Jeluna van harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie Robin! Jeetje wat een flinke Bink zeg. Ik hoop dat alles goed is gegaan.
BEVALLEN MAMA'S 03 mrt - Frenzy - Loek*- 580 gr- 30 cm - 22.0 wk 07 mrt - Sureyya - Dilara* - 383 gr - 32 cm -25.0 wk 23 mei - Danitjuh - Ismail - 1320 gr - ?? cm - 31.1 wk 31 mei - Frummel - Jace - 2045 gr - 46 cm - 35.0 wk 02 juni - Angiebaby - Djena - 2500 gr - ?? cm - 36.1 wk 16 juni - Marlous - Noortje - 3150 gr - 48 cm - 39.3wk 17 juni - Miffy77 - Elin - 3375 gr - 48 cm - 37.6 wk 20 juni - Belliebel - Fabienne - 2920 gr - ?? cm - 38.0 wk 20 juni - patriesja - Jevani - 2440 gr - ?? cm - 36.5 wk 20 juni - Juud74 - Rein - 3895 gr - 54 cm - 39.0 wk 24 juni - Fightforlove - Isa - 3675gr - ??cm - 38.2 wk 24 juni - Nina1982 - Casper -3448 gr - ??cm - 39.0 wk 26 juni - Sherry - Sophia - 3060gr - ??cm - 37.6 wk 28 juni - AnnaB - Céan - 3180gr - 51cm - 38.3 wk 28 juni - Marleen4683 - Romee - 3220gr- 50 cm - 38.5 wk 29 juni - DunjaTamara - Linsey - 3320gr - 50 cm - 39.3 wk 30 juni - Marlous80 - Mees - 4690gr - ??cm - 39.6 wk 30 juni - Ryanne - Collin - 3625 gr - ??cm - 38.5 wk 30 juni - Jeluna - Robin - 4420 gr - 52 cm - 38.0 wk Helaas zijn Loek* en Dilara* sterretjes geworden.... Er zijn nu 10 jongetjes geboren en 9 meisjes! NOG TE BEVALLEN DAMES 28 juni mumm 84 04 juli: Zonnebeertje 05 juli: Wupje 09 juli: Booboo22 11 juli: MNM 11 juli: Kikker1 11 juli: Mariska165 13 juli: Miracle08 14 juli: HenriekeC 14 juli: KellyAernoudt 15 juli: Jac 18 juli: Mamatien 18 juli: Ennas 18 juli: Lindaatje 19 juli: Sjantalle 21 juli: Kaatje85 21 juli: XxPinkxX 22 juli: Luca2504 25 juli: Paso 26 juli: Rono 27 juli: Schildje 30 juli: Bapsie Groen is verassing Nog 22 zwangere dames!
Marlous, leuk om iets van je te horen. Lastig dat Noortje het dag en nacht ritme nog omgooid. Ben benieuwd hoeveel je meisje gegroeid is. Marloes, wat klink je goed meis! Ik ben zo blij voor je. Lekker naar huis straks, heerlijk. Ik ben enorm benieuwd hoe jullie Mees eruit ziet! Kaatje, gelukkige hormoontjes zijn alleen maar goed. Kelly, opruimze! Zonnebeertje, groot gelijk. Gelijk bellen, en goed dat je hem voorbereid hebt, je weet maar nooit. Frummel, zo he sportfanaat. Wel mooi als alles zo snel al strak is. Bellie, lekker alles bijhouden, dat scheelt het grote werk.
Zo de volgende baby moet weer een meisje worden want dan is het weer gelijk wb jongens en meisjes! Bapsie goed bezig telkens met de lijst!!!
Henrieke, even heel rustig wakker worden heb ik ook altijd nodig 's middags. Schildje, slim ja, en in het zwembad kunnen ze ook sneller weer wat oplopen. Mamatien, nee hier geen onweer ofzo gehad, ben de hele nacht opgeweest. Haha ook al nesteldrang. In je bikini. Patriesja, hihi nu al aan het vervelen. Ja idd wel slim voor Jevani om in een rustige omgeving te voeden enzo. Leuk voor Celeno zeg. Kaatje, heb je een lijstje gemaakt voor de dingen die je nog wilt doen. Dat helpt bij mij altijd wel. Pink, iedereen snapt dat je slippers draagt hoor. Veel plezier op de bruiloft!
Neia heeft het super leuk gehad op school. Ze vond het natuurlijk niet leuk dat een juf afscheid nam, maarja dat hoort er ook bij. Toen ik haar een hand gaf moest ik zelf ook bijna janken haha, erg fijn die hormonen. Ze heeft goed gegeten en daarna heerlijk gaan slapen. Ik ga ook een dutje doen.
