Juli mama's deel 6!!!!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by AnnaB, Jun 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. goedemorgen iedereen,

nog iemand met een brakke nacht achter de rug :( Heel onrustig geslapen en naar gedroomd, waar ik weer wakker van werd en vervolgens door de harde buiken niet meer in slaap viel. Nu weer weinig aan de hand, pff zo vermoeiend!

Iedereen die ook slecht geslapen heeft, sterkte vandaag!

Gaan er vandaag nog kindjes geboren worden? Het is meestal 2 bevallingen om de dag toch :D

2. paso

paso Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    1,115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luca, jij ook sterkte vandaag na je brakke nacht!

Volgens mij zijn er genoeg mama's die wel een baby in hun armen willen vasthouden ipv in hun buik maar de baby's laten op zich wachten :D

Mijn uk is mn darmen volgens mij aan het fijnstampen...wat een darmgeluiden zeg!

3. Ennas

Ennas Fanatiek lid

Dec 23, 2008
    1,469
    0
    36
    Hai allemaal..

Hier ook een rot nacht gehad. Tegen 6u toch in slaap gevallen. Om kwart voor 8 werd ik weer wakker met wat kramp.
    Nu nog steeds kramp (weeen???) maar zit niet echt regelmaat in, al komen ze nu wel snel op elkaar. Duren alleen niet zo lang.
    Ben benieuwd, hoop dat het doorzet :)

4. paso

paso Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    1,115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh ennas spannend! hopen dat het doorzet!!

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Begint toch bij steeds meer meiden wat te rommelen! Ben benieuwd of het nog doorzet bij iemand vandaag! Ik ga er maar vanuit dat het bij mij zeker nog twee weken duurt. Heb nog maar zo weinig gerommel en voorwerk gehad!

6. Belleke06

Belleke06 Lid

Mar 9, 2008
    57
    0
    0
    Bediende
    Hier nog iemand die heel slecht geslapen heeft. Ik kon mijn gemak maar niet vinden. Mijn rug doet ongelooflijk veel zeer. Hopelijk laat ze niet te lang meer op haar wachten ze.

Groetjes,

Belleke

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen!!

Voor alle mama's met een brakke nacht, een hele dikke knuff!

Kaatje, gefliciteerd met je 3jarige huwelijksdag!!

FFL, hoop dat je meisje snel weer naar huis mag.

Ennas, spannend joh, hoop dat het doorzet!

Verder ben ik even blanco...

Hier het eerste deel van de nacht erg onrustig geslapen, om ha;lf 2 eindelijk goed in slaap gevallen en daarna om de 2-3uur wakker geweest maar gelukkig wel snel terug in slaap gevallen. Die inspanningen van de kasten hebben iig voor een deel goede nachtrust opgeleverd. Heb alleen best wel last van mijn rechterpols... Denk door de vele schroeven die ik heb aangedraaid.

Vandaag gaan we hier niet veel doen, hubbie is op bed gaan liggen en die is alweer terug in slaap gevallen en Jaimy zit bij mij ook te laptoppen ;)

8. Ennas

Ennas Fanatiek lid

Dec 23, 2008
    1,469
    0
    36
    Hier helemaal geen voorwerk gehad Henrieke.
    (Misschien is het dat nu wel? Al hoop ik van niet)

9. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Spannend Ennas!

FFL niet fijn hopelijk mag ze snel naar huis!

Meiden met een brakke nacht knuf!

Paso gefeli met je nieuwe toet!

Kaat gefeli met je trouwdag!

Ik ga zo even de braderie onveilig maken (met mijn waggelgang) kijken of ik nog iets leuks kan scoren.
    Gisteren kwam hubbie thuis met roze mini crocs zoooo cute!
    Kunnen ukkies aan de achterkant ook onder je ribben duiken?? Auwie! Nou even wat eten en dan aan de waggel! Tot later.

10. Spannend Ennas!

Ah lekker he Paso zo'n beeb die niet meer past en alles plet :D

Henrieke het hoeft allemaal niks te zeggen he, het kan ook zonder voorwerk zomaar beginnen! Wie weet ben je straks de eerstvolgende wel :D

11. paso

paso Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    1,115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo....net mn (logeer)bed op klossen gegooid want de achterplaat van mijn eigen bed brak nog net niet in 2 stukken toen we het alleen al van de muur af wilden schuiven. (wat een kwaliteit :x als je je dan bedenkt wat we er 6 jaar geleden voor betaald hebben)
    De matras vast geprepareed voor de bevalling, want ik zat me net te bedenken dat ik morgen 37 weken ben :D jeej weer een mijlpaal. Straks mijn eigen bedje dus ook maar even voorzien van een extra waterdichte molton.....

