Henrieke: dan wijs die uk van jou er maar eens op dat deze naar onderen moet wurmen ipv opzij misschien heb je daar wat meer aan! MNM; hier alles rustig... zit in mn uppie onder, hubbie slaapt nog maar ik moest er toch vroeg uit om de huisarts te bellen, hubbie had de teken maar nu heb ik een rare rode vlek net boven mn bil. Ik kan alleen pas maandag terecht bij de huisarts....
Update Wupje: Het was even spannend want om 07.30 waren de verloskamers vol maar ze zijn nu toch onderweg naar het ziekenhuis
@MnM auw dat zal zeker pijn hebben gedaan die niersteen. Gelukkig ben je hem nu kwijt. @Ligging van de baby is toch niet zo moeilijk!! Ons meisje ligt al weken met haar ruggetje aan de linker kant en recht heb ik altijd veel handjes en voetjes die mij porren. Als ik op mijn zij lig kun je het helemaal goed voelen. @wupje heel veel succes vandaag. Ik zie trouwens op de lijst dat ik haast 1 van de laatste ben. Zal ik dan ook als 1 van de laatste bevallen?
@kaatje, oh fijn een rustig dagje, dat scheelt en Levi lekker met Ferry mee. @mnm, ja vriendlief brengt hem elke morgen en voordat ik was bevallen bracht hij ons altijd elke morgen. En me moeder haalt hem dan weer op. Gaat dus wel wat beter met Neia, fijn dat ze naar het zomerfeest kon. @wupje, oh fijn onderweg naar het zh! Succes!
Schildje, wie weet. Of er moeten er nog een paar twee weken overlopen Lekker hier regent het. laat maar afkoelen hoor, pas ik tenminste weer in mijn schoenen
Hier regende het net ook flink en zie al een nieuwe bui aankomen Heb last van enorme buikpijn Eten van gisteravond valt blijkbaar niet echt fijn. Bij iedere darmbeweging krijg ik een harde buik. Niet fijn!
Blaas die regen eens oostwaarts kaatje!! Uk is hier mijn blaas als boksbal aan het gebruiken en mijn ribjes als trappelzak....pfff Vanmiddag ga ik bij mijn collegaatje op kraamvisite Zo eerst even een boodschap halen, even langs de kapper en naar de appo voor mn klossen en po
Paso, komt er aan. Lief ! Komt Ferry net thuis is hij langs de bart smit gereden. voor Levi een bowlingsetje gekocht en voor de baby een rammelaar
Paso, jeetje pas maandag terecht, dat is balen zeg. Ah leuk op kraamvisite. Geniet bij de kapper. Ah fijn dat Wupje toch kon komen. Hopelijk gaat het voorspoedig. Schildje, hihi dat hoest niks te zeggen dat je als een van de laatste op de lijst staat hoor. Maar als we zo door gaan is iedereen 15 juli al wel bevallen. Patriesja, goed geregeld. Ja ik hoorde van hubbie dat ze lekker ging spelen. Kaatje, regen? Hier schijnt de zon volop. Maar van mij mag het 18 graden zijn hoor, perfect. Aaaah wat lief dat Ferry iets heeft meegenomen voor de kids. Henrieke, ah bah nog steeds zo last van je darmen.
Net met een vriendinnetje aan de foon gehangen en ondertussen gepoets, dan gaat de tijd wel snel. Nu de laatste dingetjes nog even goed poetsen, dan is het hier weer lekker fris.
Goedemorgen ladies! Even kort; Ryanne gefeliciteerd met de geboorte van Collin!! Wupje zet 'm op!! Woehoeee vandaag is het 1 juli EN heb ik 37 weken gehaald Ben zoo blij! Had gisteravond de kleine al toegesproken dat ze nu echt mag komen, en net werd ik wakker met pijnlijke krampen Maar zijn inmiddels al weer afgezakt, dacht even dat ze het heel letterlijk zou nemen
Dunja: Gefeliciteerd met Linsey! Marloes: Gefeliciteerd met Mees! Ryanne: Gefeliciteerd met Collin! @ hier: DRUUUUUUK, het is spitsuur hier in huis hihi. Dinand is niet lekker. Er zitten kiezen aan te komen. Er is al een puntje zichtbaar, maar men o men wat heeft hij er last van. Is dus lekker hangerig en wil alleen maar bij mij op schoot. Hoop dat die krengen snel door zijn! Vannacht heeft Dinand voor het eerst tussen ons in geslapen. Doen we echt nooit. Wat een draaikont is hij als hij slaapt. Ik kon daardoor de slaap niet vatten en kwam op een leuk idee. Ben heel zachtjes naar beneden geslopen, camera gepakt, Fabiënne uit haar bed gehaald en naast Dinand gelegd. Leuk fotomomentje hihi. Hier het resultaat: Probeer elke keer bij te lezen, maar het komt er gewoon niet van! Hou wel in de gaten wie er bevallen is en wie er bezig zijn! Dus wup zet hem op vandaag!
hier ook al regen!! Bellie; wat een leuke foto!! en ja, zielig hem, die kiezen zijn ook zo gemeen! Luca; jeeej 37 weken!! echt goed! nu mag ze echt komen! Vriendinnetje belde net of ik mee ga uit eten vanavond, even kijken hoe ik me voel vanmiddag!
@bellie, haha geweldig he met zijn allen in bed! Laatst hier ook kwam Celeno midden in de nacht tussen ons in liggen en werd Jevani wakker voor een voeding, toen dacht ik ook even, wat een gezellige drukte hier