Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Nog nooit van gehoord Chantal dus kan ik niks zinnigs over zeggen helaas.

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Sherry, minder van je kaartjes joh!
    Hier gaan de kaartjes straks ook via kaartje2go.nl

Kaatje, ik doe zometeen ff stemmen voor je ;)

Rono, haha dat zijn ook wel van die opmerkingen die je je snel kunt aangrijpen ;) Maar laten we er vanuit gaan dat ze het niet zo bedoelen ;) Neem aan dat er niks vies is aan een poep, scheet, boer, kots , kwijl..... etc.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    sherry: das wel raar dat die kaartjes nu dan zo tegenvallen.. wij doen het ook bij kaartje2go..en ook met foto.. hoe hadden jullie de foto gemaakt,gewoon met digitale camera?
    en wat doen hun eraan?

4. Frummel

Frummel Niet meer actief

Is ik weer!:D Nog geen beebies?:(

Wupje: geniet van je ruggeprik meis! Hopelijk gaat het nu snel

Bellie: schattige foto!!

Rono: hahahaha hormonsters? LB als het wel over ons gaat.. ik zat daar in het begin ook maar vond het 3x niets. Mij te rustig:) ik hou wel van een beetje geklep;)

Kaatje: hoe was je dutje?

Hier heel de middag (uhm durf ik dit te zeggen..) gewinkeld*schaam*. Eindstand is heel leuk:D Heb nieuwe gordijnen voor de woonkamer. Witte in betweens met een dikker gestikte horizontale streep, ook de streep is wit dus niet opvallend. Heb echt een shit load aan foto's lijstjes. Allemaal in het wit en zilver. De muur achter de bank word midden/donker taupe en die word helemaal vol gehangen met foto lijstjes en een paar van die witte rieten hartjes aan linten. Komt 1 groot canvas doek in het midden te hangen. Had verder nog een paar shirtjes maat 50 voor Jace. Hoop maat 80 kleding voor Dex. Vooral mama was heeeul blij. Er is hier vandaag een ZAZA geopend en die hadden 50% openings korting! Mama begon dus gelijk te stuiteren haha. Heb een heel gaaf colbertje gekocht maar dan een hele korte en ook met korte mouwen in het wit. 1 tanktops met kant(zwart en donkerblauw) en een shirtje met een heel schattig riempje. Toen nog even bij de only gespiekt en daar zag ik 2 hele leuke jurkjes en nog een felrood colbertje met aan het uiteinde van de mouwen een omgeslagen rand wit met marine blauwe streep. Hebben, hebben, hebben dacht mandy:D Helaas kwam ik er bij de kassa achter dat ik die dingen uit het rek had geplukt waar HOT boven stond ipv 50% korting:) vond danny minder grappig haha. Vooral omdat ik een stuk op 30 jurkjes heb hangen boven. Wat had ik nou nog meer gekocht.. Pff zwangerschapsdementie.. O ja! van die reddingsboeien met scheepstouw eraan voor aan declan zijn muur:D

Nu is mannetje even een hapje eten halen. Declan heeft makkelijk een potje op(kind snapte er niets van haha die eet altijd vers en niet gepureerd) en ik ga zo even de foto lijstjes tellen en foto's uitzoeken en ik het zwart wit laten afdrukken op internet(hema ofzo) heb der helemaal zin in. Volgende week begin ik met verven en komt de nieuwe salontafel. Als het af is zet ik er foto's op. Dat is dan nog wel met de oude banken want het duurt nog 10 weken max voor de nieuwe er zijn..

Einde ego:D Einde shop therapie

5. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Goed bezig Frummel! Hahaha lekker shoppen. Ik krijg mijn hubbie niet mee shoppen vindt hij vreselijk;).

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal, sorry geen ervaring met dat restaurant

Miracle, thanx

Frummel, niet gedut. wel even gelegen maar had ook nog van alles te doen
    haha je houdt wel van shoppen he

*gaat weer verder met Levi zijn kleding op marktplaats zetten*

7. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Hoihoi!

Nou daar ben ik dan eindelijk eens!
    Sorry, heb geen tijd gehad om te komen kletsen, hoop het vanaf nu weer een beetje bij te kunnen houden.
    Zal nu even een stukje knippen en plakken van mijn blog op mijn hyves :D

------------------------
    Dus op maandagochtend gebeld en we mochten komen! Om 9 uur in het ziekenhuis voor een lange dag.....
    Veter er in en wachten maar.
    Op dinsdagochtend werd er gekeken of het mogelijk was om in te leiden en gelukkig kon dat!
    Dus vliezen breken en aan het infuus. Dat was ook nog knap lastig aangezien mijn aderen niet al te best te prikken zijn. Auwww
    Na 3x kwam er iemand van de spoedeisende hulp om het infuus te prikken. Haha.

