Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    Frummel ja klopt, ken je haar ?

2. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hallo allemaal
    Hier terug van een dagje uit. Kapot, maar voel me wel beter/vrolijker als vanmorgen, dus dat scheelt.
    Aan het einde van de ochtend zijn we naar mijn ouders gegaan. Neia heeft opa vissen voor in de vijver, een plantje en een tekening gegeven.
    Daarna is ze snel gaan slapen, want om 3 uur moesten we bij de speeltuin zijn.
    Opa ging met de mannen golfen, en wij met de vrouwen en kids naar een grote buiten speeltuin. Neia vond het natuurlijk geweldig, ik ook hoor, maar pff had het zo warm en is toch wel zwaar.
    Daarna zijn we met z'n allen uit eten geweest in een buffet restaurant. Dat was heerlijk en neia heeft zich keurig gedragen (doet ze altijd wel hoor), sta er elke keer weer versteld van, zoiets vindt ze fantastisch.
    We zijn net pas thuis.

3. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Even snel gescrolled, maar geen babynieuws zo te zien.

Paso, oh gaaf een opel corsa. Hopelijk kunnen jullie er lang van genieten.
    Hoofdpijn was gelukkig snel gezakt door de molletjes. Voor 's nachts heb ik oxazepam, maarja daar krijg ik dus weer hoofdpijn van. ;)
    Gelukkig nu op klossen, morgen een hele mijlpaal voor je.

Henrieke, lief van je, hopelijk heb ik een beetje van je slaap ontvangen en gaat het vannacht beter.

Kaatje, hahaha dat is voor ons kaatje in de buik. :D
    Bah jij hebt vandaag dus zo'n klote dag gehad, helemaal gehad opeens, hopelijk komt ze snel.

Ennas, hoe is het met de krampen?

Miracle, lekker een rustige zondag, kun je gebruiken na gister.
    Fijn dat ze bij jou echt per persoon kijken. Dat vind ik ook nogal schelen.

Pink, nog wat gescoord op de braderie?

Zonnebeertje, ja neem toch aan dat ze je wel willen strippen.
    Ik ga morgen op controle ook vragen wat het protocol van de gyn daarvoor is.
    Hoelaat moet je?
    Ojee pas bij 41 wkn dus, ik duim voor je morgen dat ze een uitzondering willen maken.

Mamatien, klinkt als een geweldig dagje gister.

Anna, natuurlijk heb je het druk, geniet maar lekker van je manneke.

Patriesja, haha nog steeds de nesteldrang aan het bijhouden dus. ;)

Marloes, hihi Mees nu al een eigen willetje wat betreft de schone luier, heerlijk ding!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MNM, lekker dagje weg geweest dus. O heet zij ook Kaatje :D Dacht al, waar gaat dit over

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zaad is trouwens binnen ;) naar het deed verdomde zeer :( Leek wel of hij rechts binnen in steeds ergens tegen/langs kwam. misschien door mijn verzakking ? Ander standje ging gelukkig wel

6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Anna, geweldige productie dus.
    Is je ex al een keer langs geweest om Céan te bewonderen?

Pink, ik ben ook erg benieuwd naar je bloeddruk.
    Hoelaat mag je?

Mamatien, ben bang dat ze dat bij jou nog niet zal doen. Maar je weet het nooit iedere vk is anders. Gewoon recht voor zijn raap vragen: kun je even kijken of ik al ontsluiting heb of te strippen ben?

MamaChantal, gefeliciteerd met de kleine van je vriendin. Gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen.
    Jammer dat mensen zelf niet aan jamelie denken, hier vraagt iedereen of ik nog iets voor neia weet, maarja het kind heeft alles al. ;)

Kaatje, succes met je poging. ;) Oh gelukt dus, klinkt niet prettig.
    haha wist je dat niet? Heb ik je toch wel eens verteld?
    Neia noemt haar vanaf de 20 wkn echo Kaatje.
    Ze is het er eindelijk mee eens dat als ze geboren wordt dat ze dan wel een andere naam krijgt. :D

Danitjuh, hoe is het nu met je mannetje? Al van de ab af?

Speelgoed oudste: neia krijgt van de baby een baby born pop met potje en accesoires, die heb ik een aantal maanden terug in de uitverkoop gekocht.

Frummel, ah lief van je so.

Wupje, fijn dat alles goed met haar gaat. Kan ze lekker genieten!

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    En werkt het zaad? :p hihi

(stuur privé wel even reactie hierop:))

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    Haha goed zo kaatje,

9. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Hey meiden,

Heb weinig bijgelezen! Geen tijd haha, veel bezoek en echt even wennen 2 kindjes!

