@luca, jevani heeft hele tijd geslapen @miracle, veel werk die kasten, rustig aan.. @mnm, niet zo een beste dag dus... vervelend. wandelen ging prima, heb eigenlijk nergens meer last van @marleen, ja van dat binnen zitten word je ook gek he leuk dat ze ook veel op elkaar lijken! Mooie buikfoto! @marloes, aaah lieve foto!! @naweeen, oh hier eerste nacht ook heel erg gehad, bij Celeno ook heel erg. Maar idd ook 2 snelle bevallingen! tja.. die jongens van mij hebben geen geduld @ frummel, lekker geshopt!!! heerlijk! En dat soort dingen kun je ook veel beter aan vrouwen overlaten hihi ben erg benieuwd! @geboortekaartje, wij hebben ook via kaartje2go gedaan, zal zo ff de foto plaatsen @kaatje, wel leuk van die speciale dagen idd
Hoop echt dat het doorzet kaatje beenweeën zijn inderdaad vreselijk, net als rugweeën. Doe mij maar buikweeën. Helaas had ik die enkel in het begin en daarna enkel nog rug en been.
Kaatje, ai beenweeen, die ken ik niet. Hopelijk zet het door, of stopt het snel. Frummel, zo he jullie hebben weer flink geshopt. Klinkt wel erg leuk allemaal. Patriesja, ah fijn dat je nergens meer last van hebt. Wow mooie foto's hoor!
Ennas, ik vind de 1e duidelijk de mooiste. Maar dat komt ook omdat hij heel veel op die van ons lijkt.
Heb 't weer ff weg gehaald Denk dat ik ook maar gewoon bij de eerste moet blijven. Die heb ik vanaf dag 1 gehad. Vind het wel een mooie tekst zonder dat ik er iemand mee kwets of buiten sluit.. Toch?
Spannend Kaatje!! Patriesja; mooie foto's!! Hier alles rustig! Ga lekker douchen en slapen slaap lekker!
Mooie foto´s Patries! Prachtig kereltje! Ennas je hebt ze al weggehaald maar ik heb het idee dat je je keus al gemaakt hebt. Hier geen nieuws.
Hier kan je volgens mij idd niemand mee buiten sluiten of kwetsen. Heb je helemaal geen contact meer met de vader van de kleine ?
Kaatje, spannend! Hopelijk zet het door!! Pfff... m'n eten wil maar niet zakken vanavond. Voel me overvol en misselijk. Uk duwt op m'n blaas en tegen m'n ribben en is weer lekker aan het draaien. En heeft nu al voor de derde keer vandaag de hik... Duik zo m'n bedje maar in, ben de laatste week zo ontzettend moe! Zodra ik even ga liggen val ik in slaap, ongeacht het tijdstip.