Jeluna, jeetje wat een verhaal zeg, dat klinkt echt mega heftig, al is het achteraf snel gegaan. Gelukkig geen kleerscheuren eraan overgehouden. Heerlijk dat Robin het zo goed doet. Lindaatje, leuk geworden hoor. Kaatje, nee wij niet, maar Neia. Laatst zei ze op de psz: mijn zusje noem ik Kaatje, maar als ze uit de buik komt dan krijgt ze een andere naam uuuuuhm..........Shima. Dus iedereen keek mij aan: haha nee hoor dat verzint ze ter plekke. Marloes, wow wat enorm gaaf zeg, jij bent een echte crea bea. Miracle, is de hik nog prettig? Hier begint het aardig pijnlijk te doen. Henrieke, succes met verleiden.
Kaatje oej pijnlijk.. Ik vind t ook niet meer zo fijn maar komt meer door ivergevoeligheid, net als henriettw.. Mnm dar is zeker nesteldrang haha Anna heeft je ex nog niets van zich latwn horen betreft cean?!?!?!!?! Jeluna.. Trage start met snel einde dus.. Marloes, leui die traktatie, zelf gemaakt?!(waar haal je de tijd vandaan) Miracle moet je je buik filmen hihi.. Henriette succes met verleiden hihi.. Hier duik k mn bedje in.. Hoop dat mn buikpijn wegblijft (of eigenlijk liever doorzet!!!!!) Kleintje zit hrle tijd bij mn doos te porren.. Denk dat ze de uitweg zoekt Slaap lekker meiden!!!!
MNM, nee want ik voel hem ook in mijn doos en bij elke hik krijg ik soms een gemene steek. Mamatien, oh haha dat was wel leuk geweest, misschien dat ik de volgende hik wel film
Kostte wat moeite, maar is gelukt Ben benieuwd of het deze keer wat opwekt Nu proberen te slapen, maar heb flink wat maagzuur gekregen. Heb er al een pil voor genomen. Nu wachten tot die werkt. Uk is ook lekker beweeglijk nu en weet precies alles te raken wat pijn doet.
Hier ben ik echt helemaal niet moe. Morgen om 7u beginnen ze met het inleiden dus zal wel de spanning zijn
Goeiemorgen, ik ben nu alweer klaarwakker en dat terwijl ik nog wil slapen! Kelly, heel veel suc6! En zet em op!! Ik draai me nog eens om...
Goedemorgen Vanochtend weer eens op de weegschaal gaan staan. Zit nu op +12.5 . Dus alles waar ik vorig jaar zo hard voor gewerkt heb om het er af te krijgen zit er nu weer aan.Gelukkig heel anders verdeeld en met het vooruitzicht dat ik er na de bevalling sowieso wel een kilo of 8 van kwijt ben. Zaad heeft helaas niets uitgemaakt. Niet eens een harde buik L Kelly, heel veel succes vandaag. Zet hem op !!! MNM, een beetje kunnen slapen ? Haha nou ja Neia en Shima had best samen gekend toch Henrieke, en heeft het gewerkt ? Ik hoor Levi wakker worden dus ga maar aankleden
Goedemorgen, Ik heb eindelijk wat beter geslapen, pfff gelukkig zeg. Wel weer zo'n vol hoofd van die medicijnen, maar neia slaapt nog lekker dus ik kan langzaam wakker worden. Vandaag 39 weken zwanger, Kikker jij ook GEFELICITEERD! Ik weet alleen niet of we er blij mee moeten zijn.
Mamatien, en heeft de kleine de uitweg al een beetje gevonden? Miracle, nou precies dat had ik ook, pijnlijk ja. Idd nog even lekker omdraaien als je dat kunt. Henrieke, en heeft het geholpen? Kelly, heeeeeeeel veel succes vandaag. Ik duim voor je dat het allemaal voorspoedig en snel mag gaan. Kaatje, 12,5 is heeeel netjes hoor, ik heb een kilootje meer ongeveer, maar ik ben er erg blij mee (bij neia 25 kilo erbij). Komt vast goed na de bevalling. Ah balen geen harde buiken meer gehad. Hihi precies Neia en Shima, maar hoe ze bij die naam komt.
