Juli mama's deel 6!!!!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by AnnaB, Jun 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kaatje gaat het druk hebben :D Had haar ook al een pb gestuurd :D

Hier ook babyboom aan het kijken. Begin op de vreemdste momenten al te huilen. Heerlijk die hormonen :D En vervolgens op de tranen trekkende momenten heb ik nergens last van...

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Infuus doet nog niet zo veel, dus staat al weer hoger. Ook leuk, dezelfde vk als bij thom

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Luca, haha ik vond het ook al zo leuk klinken maar fijn dat ze volgende dus even gaan kijken hoe het er van binnen voor staat ;)

Zo jij bent lekker bezig geweest dus!

Henrieke, haha heerlijk he die rondrennende hormonen op z'n momenten ;)

4. schildje

schildje Fanatiek lid

Feb 4, 2008
    1,665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Zonnebeertje ik heb de telefoon aanstaan hoor. alleen 's nachts ligt hij beneden maar dan kan ik het de volgende ochtend zien. Ik zal voor je duimen dat het snel komt.

@Kikker ik heb de hoes ook gehaald vanmorgen. Ze hadden nog maar 1 roze liggen dus nu had ik een keer geluk. :)

Hier is Rick toch thuisgebleven. Hij had het vanmorgen toch weer koud op school en pijn in zijn buik. Thuisgekomen temp. gemeten en dit was 38 graden. 1 sinasprilletje gegeven en nu voelt hij zich gelukkig veel beter. Mijn moeder komt zo even oppassen want ik moet om 14:20 bij de cesartherapie zijn. Niet handig met 2 kids.
    Voor volgende week zou mijn moeder kijken of zij kon oppassen als ik naar de vk moet.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Het zal wel vals alarm zijn maar heb al drie kwartier behoorlijke krampen met een regelmaat

Luca, ja hoor pb maar

6. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemiddag!!

Pink ahh das schrikken.. Moet je nu blijven of is dit alleen ter coltrole!?

Marloes, fijn dat vliezen al gebroken zijn, hopelijk komt ontsluiting nu ook sneller nu infuus omhoog is!!

Kledi g: ben net naar de stad geweest en 2leuke hempjes en 1 jurkje gekocht.. Kon me niet meer inhouden na al die mnden haha

Ben nu echt op.. Sta te trillen op mn benen, dus lig weer lekker op mn balkn... Iets te actief geweest vanochtend denk(woonkamer en alle deuren schoongemaakt en door de stad gebanjerd)
    Babyboom vanmorgen ook gekeken..

7. mamatien

Wii hebben een ondeugende kat en een rustige kat.. Ze gaan nooit in de box als wij er zijn, maar toch zaten er haren in..(haha altijd zo typischh he) ik ging er van uit dat de ondeugende het was, die heb ik nl al x helemaal nat moeten spuiten,(op dag 1 vd box) maar nu heb ik net de ander betrapt!!! Hahaha die kat is nog nooit zo nat gespoten.. Gok dat ze nu beide erniet meer ingaan ;)(hoop ik)

8. Rono

Rono Niet meer actief

kaatje: Spannend meid! Ben benieuwd!

9. mamatien

Kaatje Ohh spannend meid.. Of t nou vals alarm is of niet.. Grote kans dat t iig al wat doet!!

10. Spannend Kaatje!

Gaan we massabevallen op 1 juli misschien? :D

11. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    Kaatje; spannend hoor, ben ook benieuwd!!

Ja, zo irritant, ik heb echt al 3 nachten heel slecht geslapen :S
    en zoals nu 's middags val ik bijna om van de slaap, maar ga ik vroeg naar bed, lig ik weer wakker.

Schildje; ligt Rick nu lekker op de bank?

12. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Hee meiden, ik ben weer thuis!
    Bloed en urine uitslagen waren goed en mijn bloeddruk is in rust een stuk gezakt. Ctg was ook goed ik heb om de 10 a 20 minuten harde buiken maar ons ukkie doet het prima.
    Dus conclusie zodra ik me lichamelijk inspan (ja zelfs een stukje lopen) schiet mijn bloeddruk omhoog. Opzich geen probleem maar als ik dan iets gedaan heb moet ik me daarna wel koest houden zodat hij kan stabiliseren. Dus weinig meer doen wat het advies. En ja die leuke zwart/witte lichtvisjes komen van de te hoge bloeddruk.
    Maar wat duurt dat wachten lang in het zh als je naar huis wil zeg.
    Ik moet maandag terug omdat de gyn wel een vinger aan de pols wil houden.

Zo en nu ga ik op mijn gemakje terug lezen.
    (Patries bedankt voor het doorgeven!)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Pink, gelukkig weer thuis.

Hier nog iedere 3 a 4 min. behoorlijke krampen

14. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Oh Kaat spannend! Heb je de vk al gebeld?

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Nee wacht eerst maar eens af of het echt door gaat zetten of het voorwerk is. Al worden de krampen wel steeds heftiger. Vind het maar niets om nu alleen thuis te zijn haha

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    haha hier bevalt tot nu toe iedereen te vroeg dus nog geen 9 ponders in ons midden ;)

17. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Ventje bellen dan (en de vk) misschien komt ze even controleren?
    3 a 4 min is toch best kort op elkaar.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ja is idd kort op elkaar maar zolang ik nog kan ademen ;).
    Ferry is net vertrokken naar zijn werk, die moet schoolkinderen ophalen en naar huis brengen en is rond 16.30 weer thuis. hij zou iig geen extra rit aannemen na deze rit.

Krijg opeens de drang om Levi zijn vluchttas opnieuw in te pakken haha. zitten nu twee korte broeken, toch maar een lange broek erbij stoppen

19. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    9 pond, denk dat we aardig in de buurt gaan komen.... Nu zo'n 3 weeen per 10 min Ze hebben nog niet gekeken naar de ontsluiting.

20. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    MNM bedankt voor je lieve advies!

Frummel en lekker aan het shoppen vandaag? Leuk een nieuwe inrichting, en ach de fiets komt wel een weekje later :D

Schildje hoe gaat het met Rick? Oh ik lees al dat hij toch nog buikpijn heeft. Arm menneke :(

Kaatje super 37 weken! Ha ha je gaat gelijk voortvarend van start. Morgen heb ik minder tijd om je nieuws te plaatsen dus dan ga maar voor vandaag :D

Belliebel beterschap voor Dinand!

Kikker hier nog geen nieuwe zomerkleding, ik wil wachten tot na de bevalling ga ik dan lekker shoppen ;)

Pink ai dat is niet zo mooi, succes meis! Gelukkig weer thuis en dan toch maar een stapje terug doen, knuff voor jou!

Miracle oei vervelend zeg :(

Share This Page