Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Strippen : Bij Levi werd ik de eerste keer met 38.5 gestipt. Tweede keer met 39+3 dagen. Puur omdat mijn lichaam het niet meer trok. Liep al vanaf 10 weken met Bekkenklachten etc

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Man wat is Levi vandaag vervelend en bezig met grenzen op zoeken zeg. Heb hem even op bed gelegd zodat mijn punthoofd kan zakken.
    Heb daar op het moment echt geen geduld meer voor om alles uit te leggen dus wordt al snel de strenge moeder en daar wordt niemand blijer van ;)

3. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Hoi Dames,

Ik merk echt dat het een stuk drukker is in huis... Kom helemaal niet toe aan het lezen etc... Hopelijk over een weekje dat het wat rustiger is en dat ik het een en ander kan bijlezen...

Ik heb eindelijk zin gekregen om de box op te zetten. Dus ik denk dat ik dat straks maar eens even ga doen... ("even" uhu... kraamhulp zal wel helpen hihi)

4. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anna: geniet lekker van je kleine mannetje! Wij lopen niet weg!
    Succes met de box!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anna, alles op zijn tijd meis.
    Heb je een nieuwe box gekocht of ga je toch die oude gebruiken ? en nog iets van je ex gehoord ?

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zo, hier even spontaan geluncht op het strand met vriendlief :D Heerlijk! Nu even uitbuiken en wachten op wat meer beweging van uk. We zijn weer behoorlijk rustig vandaag.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Henrieke, lekker !

Bah even klagen hoor. Ben er klaar mee. Die baby moet er uit ! Heb het warm, weer die pijnlijke spier in mijn buik en nu voelde ik ook al mijn huid scheuren. Straie in aantocht dus.

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Jeetje allemaal rommelende buiken en het zet allemaal niet door :(
    Ook allemaal slechte nachten...
    Dikke knuff voor jullie allemaal, rustig aan meiden!
    Hopelijk snel allemaal baby's!!

@mnm, dikke knuff!! balen dat je je zo slecht voelt, gaat het inmiddels al wat beter?

@ffl, knuff voor jou!! moeilijk is het toch he! hopelijk mag ze snel naar huis!

@paso, fijn een nieuwe auto, hopelijk doet de verzekering snel uitspraak.

@miracle, lekker rustig aan dan idd vandaag.

@pink, veel plezier op de braderie, altijd gezellig :)

@zonnebeertje, hopelijk willen ze je strippen, jeetje alweer 40 weken!

@kaatje, oh vervelend is dat he, je kan er soms echt gek van worden van dat peutergedrag! Vooral met die hormonen!
    Hopelijk is hij straks wat beter te doen ;)
    knuff voor jou!!

@anna, ja hier is het ook een stuk drukker haha, je bent wel de hele dag bezig he ;) maar komt vanzelf wel wat regelmaat in.

@henrieke, oh wat leuk zeg, lunchen op het strand!

Hier is het huis weer lekker aan kant! lekker rustig dagje vandaag!

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hi dames... lees veel over gebroken nachten... hoop dat jullie snel echte weeën mogen gaan krijgen!!!!
    Tijd voor een volgend juli-baby'tje!!! of eigenlijk baby's... kom maar op!!!

Hier gaat het super! Ik houd alleen weer goed vocht vast.. dus zit nu weer met de voetjes omhoog. Mees is echt geweldig, weer zo'n makkelijk mannetje. drinkt ondertussen al weer 60cc per keer en is een echte slaapkop. Laat zich alleen horen als hij een schone luier krijgt..dat vindt 'ie niks

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Van dat Mees het zo goed doet ! Balen zeg van dat vocht. Ben je niet meer zwanger heb je er nog last van.

Hier zijn mijn darmen zich al de hele dag aan het legen,was bij Levi ook een paar dagen voor de bevalling,dus wie weet.

11. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hier ook Kaatje... Als water!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zullen wij dan vanavond of morgen maar samen bevallen ;)

13. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @kaatje
    ik ga gewoon de andere er tijdelijk neerzetten. Vind het wel prima voor even. Hang gewoon wat geurzakjes aan de onderkant :)
    Nee niks van me ex gehoord... ja 2 dingen... 1 over de brieven die naar brugman zijn gestuurd en 2 over dat hij morgen niet met ivy naar de podotherapeut gaat omdat hij moet werken. Verder krijgen de kinderen de voicemail als ze bellen.
    Dikke knuffel voor jou. Hoop dat de kleine meid zich snel mag komen melden bij je!

*ego*
    Céan doet het goed. Is alweer goed aangekomen en weinig afgevallen. Vandaag heeft me moeder een kolf gehaald. En dat was hard nodig 200cc gekolft! Jemig wat zaten ze vol... (en nu zitten ze weer vol!) Ben bang dat dit weer over productie gaat worden als ik niet oppas. Op zich niks mis mee maar wil de vriezer ook weer niet vol hebben. Afgelopen nacht redelijk geslapen en ik hoop dat nu ik dus een kolf heb ik dus beter kan slapen en dat C. ook beter de borst pakt zodat voeden prettiger word!.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anna, lekker zo'n ex. Stel je voor dat hij morgen per ongeluk zijn zoon ziet of hoort als hij zijn dochter op komt halen.
    zo bv gaat goed he ! Je kan het altijd nog doneren aan zo'n bv bank als je er echt in om komt ;)

15. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Goed plan Kaatje! Ik stel voor vanavond... :)

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ook. Levi om 19.00 uur naar bed. heb ik nog 5 uur de tijd om op mijn trouwdag te bevallen. Moet lukken :D

17. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @marloes, hier ook pas na een week dat vocht weg en komt nu ook niet meer terug gelukkig :)

@anna, 200cc is idd een hoop! per borst?

18. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Nou ik help het jullie hopen dames!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    zal wel niet. Lees net in het beval topic dat een tweede kindje bijna altijd later geboren wordt, en meisjes het sowieso langer uithouden.

20. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Mijn darmen lijken zich al weken te legen :D Toevallig eindelijk vandaag wat rustiger.

Deel Deze Pagina