Mannen Afgelopen weken geef ik af en toe aan dat ik eigenlijk nog steeds niet 100% achter ons kaartje sta. Hij zei steeds, ik vind hem leuk en wil geen andere.. zegt ie net "ja jij mag beslissen he"
maak je toch nog een kaartje (jullie doen toch via kaartje2go) en leg je ze naast elkaar ... en dan kiezen
Kaatje, ja dat zoiezo en Jaimy was ook wel toe aan nieuwe kasten. Hebben nu ook wat ruimere gekocht omdat de kleren van de kleine man er ook bij moeten maar zoveel kastruimte als ik nu heb hadden we daarvoor niet haha! Dus nu gaan jullie voor een ander kaartje?? MNM, jij ook goed geslaagd zo te lezen! Marloes, wat een heerlijk mannetje! Vriendlief heeft de frietpan aangezet, wij gaan lekker frietjes eten!
marloes, ja heb nu op kaartje2go.nl nog een ander kaartje gevonden. Die heeft hij al een keer afgekeurd maar vind hem net wat meisjeachtiger dus hoop dat hij hem nu wel leuk vind. Wat een heerlijke hollandse jongen !
kaatje: Bij baby-cards.nl hebben ze ook mooie kaartjes die je gewoon per stuk kan bestellen en voor weinig geld! Daar gaan wij bestellen Wupje: Gefeli meid!! Zonnebeertje: Heb met je te doen! Lijkt me wel raar langer door te lopen dan bij Ilana en Tygo
Thanx. ga straks eens kijken. Hadden bij Levi kaartjes via geboortekaartjes.nl . veel meer keus en leukere maar daar betaal je standaard 50 euro druk kosten en vind ik erg zonde aangezien we max. 30 kaartjes nodig hebben.
Idd vind ik ook veel geld. Wij hebben er ook maar 25 nodig, maar wil er wat extra hebben dus doen 32 en zijn dan incl korting 58,20 kwijt. Vind ik wel meevallen
Rono, dat valt idd mee. bij kaartje2go zou ik 60 euro kwijt zijn voor 30 kaartjes. Ik ga straks even kaartjes kijken op baby-cards. Nu eerst even naar de brievenbus en de eendjes wandelen
Hipdesign ken ik niet, zal zo ff kijken Kaatje: Is dat inc verzenden naar jou thuis toe? Dat is bij baby-cards wel. Ik had eerst ook een kaartje gemaakt bij kaartje2go.nl maar ik vond het toch telkens net niet. Dus ben verder gaan zoeken. Bij babycards hebben ze ook erg orginele en vind de lettertypen enzo veel leuker! Je hebt meer mogelijkheden. Veel plezier!!
Goedemiddag/avond dames! Marloes wat een heerlijk mannetje! Geboortekaartjes; ik ga ze ook bij Hipdesign bestellen, heb alleen geen proefdruk kunnen bestellen ivm buitenlands rekeningnr en Ideal wat niet samengaat Ik hoop dus maar dat ze er mooi uitzien straks, nu heeft het al geen zin meer om nog te bestellen; duurt 2 weken voor het hier bezorgd wordt Hopelijk is ze er tegen die tijd al uit Zijn hier vanmiddag even naar het strand geweest maar had last van mijn buik dus zijn na 2 uurtjes weer vertrokken. Vanavond lekker kip tandoori eten, lekker heb trek in rijst! Iedereen een fijne dag gehad? Is het daar een beetje weer?
Rono, heb even gekeken op baby cards maar is toch niet echt mijn ding. veel leuke met een foto maar ik wil dus geen foto haha. Luca, jeetje wat een lange bezorgtijd zeg.
Heey meiden Wij zijn vandaag voor het eerst echt naar buiten geweest heerlijk weer even echt eruit! Zijn even bij mijn ouders geweest en met de hond een stuk gewandeld, ging allemaal prima. Ga straks even bij lezen
Zo net lekker pizza gehaald bij de echte Italiaanse pizzabakker. Heerlijk! Ik had geen zin om achter de pannen te gaan staan.
tja dat heb je op een eiland helaas. Fijn Patriesja, lekker voor het eerst naar buiten! Wat vond Jevani ervan?
Kaartje2go: Ik betaal 60 euro voor 30 kaartjes en deze worden direct naar de mensen toe verstuurd. Vind het nog wel meevallen.. Luca, zo dat is idd wel een lange bezorgtijd Patriesja, ohh lekker er even uit geweest met zn alle! Hier zijn we fanatiek begonnen ( vanmiddag rond een uur of 2 ) aan de kasten. De oude uit elkaar halen en de nieuwe in elkaar maar pffff tis toch wel wat werk, haha. We zijn nu bezig met de laatste kast maar begin het nu wel te voelen in mijn rug..