jaaaaaaaaaaaaaaaaaa GEFELICITEERD MARLOES!!!! fijn dat alles goed gaat, en wat is hij zwaar!! hier echt buikpijn de hele tijd! poe, ben benieuwd! en net er achter gekomen dat de nieuwe auto bekrast is!!! vorige week de andere auto (van mijn souders) die hier stond over de hele motorkap!! en in de straat zijn er dus nog zo'n 5/6 andere auto's bekrast!
Marloes GEFELICITEERD!!!! Met zoon Mees! Dat doe jij rap die laatste 5 cm! Om dan Hollands glorie op de wereld te zetten!
Woooooooooow dat is snel gedaan! Marloes van harte GEFELICITEERD met jullie Mees!! Wat een ontzettend mooie naam! En wat heb je dat knap gedaan, ongelofelijk zeg. Het werd wel tijd dat hij op de wereld gezet werd zo te zien. Genietze meid!
Mijn hemel, ik wil me nieteens voorstellen hoe groot hij was geweest als ze je tot 42 weken hadden laten doorlopen marloes!
Oooh we hebben heerlijk buiten gegeten. Was erg gezellig en lekker. Mijn sz is hier nu om de zaken voor het nieuwe huis te veranderen bij de belastingdienst (ze is accountant). Zometeen ga ik bij mams een potje kaarten, lekker een avondje eruit.
Jaaa Marloes, daar is ie dan! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Mees!!! Dat heb je snel gedaan! En nou lekker genieten he!
Kikker leuke foto saampjes met je broer Kaatje gefeliciteerd met de 37 weken! Henrieke gefeliciteerd met de 38 weken! Pink gefeliciteerd met de 37 weken! Owww je bloeddruk te hoog Hopelijk is alles goed! Ik lees het al! Fijn dat je weer thuis bent! Rono hahaha een vastzittende drol. Die houden we erin Anna fijn dat het goed gaat met Cean! Miracle is je maag alweer rustig? Kaatje ooeeeee spannend!!!! Mooie buik hoor! Kelly gefeliciteerd met de 38 weken! Marloes gefeliciteerd met de geboorte van Mees!!! Zonnebeertje balen van jullie bekrasde auto! Kunnen jullie er nog wat aan doen?
Frummel, klinkt leuk jullie nieuwe bank Paso, idd een paar krasjes heb je al snel. maar hele overgespoten stukken zijn idd niet netjes als ze dat niet melden Marloes, gefeliciteerd met Mees ! Leuke naam Zonnebeertje, jeetje snap niet waarom mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven Hier nog af en toe harde buiken en pijnlijke krampen maar zit geen regelmaat meer in
Marloes, gefeliciteerd met Mees!! De 1e 9-ponder als ik het goed heb! Nog iets van Jeluna gehoord?! Frummel, heerlijk een nieuwe bank! Wij zijn op dit moment druk bezig in ons nieuwe huis...nou ja...'ze' zijn bezig . Ik mag over een paar weken ook een bank uit zoeken! Kan niet wachten!! Kaatje, hoop dat die klachtjes door zetten bij je!
Nou marloes, jij kan met je kleine in dat blad.. Wat een grote kerel heb je gebaard zeg!!! Echt knap van je.. Kaatje jammer dat t niet doorzette..
Mees is idd wel groot hihi, frummel die zou je eigenlijk naast Jace moeten leggen of Jevani wat een verschil! hihi
Weer erg veel rommelende buikies! ben benieuwd of het ergens doorzet! @kaatje, de kleine dacht ook ben nu precies 37 weken, nu kan het beginnen