Maar wou toch nog even mijn bevallingsverhaal plaatsen dus bij deze:

Woensdagmorgen 29 juni ben ik dus opgenomen om ingeleid te worden, helaas was ik niet helemaal rijp genoeg dus eerst een veter. Ondanks dat ik voor mijn gevoel niet gereageerd had op de veter had ik de volgende dag toch genoeg ontsluiting om de vliezen te breken en aan de weeopwekkers te komen!
    Direct had ik heftige weeen en dacht dat het wel weer erg snel zou gaan! Omdat het hoofdje niet vast lag in het bekken moest ik op bed blijven maar toen ze 2 uur later ging voelen of het opschoot met de ontsluiting bleek dat Robin het bekken helemaal uit was geschoten en er dus eigenlijk niks gebeurde qua ontsluiting!
    2 uur later weer gevoeld maar helaas na 4 uur heftige weeen was er niks gebeurd en lag het hoofdje nog steeds niet in het bekken. De gyn werd er bijgehaald en er werd al gesproken over een keizersnee als Robin dwars was gaan liggen. Ik was zo ontmoedigd en zag het even helemaal niet meer zitten!
    Op het moment dat gyn inwendig voelde bleek mijn blaas overvol te zitten wat ik zelf overigens al een paar keer had aangegeven maar het plassen wou niet! Ik kreeg dus een eenmalig katheter en had inderdaad 600 retentie, wat de reden was dat Robin gewoon niet meer langs mijn blaas kon met zijn hoofdje!
    Toen mijn blaas leeg was schoot het hoofdje direct weer het bekken in! een uur daarna kreeg ik al hevige persweeen die ik helaas nog een tijd moest wegzuchten maar een uur later na 7 min persen was daar onze zoon!
    Uiteindelijk dus toch nog een redelijk snelle bevalling gehad van 2 cm ontsluiting naar geboorte in 2 uurtjes en wederom het geluk dat ik niet gescheurd of geknipt ben zelfs geen kleine haarscheurtjes!

Robin doet het supergoed en is echt heel tevreden!

10. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Alle andere meiden die intussen ook bevallen zijn gefeliciteerd!!!

11. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kaatje, au! Dat is niet fijn. Hier deed het de vorige keer ook ontzettend pijn. Maar meer het gevoel alsof ik overgevoelig was. Voelde alsof alle zenuwen in mijn lijf daar verzameld waren. En is niet echt goed voor de sfeer om tegen vriendlief te zeggen dat ie haast moet maken :) "Schat, schiet eens op!" :p

12. Lindaatje

Lindaatje Actief lid

zo vandaag de badkamer gesopt..in de woonkamer de kasten uitgezocht..de laatste dingetjes in de babykamer afgemaakt en op geruimd en dit is het resultaat...

Bekijk bijlage 164153

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MNM, nee nooit gezien dat jullie de bijnaam Kaatje hebben gegeven :)

Jeluna, jeetje is idd snel gegaan nadat je blaas leeg was ! fijn dat Robin het zo goed doet !

14. Lindaatje

Lindaatje Actief lid

nou de andere foto's doet hij niet:(

nog een poging

Bekijk bijlage 164156

het bedje staat naast ons bed dus die staat er niet op..

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Fijn, dat alles klaar is, Linda!!

Jeluna, wow 600 cc... dat is een hele hoop. Super dat het daarna wel snel ging en ook zonder schade voor mama ;)

Kaatje... klinkt al pijnlijk auwie... maar hoop dat het helpt ;)

@cadeautje... wij hebben niks gehaald voor de mannen. Zij wel voor Mees. Van mijn zus hebben ze wel een kraammand gekregen met kleine cadeautjes.

Zo, net de traktaties voor het kdv gemaakt voor morgen.
    Wiegje gevuld met een, versierd met blauwe muisjes, cupcakeje.
    Bekijk bijlage 164161

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, auw klinkt niet prettig. Hoop iig dat het iets uithaalt ;)

Lindatje, leuk kamertje!

Marloes, leuke traktaties!!

Hier heeft uk de hik, mijn hele buik gaat op en neer!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lindaatje, schattig kamertje

Marloes, erg leuk zo die traktatie !

Ik ga off. nog even lezen en dan slapen. hoop dat ik een beetje een goede nacht heb.Was afgelopen nacht ook alweer vanaf 03.30 wakker
    Truste

18. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier ook maar eens kijken of vriendlief te verleiden is :p :D

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    succes :D

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hoezo nesteldrang..........:cool:
    Op mijn lijstje voor vandaag stond nog beneden stofzuigen en dweilen, maar omdat ik vanmorgen zo'n hoofdpijn had was dat er niet meer van gekomen.
    Nu moest en zou ik toch mijn lijstje af hebben, want ja morgen begint weer een nieuwe week. :D
    Dus net maar gedaan, mannetje verklaarde me voor gek.
    Nu ben ik uitgeput, net een pilletje op, dus als ik vannacht niet meer kan slapen dan weet ik het ook niet meer.

Deel Deze Pagina