Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou hier is mannetje moe dus heb er een hard hoofd in.. ga iig een poging wagen haha

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    succes :D

ik "moet" een lijstje maken voor kraamkado's,wat we willen...mn buurvrouw vroeg erom,wat we wilden..en of ik een lijstje wou maken..
    jullie suggesties? geloof dat we alles wel hebben..haha.. meeste hebben we van Jamelie nog natuurlijk.. wat vragen/vroegen jullie?

3. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Hier krijg ik hubbie ook niet zover hoor. Over een paar maanden zegt ie!?!

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    hihihi ja hier zegt ie ook als beeb er is..dus hij dacht ach nog maar paar weekjes.. had m maar ff uit de droom geholpen,dat daarna gelijk het bloeden begint :D

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal. Lastig. Hier hoef ik gelukkig geen lijstje te maken.
    Als je echt niets weet zou ik om cadeaubonnen van Prenatal, VVV of Hema vragen. Kan je zelf iets kopen wat je 1) leuk vind en 2) nodig hebt ( of dat nou nu of over een half jaar is )

Wat je ook regelmatig hoort,maar dit zelf natuurlijk ook leuk moet vinden, is speelgoed voor de oudste, zodat zij weer even vooruit kan en de kleine dan weer verder gaat met haar speelgoed

6. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    MamaChantal, ik heb ook geen idee wat ik moet vragen wij hebben ook alles al.
    Wat ik nog wil hebben is een wagenspanner van Playnogiets en wat speelgoed op de groei voor in de box. En voor de rest denk ik dat ik cadeaubonnen vraag.

7. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hahaha nou dan is mijn vriend dus een uitzondering, die is daar totaal niet bang voor (was die dat soms maar hihi)

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    kaatje, das idd wel handig ja..
    ik zei ook al tegen dr dat ik alles wel heb.. gister ook van een ander de vraag gehad, en toen maar kleertjes mt 62-68 gevraagd, maar om dat nou aan iedereen te vragen :D heb ik straks nog een kledingkast nodig:p

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal, had nog wat toegevoegd aan mijn bericht.

10. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Kaatje voor de lijst Ismail is 44 cm :D
    Gefeliciteerd met jullie 3e trouwdag!

Marloes wat een mooie foto van Mees! en de foto van je 3 jongens erg leuk hoor!

Marleen mooie foto hoor van je buik!!!

Patriesja heerlijk zeg er ff uit zijn! Ik kan ook niet wachten totdat ik Ismail in de kinderwagen heb :cool: mooie geboortekaartje hoor!

MNM gefeliciteerd met je vader!

MamaChantal gefeliciteerd met je vriendin!

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    hihi jamelie en spelen...:D .. ja buiten doet ze dat,maar ken kopen wat ik wil,maar binnen spelen doet ze niet ;)

bedenk me wel gelijk dat ik nog langs de action moet! fftjes wat kados halen voor jamelie,voor als de kleine er is, dan krijgt de baby allemaal kados en zij niet.. dus even een mand ofzo maken dat visitie daaruit iets kan geven aan haar. denk niet dat ze eraan denken dat we dr al 1 rond hebben lopen

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    maar, thnx voor t meedenken kaatje! :D

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Danitjuh, was hij ook al 44 cm toen hij geboren werd ? Hoe gaat het nu met hem ?

Wat geven jullie de oudste als de baby geboren is ? Hoor soms echt de meest grote cadeaus voorbij komen, doen daar dus niet aan mee haha.
    Liep twee weken geleden in de AH en daar kwam Levi met zo'n schildpad knuffel van de AH superdierenactie aanlopen. Hij moest hem van mij terug leggen maar die heb ik dus vorige week gehaald. Verder haal ik er denk nog een klein speeltje, leesboekje ofzo bij

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    ik wil wel een poppen-bedje halen, (maar krijgt ze gewoon zodra ik die gevonden heb en niet als kado als de beeb er is)
    en als kado...geen idee.. gewoon wat kleins :) idd boekjes/kleurboekje/iets voor de pop/iets voor buitenspelen
    en maken dan een mand ofzo met kleine kadotjes die visite kan geven aan haar.

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, haha maar je gaat het iig proberen ;)

Oeff, nu zeg je me iets… Totaal niet aan gedacht wat ik voor Jaimy koop als de kleine er dadelijk is. Ik denk dat ik dennis gewoon met haar het City in stuur en ze samen iets leuk laat uitzoeken, gaat ze helemaal geweldig vinden.

Mamachantal, ik weet eerlijk gezegd ook niet goed wat we voor kraamcadeautje zouden kunnen vragen… Zoonlief heeft iig tot maatje 62 genoeg aan kleren ( volgens mij zelfs ook 68 ) en ook hier hebben we natuurlik nog veel over van Jaimy. Speelgoed ga ik ook niet vragen want dat hebben we nog van Jaimy…. Al zou een leuke stoere speelgoed vrachtwagen oid wel leuk zijn aangezien het hier wel allemaal meisjes speelgoed is vanaf een bepaalde leeftijd.

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hier hebben dochterlief en ik net gedoucht, en inmiddels ligt ze ook in bedje. Die zal wel snel slapen aangezien ze er het hele weekend al laat in ligt.
    Vriendlief ligt ook (weer) in bed want die heeft deze week vroege dienst.
    Nu dus lekker me-time :)

17. Frummel

Frummel Niet meer actief

Heey chantal:) jou vriendinnetje is Danielle? Ze heeft al een dochtertje Esmay? :p

Geen babynieuws?

Ik ben kapot. Heel de avond bij me souders geweest. Hun huis is echt prachtig geworden:D Heb nog een stoomreiniger gehad van ze:) Was weer een prachtige discussie over hoe dat ding in elkaar moet klikken hahaha. Ze zien er nog jong uit maar als je ze dan zo hoort zijn het echt 2 kibbelende oude bessies:Dg

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee Wupje is nog steeds de enige echte juli mama.
    Alles gaat goed met ze trouwens. Ze heeft het druk met visite etc maar hoopt vanavond nog even online te komen

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

wat fijn dat alles goed gaat met wupje!! ben benieuwd naar de foto's:D

kaatje: is het nog gelukt met het geboorte kaartje? dat heb ik niet meer meegekregen namelijk..

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb vanochtend een proefkaartje besteld op kaartje2go.nl dus die zal ik dinsdag binnen krijgen denk.

Deel Deze Pagina