Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Henrieke, lekker bij slapen nu het nog kan !

Hier is het alweer afgezakt :(

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Balen :(

Ik ben iedere keer heel hoopvol als ik een paar pijnlijke harde buiken heb. Maar meer dan drie achter elkaar heb ik er nooit. Bovendien ben ik overal vanaf zodra ik geslapen heb. Vond het dan ook heel bijzonder dat ik vannacht wakker werd van buikpijn. Maar helaas waren dat mijn darmen weer eens.

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    erg leuk patriesja

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ik kom alleen even voorbij gezwaaid * zwaait*

Net pas klaar met de laatste kast en opruimen e.d.. Ik ben letterlijk GESLOOPT! En zoonlief vind dit wel het moment op eens lekker te gaan stampen, ik kruip in bed want me rug heeft er ook geen zin meer in.

Tot morgen!

5. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Even een snelle zwaaizwaai!

Heb niks bijgelezen, maar snel even gescreend en volgens mij zijn er geen baby's meer bijgekomen?

Marlous, wauw wat een heerlijke 3 mannetjes heb jij! En ze kijken zo trots! Echte knapperds zijn het!

Patriesja, Celeno mag er ook wezen, jeeee wat een ogen heeft die zeg! Dat wordt een hartenbrekertje!

Vandaag zijn de tuinmannen weer geweest, de tuin begint nu op een tuin te lijken nu het gras gelegd is. Ik ben helemaal blij, het voelt net of ik op vakantie ben als ik achterin de tuin bij het nieuwe tuinhuis aan een roseetje zit te nippen :D.
    Nu heeft Ro het geniale plan opgevat om in het tuinhuis een flatscreen tv te plaatsen en een koelkast en biertender. Lijkt hem "hartstikke leuk om voetbal te kijken". Hij had ook al plannen om het tuinhuis voor het volgende EK om te bouwen in oranje-cafe. Mijn hemel, hoe krijg ik dat nou weer uit zijn hoofd.... ;) (zucht, kreun)

Heb vandaag mijn Beco drager binnengekregen en ben 'm gelijk aan het uitproberen. Elin past al prima in de baby-insert en ligt nu heerlijk tegen me aan te knorren :D

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miracle, rustig aan meis.

Miffy, lekker zo de tuin af ! Mannen en hun speeltjes he ;)
    Straks lekker aan de wandel dus met Elin :)

Lekken jullie (.)(.) ook zo ? echt niet normaal als er maar een beetje druk op komt te staan lopen de stralen er uit.
    Wilde Ferry eigenlijk bespringen vanavond haha maar niet erg charmant met lekkende borsten.

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Auwie! Uk is weer lekker down under aan het friemelen. Die steken kan ik echt niet aan wennen. Net voelde ik opeens midden in een flink pijnlijke een 'plop' daar beneden en gelijk een vrijer gevoel. Dacht even dat het m'n vluezen wellicht waren, maar er lekt niets. Geen idee dus wat uk dan heeft laten ploppen :)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Misschien is hij het laatste stukje ingedaald ?

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Geen idee, is iig nog steeds als een idioot aan het wurmen. Lig zo nu en dan te stuiteren op bed van de steken. Als ie nou rustig is kan ik gaan slapen :)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha of hij moet je vliezen even door trappen ;) Kan je gelijk een nachtje aan het werk

11. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Dat mag uiteraard ook! :D

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

Meisjes, weltruste:D Niet morgenmiddag ineens bevallen want dan ben ik er niet om het babynieuws te checken;) Morgenochtend eerst de kozijnen schuren en de eerste laag grond verf en dan naar de schoonouders toe. Die vroegen of we langskwamen en dan mochten we ook blijven eten. Dat is codetaal voor WE WILLEN DE KLEINKINDEREN ZIEN en om jullie te paaien mogen jullie mee eten :D

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Trusten! Uk is gekalmeerd, dus ik ga ook slapen :)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #3094 Kaatje85, 2 jul 2011
    Laatst bewerkt: 2 jul 2011
    Frummel, he gezellig naar souders toe ;)

Henrieke, truste

Ik ga ook off. truste

15. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hey Juli Mama's
    Kom even zwaaien. Hier nu eindelijk alles klaar, vebrouwing, vandaag gestreken en alles aangeschaft.
    Wel fijn gevoel hoor. Hier elke dag krampjes in de ochtend maar dat zwakt af als ik opsta.

Sterkte met de laatste loodsjes. Ik merk nu echt dat ik hoogzwanger ben en niet zoveel meer kan en wil..

16. Sherry

Sherry Niet meer actief

Wupje gefeliciteerd!!

Heb hier een ongelukje gehad. Vanochtend tijdens het afvegen was ik even vergeten dat ik hechtingen in mijn doos heb.. Jullie raden het al... Nou zo'n lekker kloppend gevoel en ook omdat ik iets teveel gedaan heb loop ik wijdbeens.. Iemand tips? Spoelen na ieder wc bezoek doe ik al..

17. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Pfff heb weer een ouderwetse klote nacht.
    Voel me niet lekker, gefrustreerd en heb het enorm gehad.
    Dat wakker liggen word ik echt gek van, en vooral dat ik er niks aan kan doen.
    Ik wil graag dat de baby NU komt......................

18. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ennas, dat vind ik ook, ik vind hem geweldig!

Zonnebeertje, ah bah alles rustig, had ik bij jou niet gehad/gehoopt.

Henrike, ik zou dat ook wel willen overal en altijd kunnen slapen.
    Geniet ervan!

Kaatje, ah balen weer afgezakt.

Miracle, wow zo lang doorgegaan met de kast.
    Dan zul je vast lekker kunnen slapen.

Miffy, je tuintje klinkt nu echt heerlijk zeg.
    Behalve als je daar straks allemaal mannen hebt zitten. ;)

Frummel, haha die codetaal kennen ze hier ook al.
    Veel plezier!

Miss X, fijn dat alles klaar is en dat je er klaar voor bent.
    Jammer he dat je niet alles meer kan. Dan wordt het tijd dat de kleine komt. ;)

Sherry, even een stapje terug doen meis. Heb je niks open gehaald? Anders even de vk bellen.

19. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

He ...dat herken ik...hier ook kutnacht en wil ook graag NU mijn bestelling geleverd hebben;). Loop vanaf 3 uur te spoken.
    Bed in, bed uit en continu kramp. Maar echt doorzetten doet het niet..

Sterkte jij nog ff!

20. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Wupje, gefeliciteerd met Naomi!!!

Deel Deze Pagina