Alles kwam langzaam op gang en 's middags om kwart voor 4 was er 5cm ontsluiting. De weeen werden een stuk heftiger en ik kreeg een pompje om de scherpe kantjes er af te halen.
    De verloskundige vertelde dat ze over een kwartier kwam kijken, dan zou het pompje al goed werken namelijk.
    Door het pompje kon ik tussen de weeen door beter ontspannen.
    Een kwartier later kwam de verloskundige inderdaad kijken en ze was nog maar net binnen toen ik ineens moest persen! [​IMG]

De verloskundige constateerde inderdaad 10 cm, dat was snel! Ik mocht na een paar weeen zuchten meepersen en na 3x persen was onze kleine meid er, Romee!
    Geboren op 28 juni om 16.09.
    Ze weegt 3220 gram en is 50 cm.

Ik voel me kiplekker! Heb geen scheur/knip/hechtingen en 'huppel' vrolijk rond [​IMG]
    ------------

Hier gaat alles heel erg goed dus!
    Romee doet het prima en ik ben vanmorgen samen met mijn kleinste meid al wezen wandelen naar de buurtsuper hier op de hoek.
    Ze drinkt haar flesjes snel leeg en is tot nu toe erg lief en rustig.
    Ze lijkt erg op Jara toen die er net was, ze heeft alleen veel meer haar! :D

Zo, zal nu even kijken of er nog meer babynieuws was de afgelopen dagen.
    Volgens mij zag ik al dat Anna ook bevallen is! Zal snel even kijken!

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
  9. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    inbraak: dit zijn sarcastische opmerkingen omdat wij juist over veel vieze en grappig ranzige details praten, heeft niks met andere juli mama's te maken! En zoals jullie met een eigen groep kletsen doen wij dat ook, soms 2 pagina's per dag, soms 10. Feit dat je elkaar in 9 maanden een beetje leert kennen lijkt mij normaal, vandaar ook de wens ons clubje te behouden en als we de 5000 halen ergens een nieuw clubje oprichten. Ik zie daar niks verkeerds in, en al helemaal niet dat we hiermee jullie of andere juli mama's zouden afzeiken. Excuus als het zo is overgekomen!

10. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
  11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    wat een lieve fotos! jara met dat handje.. helemaal trots zeker??

12. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Anna Gefeliciteerd met je mannetje! Gaat het goed? Mooie datum hebben we gekozen he?
    Mooie naam ook, waar heb je die gevonden?

Dunja Gefeliciteerd met je kleine meid!

Ryanne, Marloes en Jeluna Gefeliciteerd met jullie kereltjes!

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Inderdaad!
    Romee word helemaal plat geknuffeld en gekust :D
    Heerlijk hoor!

14. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Marleen wat een dotje om te zien zeg! De foto met haar grote zus is ook heel erg mooi om te zien!

@Zonnebeertje hoe is het er mee?

15. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @ffl, jeetje meis wat naar, heel veel sterkte! hopelijk mag ze snel naar huis!

@wupje, hopelijk helpt de ruggenprik en gaat het allemaal wat sneller.

@bellie, aah lief!

@marleen, aaah lief zeg! ook die foto met Jara, zo schattig!
    Fijn dat je je zo goed voelt!

16. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    ook nog even een foto :D

17. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Wat een lievertje om te zien zeg!

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Patriesja Wat een schatje! Hij heeft ook echt een jongenskoppie he?!

19. Sherry

Sherry Niet meer actief

eh, ben het alweer vergeten... wat ik wilde sturen.. Nadat ik naar de wc was gegaan was gelijk de laptop weg en door manlief in gebruik..

Over het kaartje van kaartje2go.nl: omdat deze niet goed is krijg ik een code voor het bedrag en kan ik nieuwe bestellen.

20. Ahhhh wat een lieve beebjes zie ik voorbijkomen!!!

MamaChantal; jaa de beren is leuk om te gaan eten! Ze hebben van alles verschillend op het menu staan van lekker makkelijk (hamburgers bijv) tot biefstuk en maaltijdsalades, vis etc, en het is altijd heeeel veel. Je kunt zelf je bijgerecht kiezen dus je eet geen dingen die je niet lekker vind. Voor kindjes hebben ze ook leuke berenmenu's, met kinderijsje erbij enzo. Hun specialiteit is de sate geloof ik, maar ze hebben heel veel lekkere dingen. Het is er wel altijd erg druk dus je kunt het beste reserveren.

Deel Deze Pagina