Nou Marloes heb je iig een tijd. Wel balen dat je nog moet wachten. Heel veel succes straks! Bellie als je er 2 hebt dan zullen ze zeker niet om dezelfde tijd wakker worden Wel lief dat je hubbie eruit gegaan is. Ik loop gelijk met Kaat dus vandaag ook 37 weken. (ja mijn banner klopt niet heeft zo zijn redenen) Ik ga vanaf vandaag maar tegen ons ukkie zeggen dat ze mag komen misschien helpt het?
@mamatien, kikker en ik zitten bij de zelfde vk praktijk en Hans is 1 van de vk's daar. Hij heeft vandaag dienst voor de apk's zeg maar. Ik moet dadelijk om 10 uur daar zijn en kikker vanmiddag om 3 uur. Hans staat er om bekent dat hij altijd iets uitloopt en het is wel grappig met hem. Hij is Belgisch, niks mee trouwens, maar praat dan tegen je in Vlaams en heel erg zachtjes en heel veel mensen moeten wel een paar keer vragen wat hij nu zegt. Ook is hij een verstrooide vk. Maar de verhalen gaan wel als je bevalt en je hebt hem dan is hij echt super. Ik weet hier niks van want ik heb 2 keer een vrouw gehad van de praktijk. Misschien is 3 keer scheepsrecht. haha @Marloes pas om 12 uur terecht. Nou goed dat duurt nog even maar je weet nu wel een tijd. Er zullen misschien wel meer baby's gedacht hebben het is nu koeler dus nu komen wij er uit. succes meid.
Goeiemorgen meiden @marloes en ryanne, heel veel succes vandaag!!! @kikker, leuke foto!! @frummel, aah heeft Jace last van krampjes? Celeno had daar ook erg veel last van, wij gebruikte idd ook cinababy. Zo zielig die krampjes... @schildje, ja kinderen zijn van het ene op het andere moment ook weer beter he, hopelijk lekker op school nu en anders idd vanmiddag gewoon thuis. @marloes, hopelijk hebben ze nu zo wel plek. oh ik lees het al, om 1200! spannend!! @mnm, oh heerlijk zeg allebei goed geslapen, dat scheelt he! @pink, succes vandaag bij de gyn! @kaatje, yeaay 37 weken!!! fijn gevoel zeker! Veel plezier met trakteren vandaag! @mama10, fijn een goede nacht! En sex niet geholpen, tja... valt ook niks over te zeggen he hihi @henrieke, fijn he dat die warmte weg is, heerlijk! yeaay 38 weken alweer!! @bellie, oh fijn Fabienne slaapt ook een beetje s nachts? ook 4 uurtjes? Maar idd dan zal je zien dat de ander wakker is hihi Ach arme Dinand, hopelijk is hij al wat opgeknapt. Celeno is met papa naar de psz en vanmiddag haalt mijn moeder hem op en komt hem dan later weer hier brengen. Jevani slaapt nu s nachts 4 uurtjes achter elkaar, wel erg lekker Vanmiddag komt er ook nog kraamvisite, gezellig
@pink, jij ook 37 weken vandaag!!! yeaaay!!! Bij ons hielp het wel, we zeiden net sinds dat weekend nu mag je wel komen en toen besloot hij maandag dan maar te komen haha
Goeiemorgen!!! Marlous en Ryanne, superveel succes vandaag! Wij wachten op babynieuws! Pink haha, bij mij is een goed kapsel een teken dat ik ga bevallen . Bij Julie ben ik 2 dagen voor de bevalling begon nog naar de kapper geweest, en nu ook een paar dagen vantevoren. Ik denk dat ik pas mijn innerlijke rust heb als m´n haar goed zit haha! Dus wie weet geldt dat voor jou ook Frummel, wat sneu dat Jace zo´n krampjes heeft. Arm mannetje, zo klein en dan zo gillen. Julie had dat ook zo erg, voor haar gebruikte ik altijd sab simplex, dat hielp vrij goed. Dalijk even rustig bijlezen. M´n poetshulp belde net dat ze ziek is, klonk ook erg beroerd . Nu moet ik zelf aan de poets vandaag . Gelukkig dat Ro vakantie heeft, dan doen we het dalijk even samen, zo smerig is het nou ook weer niet haha
Marloes, nouja dat is in ieder geval iets. Dan weet je zeker dat je vandaag aan de beurt bent. Bellie, och arme papa, maarja dat is het even van een jonge papa. Hopelijk is Dinand vandaag gewoon weer beter. Pink, oooh jij ook 37 weken GEFELICITEERD!!! Hopelijk luistert de kleine naar je. Patriesja, goed geregeld vandaag zo te horen. Gezellig vanmiddag kraamvisite, en tot die tijd lekker samen met Jevani. Miffy, haha innerlijke rust als je haar goed zit, dan moet ik ergens even een gaatje vinden om nog naar de kapper te gaan. Ah balen van de poetshulp, maar met z'n 2tjes scheelt ook weer.
