Kelly, oooh al 3 cm helemaal super zeg, dat is een mooi begin. Hopelijk is snel alles verweekt. Succes! Kaatje, ik weet nu al dat ik weer ga janken bij de gyn, maar hier zijn ze daar blijkbaar niet zo gevoelig voor. Schildje, precies dan komen ze maar mooi op bezoek om jouw meisje te bewonderen. Oja straks natuurlijk te voet, dan is het showen nu extra leuk. Scheelt straks veel als je niet 's ochtends hoeft te rennen en op de tijd moet letten. Bapsie, ah bah een slechte nacht. Straks lekker dutten? Henrieke, ja bedankt nog voor de slaap, maar je moest ook iets voor jezelf bewaren hoor. Ah lekker een rustig dagje.
Dag dames! Kelly:3 cm!! Zo dat is lekker! Heel veel succes meis Hier: Mijn god gisteravond weer een kind wat zich elk half uur melde voor voeding. Zowel overdag als 's nachts laat hij max anderhalf uur tussen de voedingen. Echt dodelijk vermoeiend, vooral 's nachts. Dus we hadden gister besloten hem een flesje kunstvoeding te geven, hypoallergeen. 23 uur de fles gegeven.. Worden we pas om 7 uur wakker hahahha. Kind heeft gewoon 8 uur geslapen op die fles Ik kijk het nu overdag gewoon even aan hoe hij het op de moedermelk doet maar voortaan krijgt hij voor de nacht een flesje kunstvoeding. Daar worden we allebei vrolijk van denk ik zo. Hij piept niet meer zo en ligt nu ook heerlijk in de box en ik voel me ook uitgerust. Hier zijn de kozijnen al geschuurd en de grondverf zit er al op. Wat een rotwerk zeg om zo'n groot kozijn + radiator bekleding te schuren en te verven.. Als Dex straks op bed ligt ga ik de eerste laag witte verf eroverheen doen. Het is gelijk een heel ander gezicht. De kozijnen waren donkerbruin(danny's idee ooit en ik ging akkoord als compromie voor de eetkamer stoelen) echt lelijk. Woonkamer is gelijk veel lichter!
Goedemorgen meiden! Hier weer heerlijk geslapen Zaad heeft helaas niet zn werk gedaan hihi. Vriendlief zei al ' ohh dan vanavond maar weet '(met een bigsmile) nou ik zal dr over nadenken hihi.. Mnm gefeli met 39weken! Ik vandaag 38 Kaatje en henriette: bij jullie dus ook niet geholpen hihi Kelly: zet m op meid!! Bapsie, goedemorgen!! Baln van je slechte nacht!! Wat gaan jullie vandaag doen?? Ik lig nog in bed maaer volgens mij is t wel lekker weer?!? miss ga ik wel ff zwemmen maar dat vind ik ook wel weet btje eng idee hihi..vanavond komt vriendin eten verder heb ik geen plannen
Goedemorgen! Oeh Kelly: al 3 cm, zet em op meid! MNM, lastig dat je van een pilletje voor het ene probleem er weer een ander probleem bijkrijgt! Ik heb die pilletjes ook gehad een jaar of 3 geleden voor in het vliegtuig naar Amerika en terug...heb hooguit 3 uurtjes geslapen dus ik kan ook niet echt zeggen dat het wondermiddel is. Ah frummel, wat een verschil tussen kunst en borstvoeding. Henrieke en Kaatje, de mannen hebben zich dus toch laten verleiden jammer dat het weinig resultaat geeft. Mijn hubbie moet ik al weken koest houden maar....vandaag 37 WEKEN jeeej, dus nu mag ie weer...al moet de uk eigenlijk nog tot minimaal zaterdag blijven zitten want dan pas is mijn zus terug van haar vakantie in zeeland.
Babsie; alweer een brakke nacht meid? knuffel voor jou red je het overdag wel een beetje of kan je tussendoor nog wat dutten? MNM;feli met je 39 weken! waar zie jij dat mooie weer? hier is het toch echt volledig bewolkt... Mamatien; feli met je 38 weken en gewoon lekker zwemmen als je daar zin in hebt dat heb ik vorige week ook gedaan, heerlijk. Pas alleen wel op bij kleinere meertjes en plassen met blauwalg. Om 11:45 mag ik weer voor de keuring naar de VK, hoop dat mijn ukkie wat ingedaald is, tjonge wat is die kleine druk zeg, het wurmt de hele dag door.
Frummel. een lekkere clusterdag dus gister. vind ik altijd afschuwelijk die dagen. Groot gelijk dat je hem savonds kv gaat geven als je bv daar overdag niet door terug gaat lopen
@kaatje: neen geen buddy, maar kan het zelf melden door mobiel internet ^^ Hier: 2e tabletje zit er ook al weer in vanaf 8u45 en toch al weeen nu. Bmm was ook al korter.
