Haha ik zie het al helemaal voor me hoe die zak uit elkaar scheurt en alles over de vloer rolt Wij eten mexicaans, fajita's! Zooo lekker en heel snel klaar
Luca, dat is niet om te lachen Jac, nee nog geen tussenstand gehad. Vind het ook erg sneu voor haar als ze nu echt nog steeds aan het bevallen is.
Kelly, bij jou dus ook wat gerommel, ik denk dat het voorwerk is. Nog geen wee achtig gevoel? Rono, hihi kletsers zijn we . Kaatje, ah jammer, nouja jij kunt er ook niks aan doen. Gelukkig gaat het met je rug wat beter. hahaha geweldig, sorry mevrouw ik ben hoog zwanger. Grr al het speelgoed op de grond. Eten: aardappeltjes, sla en satesnitzels. Pink, goed bezig zeg. Ziet er alweer heel anders uit als het hemeltje straks hangt. Frummel, wat voor vakantie? Ah apenheul is altijd leuk. Hopelijk komt er nog wat beters op je pas. Dus het is goed te doen met het plannen van de kraamvisite? Henrieke, hihi bedenken wat je nog meer kunt doen is geen rusten hoor. Wupje, ah heerlijk zo'n trots ventje. Hij zal wel moe zijn van het gymen en het vroege wakker zijn. Marloes, goed teken of niet? Misschien wordt je planning dan toch niet in de war geschopt. Konijn, hopelijk krijg je dan een snelle bevalling, na al dat voorwerk. FFL, ah heerlijk nog even lekke samen uit eten. Nina, ik vind dat gesjok sowieso altijd wel zwaar. Lekker even op bed. Pink, handig he die mama's. Ik ben blij dat die van mij bijna terug komt vakantie, haar kennende gaat ze hier ook nog wat extra klusjes doen. Jac, wie weet knap je over een uurtje wel op van je dutje. Dat heb ik ook vaak. Nee nog niks van Juud, maar ik hoop de hele tijd dat ze allang mama is en dat ze vergeten is te smsen ofzo. MamaChantal, succes bij de fysio.
@MNM: Eergisteren had ik net voor ik dat 'stuk slijm' verloor wel op en afgaande krampen, maar dit is wel vrij nieuw voor me omdat het spontaan gebeurt allemaal nu. Bij mijn zoontje had ik echt nergens last van en werd ik ingeleid.
wil wel ingeleid worden, maar mag nog wel even duren... moest net nog aan je denken, toen ik thuis kwam lag er een schip in de sluis naast ons. Die hadden een hele 'box' van hekwerk gemaakt en stond zelfs een speelhuisje in...
MNM: ik ben daar heel makkelijk in.. over 3 weken is hij ook nog lief en klein dan komen ze maar een andere x Wil nu ook ff genieten van de vakantie met zijn 4tjes. Vind het echt zielig voor Juud Hoop dat er toch echt al een baby is hoor! Eten: falafel Kaatje: hahaha die het al voor me met die zak Altijd leuk zulk soort ongelukjes
Met al dat babynieuws zou je Juud idd bijna vergeten. Hoop dat alles goed gaat! Maak me toch beetje zorgen dat we nog niets hebben gehoord...
Dames Patriesja is van het laatste lijstje afgevallen. (wel de goede lijst pakken) Wie herstelt hem even, ik ben niet zo'n held in lijstjes en schop ze vaak nog verder in de war.
Patriesja gefeliciteerd met jullie zoon!!!! Lopen helpt dames echt!!heel veel heen en weer lopen, door mijn geloop heb ik al iets meer last van harde buiken en doen de weeen al iets meer pijn!!!!hopelijk zet het vandaag eens door anders wordt het weer een nacht afzien!
@eten, Joey wou frietjes, dus frietjes gehaald en die gaan zo de oven in. @afscheiding, het kan zijn dat je misschien een schimmelinfectie hebt, heb het ook gehad nadat ik een abkuur had gekregen, rook ook niet erg fris,beetje zoals jij omschrijft voor de zekerheid even nalaten kijken, volgens mijn vk konden zowel ik als mijn kindje er spruw van krijgen als het niet weg was tijdens bevalling.
Kaatje, en heb je levi losgelaten op het gevallen speelgoed? Dunja, paar keer de trap op en af lopen wil ook helpen ( als dat gaat natuurlijk )
Zo, ik zit weer even uitgeput op de bank...niks gedaan maar heb ook geen puf. Die arme Juud, moet de hele dag aan haar denken. Kaatje, ik was niet zo blij met je pbtje hoor, je hebt me helemaal de grond ingepraat Goed, ik ga de laptop uitgooien en vanavond als Elin op bed ligt man even verleiden met mn euhm....'verleidelijke' lichaam, hihi.