Wie weet Miffy, alleen heb ik nog niet alle klossen dus daar moet ze nog heel even op wachten. (moet er nl 10 hebben, heb veeeeel poten onder mijn bed) Dus nog 4 klossen te gaan en dan is alles af op een paar adresstickers na. Maar mijn haar zit goed! Hahaha!
Pink, Gefeliciteerd met je 37 weken!! Ik ben degene die ze door willen laten lopen tot 42 weken. Ben er nog steeds beetje door van de wereld. Had zo gehoopt die kleine allang in m´n armen te hebben..en dan werkt de vk ook niet mee. Heb nu maar bedacht bij de gyn een potje te janken als het nodig moet zijn. Ga niet nog een hele week wachten....heb vriendlief al gevraagd om de natuur een handje te helpen dus hopen dat dat vandaag of morgen gaan helpen MamaChantal, heel veel sterkte meid. Denk aan je. Meiden die vandaag ingeleid worden, veel succes!!!! Ik heb mezelf op de bank gesetteld voor vandaag. Heb alles om me heen om bijna niet op te hoeven staan..alleen om dvd's te verwisselen en te eten en drinken..oh ja..en die 35 keer dat ik naar de wc moet . Zodra ik de voordeur open doe krijg ik al harde buiken dus albert.nl wordt ook nog even gespekt vandaag
Ik krijg alweer een dut! Maar ik moet zo echt de auto in naar het zh. Vanmiddag ook geen tijd om te dutten want dan komt een vriendinnetje. Vanavond maar vroeg naar bed denk ik?
Ryanne; Denk niet meer dat je het leest, maar heeeel veel succes!!! En daarna plezier natuurlijk Kikker; Thanks voor het compliment, ben ook erg blij met de foto's, mooie herinnering voor als ik ooit weer een wat plattere buik krijg haha Wat irritant dat de weeen niet doorzetten! Hopelijk vandaag strippen en dan willen we natuurlijk wel eindelijkkk weer eens babynieuw Marloes; Succccces!!! Pink; Weer APK goedgekeurd?? Schildje; Handige man heb jij, haha. Ik neem gewoon een duik en dan beland ik er wel in.
Hihi, Bellie zit weer helemaal in haar huishoudrol. Je hebt geloof ik een paar dagen vakantie gehad van je werk . Nieuw kapsel, ja, ik wil ook nog heel graag, had zaterdag een afspraak maarja....die kon dus niet doorgaanl sjammer. Misschien vanmiddag maar denk t niet. Dochterlief is net opgehaald door mn sm, die kwam weer met duizend en één dingen aan, moet eerst plantjes kwijt in mn tuin nu. Nieuw lakentje op het bedje installeren(zelf geborduurd) etc. maar heb mezelf nu eerst even voor de tv geinstalleerd met opnames van dr. Phill. Je moet toch iets he. Frummel; bij Elin gebruikte wij infacol, bij haar werkte dit beter dan Cinababy. Dit is natuurlijk bij elk kindje anders. Ik las dat je bij de natuurwinkel iets van ABC Dophilus kunt krijgen waar veel mamma's tevreden over zijn, of venkelthee ofzo. Gelukkig weet je dat het na 3 maanden ophoud. dat heeft mij er de vorige keer doorheen gesleept en gaat het nu weer doen. Zo naar, je kleintje met pijn maar het hoort er nu eenmaal bij. Hoe hebben jullie dat gedaan; kleding voor na de bevalling? Hebben jullie al wat leuke zomeroutfits klaarhangen? Of doe je dat na de bevalling? Ik denk dat ik nu zo in de sale even ga gluren bij de winkels, ik heb me tussen de 2 zwangerschappen wat somber, effen gekleed en wil nu graag mn eigen stijl weer terug. (ik was 25 kilo zwaarder, bijna 2 maten. Van xs tot een ruime M/L) Goed, dank voor de complimenten over de foto, wilde ook nog even buik-pronken al is die na gister inderdaad nog meer gegroeid, was het straks staan duidelijk ergens goed voor.
Goedemorgen! Het slaapt een stuk beter nu het flink afgekoeld is, vinden julie niet? Hier is het vandaag ook bewolkt, kan af en toe echt heerlijk zijn! Kaatje en Pink, gefeliciteerd met de 37 weken! Morgen is het officieel juli! Is er nog iemand van plan om op 1 juli te bevallen? Marloes, veel succes straks! Balen dat je wat langer moest wachten, maar ach je hebt een tijd! Nog 2 uurtjes Mumm84; lijkt me wel vervelend om zo lang te moeten wachten hoor! Hier doen ze standaard inleiden op uiterlijk 41wk maar mijn gyn heeft al gezegd dat ze me niet overtijd laat lopen gelukkig. Daar zit ik ook echt niet op te wachten! Maar ik zou als ik jou was gewoon extra veel gaan lopen als je daar harde buiken van krijgt Misschien niet zo prettig maar het kan maar net het laatste zetje zijn MamaChantal; succes vandaag! Ik stuur wat positieve energie je kant op! Patriesja; handig zo'n beeb die op commando komt! Veel plezier met de kraamvisite Miffy; succes met poetsen Schildje; succes bij de vk!