Hier een beetje een dubbel gevoel.. Gister te horen gekregen dat mn oma niet meer thuis komt en ze in een verzorgingshuis terecht komt met intensieve verzorging. Mn tante en moeder kwamen er in de week achter dat ze het zkh inging dat de koelkast, vriezer, magnetron en de wasmachine kapot waren. Deze hebben ze gelijk gekocht voor haar als ze weer thuis zouden komen. Dus gister hoorde ze dat ze niet meer thuis zou komen en hebben ze gelijk gebeld naar het bedrijf waar ze de spullen hebben besteld. Alles behalve de wasmachine en de magnetron kon geannuleerd worden. Die waren immers al binnen. Flink balen want iedereen heeft al immers een wasmachine en ze mag em niet meenemen. Wil ik hier dus net de was opzetten, doet ie helemaal niks meer. Paar keer stekker er in gedaan en nog niks. Mijn methode ff een slag erop hielp ook niet. Was ook te verwachten dat het er aan zat te komen want wij hebben toen we samen gingen wonen een goedkoop ding van de gamma gekocht van 1000 toeren. Mooi klote dus, altijd goede timing om stuk te gaan. Nu was mijn tante net hier om een bestelling te doen voor een taart en zag ze mn rood gekleurde ogen hahaha.. ( hormonen ). Ik verteld wat er was en mn tante ging in ene keer weg. Kwam ze weer terug dat ze ff mn moeder had gebeld en ze hadden besloten mij de nieuwe wasmachine te doneren! Een zanussi met alles er op en eraan! Echt geweldig!! Moet wel 1 tot 2 weken wachten want dan was de bezorgdatum en tot die tijd doet mn oma ( andere ) de was voor voor me. Echt geweldig!!! stiekem toch een goede timing om kapot te gaan haha
Rono ik snap heel erg goed het dubbele gevoel. Maar ik zou er niet te lang schuldig om gaan voelen of iets in die geest. Jij bent er mee geholpen en als het niet meer terug gestuurd kan worden dan is het zonde om een nieuwe wasmachine te laten staan. Wel heel erg lief van je tante en moeder om het jouw te geven. Kun je straks heel erg goed wassen. Er zal zeker meer toeren opzitten dan je oude.
vind het wel leuk om te zien wie/wat/waar en wie nog moeten zal zelf we de laatste zijn die t rijtje aanvult
Rono, balen van je wasmachine, lief dat je nu die nieuwe van je oma krijgt ! Denk dat het voor je oma wel beter is om daar te blijven. Hoe is ze er zelf onder ?
Allereerst natuurlijk de dames die bevallen zijn..GEFELICITEERD!! Frummel : Fijn dat Jace zo snel groeit! jeetje..7x per week sporten?! hihi Mnm : jeetje, weer een niersteen Kaatje: heb gestemd! ik voel ook altijd hoe ze ligt je voelt toch waar het hard is.. en de bobbel zijn de billen jamelie komt ook altijd voelen waar de "botten liggen" zoals zij het zegt Dat is lief van ferry! Bellie: leuke foto!! zonnebeertje: ben benieuwd..jij misschien van t weekend bevallen? Rono: gestemd!
Ik heb de lijst trouwens weer even bijgewerkt. Wel grappig om te zien, inmiddels zijn alle verassingskindjes geboren, op die van Henrieke na. Ben erg benieuwd. Denk een jongetje. Verder mis ik nog behoorlijk wat cm's van de geboren kindjes.
Idd geeft mij een beetje het profiteer gevoel als je begrijpt wat ik bedoel. Ja deze wasmachine is 1600 toeren met allerlei standen! Ik heb geen idee of mn oma het door heeft. Ben er gisteravond geweest en ze zag er erg slecht uit, zo heb ik dr nog nooit gezien. Mn oma was altijd al erg slecht verstaanbaar omdat ze natuurlijk Iers en Nederlands door mekaar praat maar ik had nooit problemen om dr te volgen. Maar gister kwam ik er echt niet uit. Ze had t erover dat mijn zoon al geboren was en over dat noelle op mn moeder lijkt ( in de verste verte niet ). Ze praatte heel zacht en dan is het nog moeilijker om te verstaan. Begreep ook van mn tante dat ze dus altijd de was met afwasmiddel heeft gedaan omdat ze een wasmachine te moeilijk vind en wasmiddel te duur???? Terwijl ze zat op dr rekening heeft en elke week naar de kapper ging. Dat was t enige waar ze om gaf, de kapper en de kerk. Schijnbaar ging ze ook maar 1 keer in de 2 weken onder de douch, dus het is maar goed dat ze nu intensieve verzorging krijgt.
hier: buikje is weer lekker bezig.. maar zet nog steeds niet door. ach we zien wel wanneer ze zich laat zien.. ben wel benieuwd hoor.. hier al zoveel dames die bevallen zijn..en vandaag is mn vriendin ook aan het bevallen. die werd ingeleid vannochtend.. dus zit hele dag al met de telefoon naast me zo nog maar even naar de stad..niet dat ik daar zin in heb.. maar had zaterdag 2 shirtjes gehaald,en dat tasje dus kwijtgeraakt.dus moet nog even langs wat winkels,misschien ligt ie daar wel.. verder moet ik huissie nog doen en boodschappies Wat eten jullie vanaaf?
Rono, sneu hoor voor je oma. Zorg je zoveel jaar voor jezelf en anderen en dan gaat dat op een gegeven moment zo hard achteruit. Chantal, laat je kleine meid nog maar even zitten hoor. Spannend voor je vriendin. Hier ook mijn mobiel naast me voor Wupje buddynieuws. Eten Ik denk Kip tandori
nou..van mij mag ze opzich wel komen hoor.. ken amper nog lopen en slapen door mn bekken, elke nacht tig keer wakker van maagzuur of om te plassen, ben zo sago als t maar kan, en wil hele dag slapen haha.. ik zei vannochtend al tegen manlief, hoe ik moet bevallen als ik zo moe ben.. dat ik na de bevalling een paar dagen in diepe coma lig om bij te komen ohja en niet te vergeten, dat ik amper ken zitten haha.. mn ribben vinden t niet zo leuk meer.. doen zo'n 24u per dag pijn, aan voor en achterkant.. & t spugen elke ochtend als ik wakker word dus ze mag wel komen van mij hoor *al zou t beter voor haar zijn als ze er nog ffies in blijft.* zo einde geklaag...
Qua klachten snap ik helemaal dat ze mag komen maar voor jullie meisje is het natuurlijk wel beter als ze even met een extra buffertje geboren wordt