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ennas ik duim voor je dat het door zet

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ik heb een paar pijnlijke harde buiken gehad. Mijn vk direct enthousiast dat er dus iets bij me rommelt. Maar het aantal is op 1 hand te tellen, dus zou dit zelf echt geen voorwerk noemen.

Alle krampjes en pijntjes die ik heb komen voornamelijk van mijn darmen en het gewoel van de kleine.

Het kan volgens mij zo zijn dat je helemaal geen voorwerk hebt en dan opeens weeën krijgt en moet bevallen. Maar ik zou niet weten hoe echt voorwerk voelt :D

Edit: Luca, idd dat kreeg ik dus ook te horen dat het zonder voorwerk ook kan. Hoop dat ukkie er snel uit wilt, maar vrees dat we wel lekker zitten nog.

14. paso

paso Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    1,115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja dat heb ik nou ook.

Pink: veel waggelplezier op de braderie!

Miracle en Belleke: jullie ook sterkte vandaag na je brakke nacht!

15. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    Kaatje; gefeliciteerd met jullie 3 jarig jubileum!!

Ennas; spannend!!

mijn harde buiken zijn trouwens altijd pijnlijk geweest, ook echt voorwerk. Had dit weekend wel steeds een 'echte' wee, maar zette steeds niet door :(

Nu ook weer niet...
    Uk is wel extreem rustig, gelukkig voel ik haar nu op dit moment, anders had ik de vk gebeld!

Hooooop echt dat ze me morgen willen strippen, dan ben k 40 weken, zal toch wel?
    En als ik al 2/3 cm heb hoop ik dat ze de vliezen willen doorprikken!

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ik zou niet eens weten hoe een echte wee voelt! :D

Heb zelf het idee dat de boel daar beneden nog potdicht zit. Maar dinsdag toch even vragen aan de vk hoe zij over strippen e.d. denken. Hoop dat ze stiekem misschien wel even wil kijken wat de status down under is :D

Hier is uk ook vrij rustig, maar dan waren we gisteravond extreem druk. Merk dat ie dan de volgende ochtend wat langzamer op gang komt (net zoals mama :D)

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

Zo toch uurtje in slaaap gevallen en voel me weer beter.. Heb ook niet onwijs idee dat t vootwerk is, maar meer mn darmen of miss combi...

Gister zo n fijne dag gehad met vriendlief.. Hij was smiddags onvewachts vrij dus lkkr naar de stad gegaan, wat winkeltjes bekeken en terraje gepakt.. S avonds heerlijk samen uiteten geweest.. DAarna nog filmpje gekeken.. 3,5jaar samen hebben we dus goed gevierd..

Helaaas wel hele nacht extreem last ervan gehad..

(heb wel alles bijgelezen maar nog geen puf om te reageren... Sorry!!!)

18. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    bij ons strippen ze echt pas vanaf 41 weken, ze wilden bij mj niet eens kijken vorige week :(
    Maar omdat onze meid 2 wk geleden al ruim 7,5 pond woog, wil ik echt niet te lang wachtern met bevallen! Hoe groot zou ze nu al zijn?? Hoooop dus echt dat ze een uitzondering willen maken!

En een echte wee voel je wel hoor ;)
    bij de andere 2 begon het met weer voorweeen, die steeds sterker worden en overgingen in het echte werk.

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Henrieke, heel gek maar wanneer die eerste wee komt weet je dat echt. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik nu ook niet meer weet hoe die eerste wee nou precies voelde :D

Strippen: Bij de zwangerschap van Jaimy wilde de ene VK pas strippen vanaf 41 weken, uiteindelijk heeft de andere VK me gestript met 40wk omdat ik voort helemaal moe, op en gebroken was.

Nu willen ze me woensdag al evt gaan strippen, meer omdat ik zelf aangeven heb er helemaal klaar mee te zijn, ik heel slecht slaap maar overdag ook niet ff kan liggen omdat dochterlief jammer genoeg niet meer slaapt smiddags.

Ik vind dat ze bij een tweede wat dat betreft, bij ons iig, iets makkelijker zijn en ook veel meer kijken naar hoe de moeder in haar vel zit, terwijl bij Jaimy ze echt zoiets hadden voor de 40 weken doen we helemaal niks.

20. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    2,106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Is hier nog babynieuws?

Share This Page