslapen en wordt net pas wakker.
    Vandaag heerlijk een relaxt dagje met z'n 3en thuis.

9. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Hè Marloes dat is niet fijn langer moeten wachten. Ik hoop dat je om 9 uur wel terecht kan. (hopelijk zelfs eerder)

Hier zal ik eens gaan opstaan. Straks naar de apk. Heb vandaag een andere gyn.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Jeeee 37 weken, ik mag thuis bevallen :D

traktatieja gister was het op de psz, vandaag trakteren op de gym.

Kikker, hoop dat ze je vandaag kunnen strippen !
    Leuke foto, mooie buik

Pink, het wordt ook om 13.15 herhaald op tv

Wupje, probeer het idd over je heen te laten komen. Het is niet pijnloos, dat klopt maar merkte zelf dat als je eenmaal een goede manier gevonden hebt om je weeën op te vangen er een knop omgaat en je in een soort roes terecht komt.
    Je kan het meis ! Even een paar uur doorbijten en dan krijg je er zoveel moois voor terug

Schildje, sneu voor Rick.

Marloes, jammer zeg alle kamers vol :(

Ik ga Levi uit bed halen,moeten om 9 uur naar de gym

11. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Frummel, ah fijn dat het allemaal wel iets lijkt te helpen.
    Haha je hebt idd een duur weekje.
    Wel leuk nieuwe meubels uitzoeken. Ik zou idd even wachten met de fiets.

Ryanne, precies dat hoop ik ook voor je.
    Met een catheter heb ik eigenlijk nog nooit gehoord.
    Hoelaat mag jij naar het zh?

Schildje, ah fijn zeg een betere nacht.
    Och arme Bart. Gelukkig voelt hij zich nu wat beter.
    Ja hier ook het parasolletje van de Hema.
    Veel succes bij de vk.
    Jeetje wat een snelle bevallingen zeg.

Marloes, ah nee he, wachten is niet leuk, nu nog 3 kwartier, hopelijk zijn de dames daar snel bevallen.

12. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Pink, succes bij de gyn.

Kaatje, jaaaa 37 weken, GEFELICITEERD. Voelt als een mijlpaal he?
    Oh leuk, veel plezier op de gym.

13. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen,

Marloes he balen dat je moet wachten.. Hoop wel dat je vandaag mag! Wanneer hoor je meer?
    Mnm, fijn een goede nacht en ook fijn voor neia. Geniet van je relaxdagje!!
    Ryanna, succes meid, bij jou waren de kamers niet vol hoop ik?

Frummel haha nieuwe inrichting.. Dat is altijd leuk :) ik verbaas me er elke x weer over hoeveel geld jullie uitgeveb terwijl jullie maar 1 salaris hebben.. Heerlijk voor jullie dat dat kan :)

Schildje, wie is hans?
    Arme rick, wel goed teken dat ie naar sxhool wilde.. Fijn dat je verder goed geslapen hebt!!

Hier vannacht weer extreem goede nacht gehad, heerlijk.. Seks heeft er voor gezorgd dat t rustig bleef denk hihi..

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    MNM, ja voelt zeker als een mijlpaal. Komt erg dichtbij nu. Ben er ook wel helemaal klaar voor ( en er lichamelijk klaar mee )

15. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen!
    Wat is een koele slaapkamer toch fijn slapen! Wel weer regelmatig moeten plassen en de laatste keer om vijf uur niet meer in slaap kunnen vallen. Vandaag 38 weken! :)
    Ik lees later even bij. Denk dat ik me eerst weer even omdraai :D

16. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Yeah, Kaatje 37 weken!!!! Laat het maar beginnen nu!!!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Henrieke, jee 38 weken !

Marloes, ja he :) Al vind ik 7-7 ook een mooie datum ( levi is van 9-9 )

18. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Mamtien, aaah heerlijk zo'n goede nacht. Daar is seks vaak ook goed voor. :D

Kaatje, hihi ja klaar voor en klaar mee.

Henrieke, GEFELICITEERD 38 wkn. Nog even lekker dutten.

19. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    12.00 uur mogen we ons melden...

20. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Moguh!

Hier wel een lekker nachtje gehad! Fabiënne kwam rond 3 uur voor haar flesje en daarna weer om 7 uur. Dinand werd vannacht wakker met koorts (als de een slaapt wordt de ander wakker hihi:p). Zo maar eens even kijken of zijn koorts al iets gezakt is. Heb wel medelijden met me mannetje. Die is er om 5 uur al uitgegaan en is met Dinand naar beneden gegaan. Hij was dus best wel moe toen hij net naar zijn werk ging. Maargoed, zo heb ik dus onverwachts even me-time! Fabiënne slaapt en Dinand ook:D! Even lekker genieten dus:p.

Dames met inleiding: Succes! Jullie kunnen het!

Ga straks (hopelijk) even een beetje bijlezen, ga eerst even een was ophangen!

Share This Page