Oh trouwens; gister liep ik de hele dag met harde buiken die een beetje zeurend waren, dus ik dacht gisteravond ik grijp mijn kans en maak weeenthee Het is niet echt lekker en ik heb maar 2x een half kopje op want het moet met kleine slokjes, maar ik had wel de hele nacht knoertharde buiken. Heeft alleen niet doorgezet maarja het was het proberen waard Beeb werd er wel heeeel druk van! Heb al dagen het gevoel dat mijn vliezen zo ongeveer op mijn knieen hangen, en heel vaak het gevoel dat ze echt op het punt staan om te knappen, maar nee er gebeurt nog niks (herkenbaar iemand?) Neem aan dat als de vk me toucheert en er is genoeg ontsluiting ze dan nog niks wil ondernemen (strippen oid) omdat ik pas 37 weken ben?
Morgen Marloes: succes om 12 uur!! Balen dat het te druk was Kaatje: had de traktaties op hyves gezien. Zagen er echt super leuk uit zeg! Zal vast een heel priegel werkje zijn geweest.. Kikker: Ik heb na de bevalling geshopt haha. Maar anders als ik niet zo voreg wasd bevallen had ik nu tijdens de uitverkoop ookal dingen gehaald hoor! Dat somber tussen 2 zwangerschappen door qua kleding herken ik wel ja Patriesja: Hoe gaat het met Celeno op de psz? Lekker zeg dat de kleine man al 4 uur doorslaapt! Miffy: balen van je hulp! Maar na de kraamhulp zal het niet zo smerig zijn toch Mamatien: valt wel mee hoor Voor de ketel hadden we gespaard. Banken ook voor gespaard. De blauwe brieven kwamen ineens binnen en uhm ja voor de rest is het maar goed dat het mannetje flink verdient hahaha. Maar wij besparen ook weer op andere dingen hoor. We geven bv heel weinig om de auto zolang hij ons maar van a naar b brengt en betrouwbaar is.. We rijden dus nog steeds in een opel corsa en wonder boven wonder past zelfs de tweeling wagen + 2 autostoeltjes daar met gemak in haha Hier: straks bankies shoppen Heb der zin an
kaatje en pink: Gefeliciteerd met de 37 weken!!! Luca: dat gevoel herken ik wel.. dag laten braken de vliezen Dus er is goede hoop voor je haha
Hihi, smerig he, die weeenthee! Ik heb het na mn gerommel van zaterdag ook zondag gemaakt(koopzondag dus kon even ingredienten inslaan) maar bah bah bah bah bah bah! En heeft hier helemaal niks geholpen. Ik dacht; na mn serieuze weeen van zaterdag is dit vast het laatste zetje
Ttrouwens Luca, je vk hoeft je niet eens te strippen, alleen voelen voor ontsluiting kan al meer dan genoeg zijn! 24 tot 36 uur later(zei mijn vk) zie je regelmatig dat het dan begint. Ik zou dus gewoon vragen of ze het even na wil kijken
Net terug van de gym. kan wel merken dat er weinig over is van mijn conditie. Kreeg van iedereen te horen dat ik zo'n mooie flinke buik had en dat het vast niet lang meer ging duren etc. Toen ze voor Levi gingen zingen draaide hij zich met een boos gezicht om ( meneer houdt niet van aandacht als hij daar niet zelf om vraagt ) en uitdelen wilde hij ook niet. Heb ik dus gedaan. Traktatie viel iig in de smaak.vonden het erg creatief. Marloes, helaas pas om 12.00 uur maar gelukkig nog wel vandaag Bellie, Fabiënne slaapt lekker ! Ahh sneu voor Dinand, hoop dat zijn koorts straks gezakt is Pink, waarom loopt je banner zo raar dan ? Patriesja, ook al zo;n lekkere slaper ! kleding voor na de bevalling Ik moet denk gaan shoppen. Voor ik zwanger werd was ik net 12 kg kwijt dus groot deel van mijn kleding is allemaal te wijd, idd sombere kleuren etc. Maar wil eerst weer op mijn gewicht zijn voor ik ga shoppen Luca, haha weeënthee zorgt dus wel voor wat actie. Denk idd niet dat je vk je met 37 weken stript.maar als je eenmaal ontsluiting hebt duurt het vaak geen weken meer