Patriesja, lekker er even uit geweest dus Pink, lekker pizza ! Miracle, gelijk laten versturen is idd ook handig, maar wil het zelf toch wel eerst even zien ( kwaliteit etc ) daarbij is groot deel hier in het dorp dus die gaan Ferry en Levi dan samen weg brengen. Hebben die ook even een papa-zoon momentje Ja zo'n kast in elkaar zetten is altijd meer werk dan je denkt he. Maar je moet het resultaat in je achterhoofd houden
Pff echt teveel gedaan. Ik heb veel te kort gedut. Zusje belde me wakker, wilde weten wat leuke vakantie bestemmingen zijn (ik ben reisbureau manager geweest). Daarna heeft ze nog 3 x gebeld, nou ik heb met mijn hormonen wel duidelijk gemaakt dat ik er geen zin in had. Jeetje wat was ik geirriteerd zeg. Daarna smste mijn broer dat hij door zijn rug was gegaan en dat hij niet meer het cadeau voor mijn vader kon halen (die wordt morgen 60). Of dat ik dat om 4 uur nog even kon halen. Daarna bij mijn so geweest, thuis snel gekookt, neia in bad gedaan en nu rust............. Nee dit was geen geweldige dag.
Wupje Van harte gefeliciteerd met je kleine meid! Mooie naam ook weer zeg. (en volgens mij de eerste echte juli-baby van het clubje!?) Patriesja Wat leuk dat jou kereltjes ook zo op elkaar lijken! Romee lijkt ook heel veel op Jara van toen ze er net was. Grappig om te zien! Lekker he, om er even uit te zijn! Ik ben gisterochtend al even met Romee naar de winkel op de hoek geweest. Lekker even! MNM Neia weer helemaal beter? Droom maar niet al te veel van t persen.... Zelfs niet van maar 3x. Eigenlijk moet je daar niet al te veel aan denken (krijg weer pijn in mn doos als ik er aan denk) maar gewoon doen als het nodig is. Als je ergens van wilt dromen moet je dromen van geen scheur/knip+hechtingen! Dat is fijn zeg! Alvast gefeliciteerd met je vader! Kaatje Alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag van morgen! Wij zijn de 13e al weer 4 jaar getrouwd. FFL Hoe is het nu met je kleine meid? Nina Wat jammer dat je borstvoeding niet zo wil lukken! Ik had na 1 dag er al genoeg van.... Romee onrustig en op zoek naar eten en ik ook onrustig omdat ik graag wilde dat ze wat binnen kreeg. Zodra wij woensdag weer thuis waren meteen een flesje gegeven en het gaat super! Ik hoop voor je dat de lactatiekundige nog goede tips heeft! Moest Jolien erg wennen? (heb ik even gemist, sorry!) Marloes Mooi kereltje zeg! Ook al echt een jongenskoppie! Wij hebben de geboortekaartjes ook via kaartje2go gedaan. Ben er erg tevreden over! Zal even de foto spammen die er op het geboortekaartje staat Bekijk bijlage 163836
MNM, o daar zou ik idd ook niet vrolijk van worden. Had je zus zelf toch ook wel kunnen bedenken dat je tussen de middag ff rust Marleen, mooie foto en schildering !
duik maar snel je bed in MNM!!! Hoe is het met Neia? Leuke foto, Marleen! Wij konden vandaag de kaartjes ophalen. Morgen is het een soort van markt en de drukkerij had in de plaatselijke krant een kortingsbon voor 20% korting gezet. Dus man met bon op pad (was eigenlijk alleen op zondag geldig)... eerst wilde ze niet, maar toen er meer klanten in de winkel kwamen, krijg hij opeens wel 20% korting, mooi meegenomen dus Heb vandaag veel naweeën, baarmoeder zit ook al heel erg laag...dus dat is niet gek.
Marloes, kijk dat scheelt even zeg 20% korting. Dan moeten ze het maar niet in de krant laten drukken hoor. Je kan over één dag niet zo moeilijk gaan doen vind ik dan.