Good morning girls! @jeluna, jeetje dat is nog even spannend geweest! gelukkig dat het uiteindelijk toch nog een normale bevalling werd en daarna ging het ook snel! Gelukkig alles goed! Geniet ervan! @linda, leuk kamertje! @marloes, oh wat een leuke traktatie! @kelly, heel veel succes meis!! fijn al 3 cm @kaatje, 12,5 is netjes hoor, ik ben veel meer aangekomen, maar heb me al tijden niet meer gewogen haha @mnm, ah fijn wat beter geslapen! dat scheelt! En jeetje 39 weken alweer!!! nou nu mag die kleine wel een keer komen hoor @schildje, leuk zo een kleintje he, zeker handig met al die kleertjes. @bapsie, balen een brakke nacht. @henrieke, balen jij ook een brakke nacht, idd lekker blijven liggen! @frummel, nee dat is echt niet te doen, dan ben je de hele dag alleen maar bezig met voeden. En s nachts is het al helemaal niet grappig. Hier geven we ook af en toe bijvoeding, helpt idd erg goed. @mama10, jammer dat het niet werkt.. hihi Het is idd lekker weer, wij gaan straks ook heerlijk even naar buiten. @paso, veel succes bij de vk! Hier aardig goed geslapen, kleine melde zich vannacht pas weer na ruim 4 uur Celeno is naar de psz en ik ga hem straks ophalen weer voor het eerst. Het is heerlijk weer
Frummel, oooh wat een heerlijke nacht zeg. Heeft hij niet meer gespuugd? Idd wit maakt het veel lichter en ruimtelijker. Mamatien, ah een heerlijke nacht. Die man van jou hoopt dat het nooit werkt. GEFELICITEERD 38 weken vandaag. Ah leuk zwemmen, kun je niet iemand meenemen? Paso, GEFELICITEERD nu officieel 37 weken! Je kleintje wacht vast nog wel op de tante. Ja ik ga eens vragen of ze niet iets anders hebben. Op weeronline.nl Succes bij de vk, hopelijk is de kleine ingedaald. Kelly, mooi ze zetten er vaart achter, fijn. Super dat de bmm als korter is. Hopelijk kun je de weeen goed wegpuffen. Patriesja, precies, had het echt niet verwacht dat ik zolang zou doorlopen. Knap hoor na 4 uur. Ah leuk en spannend dat je zelf Celeno op gaat halen. Lekker wandelen met de wagen? Plannen vandaag: poetsen, om 11 uur komt mams ons ophalen, half 2 controle bij gyn en vanavond lekker bbquen bij paps en mams.
Goedemorgen allemaal! Kelly, heel veel succes vandaag!!! Zonnebeertje, hoe gaat het met jou? Vandaag 40 weken! Ben je niet stiekem al aan het bevallen? MNM gefeliciteerd met de 39 weken Ik zie dat er veel actie is geweest in bed gisteren! Maar het heeft dus niet geholpen, jammer zeg.. Zelf heb ik gisteravond iets anders uitgeprobeerd want op seks kan ik wachten tot ik een ons weeg helaas. Ben benieuwd of iemand er bekend mee is: Tepelstimulatie, had erover gelezen hier op zp en werkelijk nog nooit van gehoord maar ik las op veel sites dat het echt heel goed werkt als je het regelmatig doet. Je zou dan met duim en wijsvinger je tepel aan 1 borst moeten draaien, als een knop zegmaar. Je kunt ook de kolf erop zetten. Het doel is om de toeschietreflex op te wekken. Dit moet je 5 min doen, dan een kwartier wachten en dan herhalen op de andere tepel. Als je eenmaal weeen hebt elk uur 5 minuten, tot ze regelmatig komen. Daarna stoppen want anders loop je weer het risico dat de weeen te sterk worden. Ik heb het gisteren 1x 5min geprobeerd en na ongeveer 20 min inderdaad harde buiken, ook flink pijnlijk. Maar daarna durfde ik niet meer Dus het heeft niet doorgezet, maar ben er wel van overtuigd dat het echt effectief is want het begon meteen flink te rommelen. Ik ga eerst even de vk afwachten vanmiddag, kijken of ik al wat meer ontsluiting heb. Als er nu al iets gevorderd is, dan probeer ik het van de week misschien nog wel een keer.
Toevallig heb ik dat gisteravond op een website zitten lezen. Door vaak en langdurig je tepels te masseren of er aan te ( laten ) zuigen komt er een stofje vrij dat de bevalling kan opwekken ( dit is niet medisch bewezen en werkt net als alle bakerspraatjes alleen wanneer je lichaam er klaar voor is ) Maar moet wel heel vaak en lang. een kwartier tot uur per dag stond er. Ik ga even met Levi naar de brievenbus wandelen.wandelen blijkt ook te helpen haha
Zoooooooo alles boven weer gepoetst en gestofzuigd. Dat voelt goed (behalve lichamelijk). Zometeen ons even klaar maken en dan komt oma ons ophalen.
Luca, ai dat is niks voor mij. Maar wie weet heeft het bij jou wel gewerkt. Succes bij de vk. Kaatje, hihi lekker wandelen dan.
haha lees er net toch wel positieve dingen over op zp. brekende vliezen, twee bevallingen en weeën. Gaan we nu vanavond massaal met zijn alleen aan de tepels draaien ?
paso: meeste nachten gaan wel goed hoor alleen de brakke nachten blijven bij natuurlijk hopelijk wil dreumus zo fe slapen dan kan ik ook fe bijkomen en dan komen we de dag wel weer door zullen we zeggen
Hihi had het vorige week nog geprobeerd. Kreeg er wel harde buiken van, maar zet niet door. Ook hierbij geld dat het alleen werkt als uk klaar is om te komen. Misschien vandaag nog maar es proberen