Morge, @Strippen daar heb ik nooit om gevraagd. Ik laat allees op mij afkomen. Ik ben zelf van mening dat het kindje komt wanneer het er klaar voor is. @Kaatje haha dus dat gedeelte is gelukt. Nu hopen dat het wat helpt. @Lindaatje wat een bekende hoes zeg!! Ik vond hem ook zo leuk en hij ligt er bij mij ook op. Leuke kamer trouwens. @Marloes wat een leuke tractatie zeg. @Kelly heel veel succes vandaag. Hier gistermiddag naar mijn broer geweest. Het was een apart bezoek maar goed ik heb mijn nichtjes weer gezien. Mijn jongste nichtje vast gehouden. mensen wat is ze klein zeg. Ik kan mij nog niet echt voorstellen dat wij dadelijk ook weer zo'n klein mensje in huis er bij hebben. Wel kreeg ik kleine pakjes mee naar huis. Toen ik thuis kwam zag ik dat dit de kleertjes waren die ik toen gegeven had toen zij van de oudste in verwachting was. Zij zou vandaag nog verder kijken wat Rosalie niet meer aankon en dan dinsdag met mijn moeder meegeven. Wel handig als je nichtje een paar weken eerder geboren is dan die van mij. Dadelijk ga ik Rick voor het eerst met zijn nieuwe fiets naar school brengen. Het fietsen gaat nog goed en hij wil heel erg graag zijn fiets laten zien in de klas. Dit mag ook van de juf. Tot later.
Schildje, ah schattig zo'n klein meisje, en idd wel handig om zo kleertjes te krijgen. Gezellig lekker fietsen en je fiets showen is natuurlijk ook belangrijk.
Ik zie net dat het vandaag mooi weer wordt, lekker. Morgen alweer iets te heet naar mijn zin, maarja. Moet mannetje vanavond maar het badje opzetten.
Zo dames, hier lig ik dan! Had voor ze begonnen blijkbaar al 3cm ontsluiting Baarmoedermond was nog niet verweekt en heb nu al een half uurtje geleden de eerste tablet opgestoken gekregen.
MNM, misschien uit een boekje ofzo op het kdv/psz ? Fijn dat je vannacht aardig geslapen hebt ! Schildje, je hebt ook helemaal gelijk dat een kindje komt wanneer het er klaar voor is hoor maar had bij Levi echt een hele zware zwangerschap.Vanaf dag 1 heel erg last van negatieve hormonen. Kon echt om alles huilen. Vanaf 10 weken BI, vanaf 20 weken halve dagen werken, vanaf 30 weken 3 uur per dag, veel gedoe op het werk, niet slapen, veel pijn etc. Nou dan ben je wel blij als ze je aanbieden je een handje te helpen Gister op kraamvisite geweest dus> Jammer he dat een bezoek dan zo raar moet verlopen. Wel lief van de kleertjes. Leuk Rick op zijn fiets naar school ! Hier hebben de kinderen vanaf vandaag al zomervakantie.
@Kaatje dan kan ik mij goed voorstellen dat ze graag wil dat ze een handje helpen. Als ik af en toe de verhalen hoor hoe iemand de zwangerschap beleefd en voelt dan heb ik echt geen klagen. Dan is mijn reactie ook wel begrijpelijk omdat ik er bijna doorheen fluit zeg maar. Ik vind wel dat het fijn is dat die mogelijkheid word geboden om te helpen als het kan. Er zijn hier al genoeg dames daarmee geholpen. Ja, het was ook een beetje jammer van het bezoek dat een beetje vreemd aandeed. Maar goed ik zie hun voorlopig niet meer dan denk ik tot na de bevalling. Hopelijk mag ik over een week over 2 a 3 ook genieten van ons meisje. @MnM, ja de fiets showen wilde hij afgelopen week al maar hij moest toch echt even wennen aan zijn nieuwe fiets. dit hebben wij de afgelopen week ook goed gedaan en mag hij dan van mij naar school fietsen. Nu kan het nog want na de zomervakantie gaan wij gewoon lopen ivm klein meisje. Hier hebben Rick en Bart a.s. vrijdagmiddag vakantie. Heerlijk niet meer op en neer naar school en gelijk zuurbrand krijgen. Lekekr rustig aandoen. @Kelly zo dat is even fijn dat je al 3 cm hebt voor ze gaan beginnen. Hopelijk werkt alles snel.
Goedemorgen! MNM, blijkbaar heeft mijn slaap je toch bereikt. Hier een stuk minder geslapen Zaad, nog best wat pijnlijke harde buiken en een zeurend gevoel in de rug/onderbuik. Maar helaas niets dat doorzette. Dankzij vriendlief een brakke nacht gehad. Hij lag als een idioot te snurken! Zelfs oordopjes werkten niet. Dus maar regelmatig de wc bezocht. Gelukkig niets op de agenda vandaag. Ik draai me dan ook nog even lekker om
Schildje, dat is ook zo hoor. Mag deze zwangerschap ook niet klagen. Op wat bekkenpijn na ben ik de eerste 30 weken ook fluitend door gekomen. Daarna is mijn rug toch wel behoorlijk achteruit gegaan maar goed stelt nog niet veel voor vergeleken bij Levi ( behalve dat het nu zwaarder is omdat Levi er ook is ) Kelly, hey al 3 cm. dat is een mooi begin ! Heb je een buddy hier ? Site ligt er uit dus kan ff niet zelf kijken