Kaatje, thanks voor het opsturen. haha fijn, wat moet je met zo'n man. Pink, flink boodschappen gedaan dus. Aaaah ja ik smolt vanmiddag ook voor een konijntje, maarja we hebben er al één. Marloes, welke heb jij nog nodig? Ooooooooooooooh wat een schatje, ik smelt helemaal van Mees, wat een prachtig manneke! Miracle, mmm jammie frietjes. Kijk maar uit, morgen is er weer een dag he. Luca, ah lekker even naar het strand geweest. Patriesja, ooooh wat leuk voor het eerst echt eruit. Ging het met je onderkantje ook goed tijdens het wandelen? Marleen, ja dat heb je goed gezegd, niet denken aan het persen . Pfff ben zo bang dat ik dan niet meer durf (bij neia heeft het 2 uur geduurd, daarna met vaccuumpomp gehaald en dus totaal ruptuur). Maarja ik moet er blind in gaan, i know. Neia is bijna helemaal beter, nog niet helemaal de oude. Wow leuke foto zeg op het geboortekaartje.
Nou precies, ze heeft al zo vaak tijdens mijn dutjes gebeld, en elke keer zegt ze: oja sorry, bel ik straks wel terug. Grrrrrrrrr
Ja ik lig al in mijn bedje. Neia is elke keer flink moe en nog hangerig. Hoesten gaat wat beter, dus als het goed is op de goede weg. Ai naweeen, dat heb ik nog niet gehad. Helpen daar molletjes voor?
vaak heb je die bij een 2e, 3e ... kindje, omdat het persen dan een stuk sneller gaat. wil je nog een keer smelten...
Nou ik heb een ander kaartje gevonden hoor, Ferry is er ook mee akkoord Nu nog even een proefdruk aanvragen en ondertussen beginnen de ( voor ) weeën weer
haha wie weet, en als ik dan na 00.00 uur beval beval ik op onze trouwdag. Man ik haat beenweeën. die zijn echt 10x zo erg als buikweeën
Marloes, ooooh wat geweldig de 2 trotse broers, erg mooie foto's zeg! Dat is dan het nadeel die naweeen. Doet het veel pijn? Kaatje, oh leuk een kaartjes waar je helemaal blij mee bent. Verschrikkelijk he dat dat 's avonds dan weer begint. Hopelijk zijn het echte weeen.
Dag dames Kaatje: jeeeeuh toch een ander kaartje Nu kun je met een gerust hart bevallen haha. Zou toch geweldig zijn om op je trouwdag te bevallen! Ik hoop voor je dat het doorzet! Marloes: wat een geweldige kinderen Echt super foto's! Naweeën oooo hou op schei uit. Bij beide kids heel erg gehad. Maarja bij dex 3 min persen en bij Jace 5 min.. En dan vooral de combi naweeën en borstvoeding. Dat zodra die toeschietreflex komt je naweeen ook 10x zo erg worden. Bah bah bah. Shoppen: Nou we hebben nu 25 foto lijsten voor aan de fotomuur achter de bank! Ben er helemaal superblij mee. Net de foto's besteld op internet. De 2 grootste lijsten zijn 20x 30 en daar omheen dan allerlei formaten kleinere lijstjes. De muur word donker taupe en de foto's zijn tussen sepia en zwart wit in. Echt heel gaaf Ook nog van die metalen hartjes in wit en zilver gekocht bij riverdale. 2 reusachtige kandelaren en van die heerlijke zacht roze geurkaarsen erop en 3 nieuwe plantenbakken voor in de raamkozijnen en een tafel lamp. Zilveren voet en witte zijdeglans kap. Ook de verf is in huis dus komende weken hoef ik me niet te vervelen Ben zo blij dat dit interieur er eindelijk uit kan. 5 jaar geleden kochten we dit huis en toen wilde ik al een landelijke inrichting maar Danny vond het afschuwelijk. Nu 5 jaar later komt hij zelf ineens aankakken met het idee om een landelijke inrichting te doen AAAARG MANNEN! :x Maargoed ik heb dus me zin Leukste is nog dat ik alles qua kleuren kan/mag uitzoeken want hij is kleurenblind. Hij zegt nu steeds; ik vertrouw helemaal op jou. Nou dat is wel anders als 5 jaar terug! Wat een eigenwijs stuk vreten was het toen zeg( een uur lang een discussie gehad toen over een vaas die hij wilde hebben. Hij was ervan overtuigd dat de vaas zwart was maar hij was dus paars en echt oerlelijk haha)We hebben ook nog een nieuw vloerkleed dusik ben echt helemaal happy