Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Geen baby nieuws:(

Zo ik ben weer thuis. Braderie was gelukkig niet stikdruk dus ik had de ruimte om te waggelen;)
    Een nieuw hoeslaken gekocht en een hanger voor aan mijn ketting en een ijsje gegeten.
    Zo er even een wasje ingooien en eentje opvouwen en dan doe ik op koken na helemaal niets meer. Morgen weer op controle naar de gyn eens kijken wat mijn bloeddruk dan is?

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Marloes, wat goed dat mees het zo goed doet! Balen van het vocht dat je vast houdt..

Kaatje, dikke knuffel voor jou!

Darmen die zich legen: Hier ook al een paar dagen goed last van, weet dat ik bij Jaimy 2 uur voordat ik persweeen kreeg nog mezelf moest legen op de w.c... Erg prettig met volle bak weeen en gebroken vliezen.

AnnaB, BV loopt goed zo te lezen :D

Eten vandaag: Wij eten vanavond bloemkool, aardappels en hamburgers. En over de bloemkool een lekker kaassausje :)

en jullie?

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij eten aardappelen, sla en een cordonbleu

4. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Macaroni en ik nog een stuk pizza van gisteren.

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Broodje rookworst voor mij :D

6. mamatien

mamatien Niet meer actief

Broodje shoarma met pita kaas!!

7. mamatien

Meiden als ik dinsdag naar de vk moet wil ik eigenlijk dat ze ff kijkt of er al ontsluiting is (en liefst meteen strippen hihi)
    Ik ben alleen echt watje, durf dat noit te vragen.. Hoe hebben jullie dat gedaan/ gaan jullie dat doen??

8. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    als rommelende darmen wat zouden betekenen dan staat mij ook nog wat te wachten ;) heb de wc vandaag ook met regelmaat bezocht... die uk stampt ze leeg volgens mij.

Heb dan ook geen idee wat ik zal eten want volgens mij loopt het toch dwars door me heen.

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Mamatien, hier beetje zelfde probleem. Ook geen idee hoe ik het ga aankaarten bij de vk (ik mag dinsdag ook).

Paso, dan ga je soep eten :p :D

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    pfff dan ben ik blij met mijn 3 jongens ;)

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    @ mamatien... gewoon zeggen dat het flink rommelt en je graag wilt weten of dit al iets doet.

@ eten... man had geen zin om te koken/wokken... ik ook niet zo...dus nu zijn ze frietjes halen.

12. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Marloes, ik heb al dagen geen zin ...... maar hubbie trapt er toch niet in om alle afhaaltenten te bezoeken helaas.
    Ach gezond is het ook niet dus..... ik heis me straks wel van de bank af;)

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    hee dames
    kwam eventjes kijken of er alweer iemand bevallen was;)
    mn vriendinnetje is gister bevallen!van Jayden..:D ging alleen niet helemaal goed de bevalling.. navelstreng zat om t koppie en om zn lichaampje..jochie kon er niet eens uit,dus moest gelijk de navelstreng doorgeknipt worden. en hij was blauw..maar geloof dat t nu wel beter ging.

vind nu ook wel dat onze spruit eruit mag komen:D hihi

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bij Levi vroeg ze hoe het met me ging en toen begon ik te huilen omdat ik er helemaal doorheen zat. Toen stelde ze zelf voor om te kijken of er al gestript kon worden

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal, gefeliciteerd voor je vriendin ! Dat is schrikken.gelukkig is het goed afgelopen.

Ik ga eens kijken of ik Ferry vanavond even mag lenen voor wat zaad ;)

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    hihi ik ga denk manlief ook eens lief aankijken... heb geen zin in de hulpmiddeltjes van t zh, en ben bijna 37 weken dus vind het prima..

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    mamatien: bij mij vragen ze altijd hoe t gaat, en heb al lange tijd harde buiken.. dus dat zeg ik dan ook natuurlijk..en dan voelen ze toch ff of er al wat gebeurd is
    dus als ik jou was, zou ik gewoon zeggen dat je veel last van je buik heb en wil weten of het al wat doet.. :)

18. mamatien

Thnx meiden.. Ga ik idd maar zeggen dat ik zoveel last heb.. Dan maar hopen dat ze uit haarzelf zegt dat ze wil kijken..

Hihi zaad van manlief vanmiddag al gekregen.. Nu zit hij hele tijd "voor de zekerheid niet nog een beetje" haha hij maakt misbruik vd situatie..

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    hahaha.. hier wilt hubbie volgensmij niet hoor.. hij heb al paar x gezegd van de week dat ie pas weer wou als ze geboren is.. hij is bang dat ze een deuk in dr hoofd krijgt :D hahaha

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Mamatien, bij jaimy zat ik er na 4 weken voorweeen helemaal doorheen dus toen zei mijn ene vk dat ze me wel zou strippen ( de ander wilde pas strippen met 41wk )

Hihi, gaan jullie nou allemaal jullie mannetjes lastig vallen :p
    Hier kan ik het wel proberen maar hij gaat het toch niet doen.

Deel Deze Pagina