BEVALLEN MAMA'S 03 mrt - Frenzy - Loek*- 580 gr- 30 cm - 22.0 wk 07 mrt - Sureyya - Dilara* - 383 gr - 32 cm -25.0 wk 23 mei - Danitjuh - Ismail - 1320 gr - 44 cm - 31.1 wk 31 mei - Frummel - Jace - 2045 gr - 46 cm - 35.0 wk 02 juni - Angiebaby - Djena - 2500 gr - ?? cm - 36.1 wk 16 juni - Marlous - Noortje - 3150 gr - 48 cm - 39.3wk 17 juni - Miffy77 - Elin - 3375 gr - 48 cm - 37.6 wk 20 juni - Belliebel - Fabienne - 2920 gr - 49 cm - 38.0 wk 20 juni - patriesja - Jevani - 2440 gr - ?? cm - 36.5 wk 20 juni - Juud74 - Rein - 3895 gr - 54 cm - 39.0 wk 24 juni - Fightforlove - Isa - 3675gr - ??cm - 38.2 wk 24 juni - Nina1982 - Casper -3448 gr - ??cm - 39.0 wk 26 juni - Sherry - Sophia - 3060gr - ??cm - 37.6 wk 28 juni - AnnaB - Céan - 3180gr - 51cm - 38.3 wk 28 juni - Marleen4683 - Romee - 3220gr- 50 cm - 38.5 wk 29 juni - DunjaTamara - Linsey - 3320gr - 50 cm - 39.3 wk 30 juni - Marlous80 - Mees - 4690gr - ??cm - 39.6 wk 30 juni - Ryanne - Collin - 3625 gr - ??cm - 38.5 wk 30 juni - Jeluna - Robin - 4420 gr - 52 cm - 38.0 wk 01 juli - Wupje - Naomi - 3160 gr - ??cm - 39.3 wk 04 juli - Kellyaernoudt - Enora - ....gr - ??cm - 38.4 wk Helaas zijn Loek* en Dilara* sterretjes geworden.... Er zijn nu 10 jongetjes geboren en 11 meisjes! NOG TE BEVALLEN DAMES 28 juni mumm 84 04 juli: Zonnebeertje 09 juli: Booboo22 11 juli: MNM 11 juli: Kikker1 11 juli: Mariska165 13 juli: Miracle08 14 juli: HenriekeC 15 juli: Jac 18 juli: Mamatien 18 juli: Ennas 18 juli: Lindaatje 19 juli: Sjantalle 21 juli: Kaatje85 21 juli: XxPinkxX 22 juli: Luca2504 25 juli: Paso 26 juli: Rono 27 juli: Schildje 30 juli: Bapsie Groen is verassing Nog 20 zwangere dames!
Beide dames met dezelfde uitgerekende datum als mij zijn al bevallen! Tijd dat ik dan ook maar ga Heb al wel sinds gisteravond constant last van de buik. Zeurend gevoel met zo nu en dan een pijnlijke harde buik. Hopelijk zet het door tot het echte werk! Zometeen maar ff het huishouden doen. Misschien dat het helpt
Kelly, van harte gefeliciteerd met je dochter. Jeetje de lijst wordt al kleiner. Zit vandaag zelf op 39 weken, de laatste 2 nachten slecht geslapen, wat mij betreft mag de kleine nu wel komen, volgens mij zijn er meer met mij die nu wel eens bevallen willen
hoi hoi! Henrieke, naar de Griek gaan, hielp bij mij erg goed, haha! Beetje gekruid eten zorgde tijdens het etentje al voor de eerste weeen
De Griek heeft bij mij meestal het resultaat dat ik de hele nacht op de wc zit of er boven hang Maar kan wel een pittige curry gaan eten vanavond
Even een tip Kreeg deze tip van de buuf. Weet niet of iemand wel eens van een nannycare heeft gehoord ? Deze kun je dus bestellen op www.nannycare.nl . Ben je bij Achmea verzekerd ( dus ook interpolis etc ) dan krijg je hem gratis ( als je 2 sterren of meer hebt ). Heb er net één besteld. Mocht het nu toch niets voor ons zijn zet ik hem gewoon weer op mp
Hoi dames, nou hier zwaar teleurgesteld Vk is net weg, en op de ctg had ik echt bergen van weeen, ze zaten allemaal rond de 95. Mijn nieuwe record is nu 100 op de ctg, hoger meet die van de vk niet. Dus ik helemaal blij natuurlijk, dat er iets gebeurt. Gaat ze toucheren, gewoon helemaal NIKS veranderd sinds drie weken geleden Kon wel janken! Ze zei nou je zult wel gewoon doorlopen tot het eind, als er met zulke weeen nog niks gebeurt! Wat wel kan gebeuren is dat door de hoge druk mijn vliezen breken, zei ze. Dus ik ga me nu maar instellen op een bevalling met 40 of 41 weken OF hopen dat het stiekem toch doorzet.
Luca, balen meis, maar je bent "pas" 37 weken zwanger ( ik dus helaas ook ) dikke kans dat het er met 38.5 of 39 weken weer heel anders uit ziet.
Ja, ik bleek ineens 42 weken zwanger??? Zo beter? Henrieke, ik heb tijdens mijn bevalling ook 2 keer op de wc gezeten, maar dat was meer om te ontspannen en daarna Noortje een beetje beter te laten zakken. Dat bedoelde je vast niet Dan maar een pittige curry Succes alvast Iemand trouwens ervaring met draagzakken? Zit een beetje te dubben wat ik wil, lijkt me wel handig... maar dan weer de vraag welke...? Heb nog een vraagje, vriendlief heeft onregelmatige diensten en is dan 24 uur van huis. In die tijd heb ik de zorg voor ons meisje en de hond. Hoe doen (dames met huisdieren) jullie dat, laat je je kindje dan alleen in huis als je de hond uitlaat, of neem je haar mee in een draagzak (vandaar de zoektocht)? Vind het een beetje eng haar alleen in huis te laten...
Kelly:gefeliciteerd met Enora! Mooie naam! Kaatje: ik heb hem ook maar gebruik hem niet haha ook gratis bij fbto.. Ik gooi hem weer op mp met de tijd Luca: he gadver balen zeg ok even jullie mening graag Ik ben net creatief geweest,tenminste een poging tot.. het is om de gordijnen bij elkaar te knopen straks. Het midden is zeep.
Marlous hier een draagdoekmama met hond Ben helemaal weg van de draagdoeken helemaal omdat XL een huilbaby was en hij op die manier wel enigsinds stil was te krijgen... Als xl wel sliep en de hond moet uit ging ik in een noodtreinvaart (als de buren thuis waren) naar t dichtsbijzijnde grasveld om haar te laten plassen... anders ging xl mee in de draagzak... gelukkig kan onze hond redelijk lang "zonder" uitlaten dus als ik een zware dag had kon ik ook wel wachten tot manlief thuis was, maar die heeft geen 24 uurs diensten, meestal binnen 8 uur wel thuis!