Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

hallo meiden

sorry dat ik al lang niets van me laat horen:)

allereerst
    annab gefeliciteerd met je zoontje cean een mooie orginele naam!
    marloes gefeliciteerd met de geboorte van mees! echt goed van je zonder hechtingen;)
    ryanne gefeliciteerd met collin!
    dunjatamara gefeliciteerd met linsey!
    marleen gefeliciteerd met romee !
    jeluna gefeliciteerd met robin

hoe gaat het met de nog zwangere dames?

ego: isa ligt sinds vanochtend in het ziekenhuis ze drinkt echt niet goed wat we ook proberen nu gaan ze allerlei onderzoeken enzo doen...
    ik zit er helemaal doorheen en zit echt veel te huilen ik weet dat ze in goede handen is maar ik mis haar..

ik ga zo maar ff met levi naar t speeltuintje
    vanavond ga ik langs isa en krijg zo een code dat ik haar online kan zien dat is wel fijn

ik hou jullie wel op de hoogte en als alles weer hier goed gaat kom ik verder bijlezen en kletsen

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    FFL, ahh wat vervelend dat ze in het ziekenhuis ligt. Kan me voorstellen dat het je moederhart breekt. Maar wat je zegt, ze is daar wel in goede handen. Denken ze dat het misschien met haar slokdarm/maagje te maken heeft ? hoop iig dat het mee valt en ze snel beter gaat drinken. knuff

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.561
    3.064
    113
    kaatje/rono kan je mij ook op de lijst er bij zetten?:D
    uitgerekend de 26e,2e ukkie,en bv.,

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.561
    3.064
    113
    ffl: krijgt ze nu sondevoeding? wel fijn dat je haar thuis kan zien!hoop dat ze snel wat vinden

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    FFL, wat vervelend dat de kleine meid in het ZH ligt! Een hele dikke knuff voor jou.

Eten: Wij eten lasagna :)

Ik ben benieuwd hoe het met Wupje is...

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kaatje, Wie weet :D Mijn gevoel zegt dat ook, maar laatste tijd denk ik toch ook dat het een meisje word :) Ben dus heeeeeel benieuwd (nog een reden waarom uk er nu wel uit mag komen!) Maar als jouw pendel klopt, dan mogen we nog even wachten :p

Rono, idd heel dubbel. Maar toch fijn dat je tante en je moeder hem nu aan jou willen geven. Is al duidelijk of het alleen door de medicijnen kwam?

MamaChantal, ik ken het gevoel. Mijn lijf heeft het ook helemaal gehad. Ik hoef dan niet te spugen, maar het de hele dag door misselijk zijn heb ik nu ook wel gehad. En de ribben en bekken problemen zijn hier ook heel bekend (evenals het slapen, plassen en chagrijnig zijn) :D

FFL, sterkte meis! Dikke knuf!

Eten, ik heb een verslaving voor frikadel, met appelcompote en aardappelsalade. Denk dat het zoiets word vanavond. Of vriendlief moet opeens een goed idee hebben.

Ego, ben in een rothumeur. Voel me wederom niet echt fijn. Ben dus maar een cake gaan bakken :D

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Fabiënne is 48 cm!

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ach jee meid, kleine Isa in het ziekenhuis, iets wat echt niet leuk is! Fabiënne begon zondag ook opeens heel slecht te drinken. Bij haar was het spruw en dat is nu op zijn retour aan het gaan!

Hopelijk is het bij Isa net zoiets onschuldigs als bij Fabiënne! Sterkte meid, en denk ook een beetje aan jezelf he!

Dikke knuffel!

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Pfff, tis hier gewoon heet in de zon! Ga zo me kleine meisie maar eens wakker maken. Ze had om kwart over 2 al een voeding moeten hebben, maar kennelijk slaapt ze te lekker om wakker te worden:p. Vind het niet erg hoor! Dinand ligt nu ook alweer 20 minuten te slapen!

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    FFL; wat naar zeg dat Isa in het ziekenhuis ligt!!!
    hoop dat ze snel wetenw aar het aan ligt!
    dikke knuffel!

Rono; wat erg zeg van oma!! dan is het toch wel erger als gedacht!

Mannetje is al thuis! en heb al af en toe een lichte wee!

11. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    FFL wat sneu voor je kleine meisje dat ze in het zh ligt, hopelijk is ze snel weer thuis!

Eten.....geen flauw idee. Eerst maar eens naar die receptie en dan zien we daarna wel weer.

Rono fijn dat je de wasmachine krijgt, niet schuldig voelen hoor al begrijp ik je best.

Mamachantal vervelend al die klachten. Nog even volhouden!

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Rono, wat vervelend van je oma maar het is wel beter voor der als ze naar een verzorgingstehuis gaat. En wat betreft de wasmachine daar zou ik me niet schuldig over voelen want hij kon toch al niet meer geannuleerd worden. Lief van je tante dat ze hem dan aan jou geven ;)

Zonnebeertje, ohh spannend! Hoop dat het doorzet!

Henrieke, ik denk ook dat je een jongetje krijgt, meer omdat jullie kleine uk zo lekker druk is in je buik en je dus flink pijn kan doen. ( haha kan zoonlief hier nml ook zo goed ;) )

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoe oud ben je ? dan is alles compleet

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zonnebeertje, spannend !

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.561
    3.064
    113
    21 ben ik

16. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Wow.. wat een baby's!!!!

GEFELICITEERD allemaal :D

FFL; Sterkte met Isa :( Hopen dat ze snel weer opknapt!!

17. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik kan isa nu zien vanaf de laptop!

ze moet eigenlijk al 80 cc drinken per voeding maar we kregen er maar 40 max 50 cc in..en daar moesten we veel moeite voor doen dat duurde ook meestal 3 kwartier a een uur...ze viel steeds in slaap of ze liet de melk gewoon uit dr mondje lopen...en soms spuugde ze ook nog...
    gisteren is haar billirubine al geprikt die waarde was goed..dus wat het is weet ik nog niet..ze is gewoon suf tijdens het drinken en meld zich ook niet vaak voor een voeding..en als ze dat wel doet drinkt ze de eerste 20 cc makkelijk weg en de rest dus heel moeilijk

ze is ook alweer afgevallen vandaag en gisteren..

18. ffl; oh wat vervelend Isa in het ziekenhuis :( Hopelijk gaat het snel weer beter!

MamaChantal; kan me voorstellen dat je er wel klaar mee bent hoor, dat was ik vorige week ook al! Maar ben toch wel blij dat we nu echt op 37 weken zitten :)

Het rommelt hier al heel de dag.. pijnlijke harde buiken sinds wakker worden. Ben benieuwd of er binnenkort iets gaat gebeuren :D

Zonnebeertje; zet 'm op! Zal nu vast doorzetten!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Luca, spannend

Hier een beetje raar op mijn maag :(

20. belliebel

belliebel VIP lid