Hier alles redelijk rustig. Wel vanochtend de slijmprop verloren, jakkie wat een viezigheid zeg Ben vandaag lekker bij mijn ouders samen met Kyano en straks blijft Kyano hier en ga hubbie en ik naar huis. Hopelijk mogen we morgenvroeg wel gelijk komen. Marloes nog effe meis, succes !!!!!
Wauw Kaatje toch wel serieuze krampen dus. Je maakt het spannend! Wupje, alvast succes gewenst voor morgen Marloes, je gaat lekker zo! Schiet al aardig op
Kaatje, spannend zeg! Had hier even een schrik momentje. Bedacht me dat ik de kleine wel heel weinig heb voelen bewegen vandaag. Dus even wat gegeten en gelegen. Na een half uur nog erg weinig actie. Dus kwartier geleden een mars gegeten en nu zijn we eindelijk aan het bewegen. Wel een stuk rustiger dan normaal, maar bewegen is bewegen lijkt mij. Ben dan natuurlijk ook flink druk geweest vanmorgen.
Goeiemiddag dames! Snel wat over alles gelezen; @Iedereen met een weekje erbij; Gefeliciteerd! @Diegenen die ingeleid worden; SUCCES!!
Zo boven nog even prullenbakken geleegd, lange broek in Levi zijn tas, draai was aan gezet. Krijg het een beetje op mijn heupen haha. Wupje, slijmprop vast weg. Zou wat zijn als het vanavond nog uit zichzelf begint Liggen we straks als buddy's samen te bevallen haha. Henrieke, gelukkig heb je de kleine weer gevoeld. Is ook wel normaal dat ze langer slapen/stil zijn tussen door om energie op te sparen voor de bevalling
Dat weet ik Maar vanuit het zh hadden we meegekregen dat we extra alert er op moeten zijn ivm die ritmestoornis. Daardoor ben ik er toch meer mee bezig.
heb je nog steeds regelamatige harde buiken Kaatje? ik heb hier ook al tasjes klaarstaan voor de kids, wel zo handig! wat gaan jullie eten? ben inspiratieloos...
Luca, hihi zo he dat is nogal een nesteldrang. Wel fijn dat je vk volgende week al wil gaan roeren. Marloes, leuk zeg dezelfde vk als bij Thom. Dat gaat goed zeg. Kun je nog goed ademen? oh haha lekker aan het lezen dus. Schildje, slim om rick dan 's middags thuis te houden. Fijn dat je mams kan oppassen. Kaatje, voorwerk of toch.............? Slim om Levi's spulletjes nog eens goed in te pakken. Mamatien, lekker even plat dan. Pink, heeeeeee fijn dat je thuis bent! En helemaal super dat het niet kwaad kon. Dan weet je wat je te doen staat. Gelukkig houden ze je wel goed in de gaten. Wupje, jaaaaa slijmprop verloren, super zeg, misschien heb je dan morgen ook al 2 cm ontsluiting, scheelt toch weer. Henrieke, precies fijn dat de kleine van zich heeft laten voelen, hier ook voor het eerst een rustig ukkie vandaag. Kelly, GEFELICITEERD 38 weken! Zonnebeertje, slim zeg tasjes klaar staan. Wij hebben er bbq vlees uit gehaald, doen we lekker buiten op de bakplaat (hebben een overkapping) en dan stokbroodjes en koude schotel erbij.
Wij eten spagetti bolognese Hier staat de tas voor noelle ook klaar hoor en in de zkh tas ook een shirt voor Colin, deo en tandenborstel. Moet geen stinkende aap naast me haha
dat is een goeie, ik ga zo ook maar even schone kleren voor Barrie in de tas stoppen! en spagetti is lekker!! mnm; dat is ook lekker, en gezellig!
Krampen komen minder dicht op elkaar, wel meer harde buiken. Zal dus toch wel gewoon voorwerk zijn. Wij eten kant en klare pannenkoeken, Levi blij en mama hoeft niet te koken