Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Draagzak : Had ik bij Levi ook maar ging niet met mijn bekken. Hoor van iedereen dat je beter voor een doek kan kijken omdat dat veel meer stevigheid geeft aan zowel de baby als je eigen lichaam.
    Je hebt heel veel soorten en maten.die je allemaal op een andere manier kan knopen.Heb daar dus weer geen verstand van.Geloof dat de doeken van draagdoek.nl sowieso goed zijn.

Hond uit laten : Eerst nam ik Levi altijd mee ( in de wagen ) maar ja op een gegeven moment werd hij groter en hadden we de babyfoon al tig keer buiten uitgeprobeerd. Babyfoon redde het gewoon tot aan de rand dus toen liet ik Levi wel in bed liggen.
    Nu heeft de babyfoon kuren dus hoe we dat straks met de baby gaan doen weet ik nog niet

Marlous, stukken beter zo je banner !

Frummel, leuk ! Ik weet ook niet of dat matje wat voor me is hoor.misschien wordt ik er juist heel zenuwachtig van, dan gaat hij gewoon op mp.

2. leukk Frummel! Ik zeg ja :D

3. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Heb geen hond dus ook geen uitlaat probleem;).
    Ik ga even een dutje doen denk ik. Truste!

Oja, Frummel ik vind ze leuk!

Matje....nee ga ik niet doen, ben ik ietsiepietsie te nuchter voor denk ik.

4. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Bedankt voor de tips dames! toch maar verder met mijn draagdoek/zakken jacht :)

Frummel, erg leuk, wat ben je creatief!

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

Bedankt! grrrmbl Dex is wakker.. en ik wilde nog verven:( Nou ja dan maar vanavond:)

6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Net terug van de gyn, even vanaf mijn foon.
    Controle was goed.
    Maar hoofdje is niks meer gegroeid. Ze zagen nog steeds niks raars.
    Ze vond het wel erg dat ik nog zo slecht slaap. Nu een week 2 oxazepam nemen.
    Maandag terug komen (hopelijk niet). Dan een nacht plannen om opgenomen te worden en kijken of ik op pethedine kan slapen.
    Als dat lukt 's ochtends kijken of ik inleidbaar ben. Maar dan moet mijn lichaam er wel klaar voor zijn, want een bevalling van 24 uur gaan ze mijn lichaam niet aan doen.
    Ze hopen dat ik nog een nacht slaap voordat ik ga bevallen.
    Ik heb even flinkt gejankt. Ook met sm aan de telefoon. Zij gaat woensdag en donderdag op neia passen en dan blijft ze daar ook slapen. Hopelijk heb ik dan de rust om te bevallen.

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kelly, GEFELICITEERD met jullie dochtertje!!

Luca, ohh dat is idd wel balen! Heeft ze je niet gestript, of kon dat niet?

MArlous, ik zou de kleine ook een draagdoek(zak) doen en meenemen met de hond uit laten.

Frummel, ik vind het ook erg leuk!

Hmm, vriendlief kwam net met 4 heerlijke kippenbouten thuis. Hebben we net even gesmuld natuurlijk :D

En! De ooievaar staat ook op zijn stok!! ( oftwel het eerste gedeelte van het geboortebord staat buiten ;) ) Als de kleine vent nou komt kan zijn naambord en de baby er ook aan komen te hangen :D

8. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36

Jeetje MNM veel sterkt. Ik hoop ook dat je nog wat slaapt, dat kun je wel gebruiken... succes...!

9. Miracle; nee ik heb het niet gevraagd, aangezien er nog niks veranderd was (heb 1 vinger ontsluiting). Leukk de ooievaar! :D Hopelijk mag het naambord er snel bij!

MNM poe er staat dus flink wat te wachten! Hopelijk begint het alsnog lekker uit zichzelf, en kun je een beetje slapen met de medicatie.

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    kelly van harte gefeliciteerd met de geboorte van enora!
    Dat is dan nog mooi snel gegaan.
    Hopelijk is alles goed met jullie beiden.

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    MNM, ik hoop dat je snel goed en lekker kunt slapen en dat de bevalling gewoon lekker vanzelf nog begint.

Luca, is 1 vinger niet 1cm? Want dan kunnen ze wel strippen.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pink, ik zou normaal ook geen 100 euro voor zo'n matje betalen hoor maar nu ik hem toch gratis krijg. een echte nederlander he ;)
    Maar heb nog een gevalletje Levi in mijn achterhoofd. In zijn tweede nacht maakte hij rare geluiden. ik het licht aan, lag hij helemaal blauw te stikken in zijn slijm. Dus al is het maar voor de eerste week dat ik hem gebruik, waarschijnlijk wordt ik er alleen maar zenuwachtiger van

MNM, raar hoor dat het hoofdje weer niets is gegroeid ( was bij jou toch dat die 5 weken achter loopt ? ) hoop dat je voor volgende week al bevallen bent. knuff

Miracle,jee ooievaar is onderweg naar zijn eindbestemming :D

13. ja ik geloof het wel, maar dit heb ik al weken. Ik durfde het ook niet te vragen hoor, daar niet van :) En ik vond het best gevoelig dit keer dus was blij dat ze uitgeroerd was :D

14. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Mnm; dikke knuffel!!!

Marlous; ik heb de bondolino, is een draagzak die je een stukje moet knopen, erg handig en voor papa's ook leuk!

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Luca, haha, komt de volgende keer dan wel ;) En misschien was dit kleine beetje roeren wel al genoeg om iets teweeg te brengen.

16. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hier een teken van leven!
    Na 6u, weeenstorm, inwendig scheuren maar 2x persen was ze daar! :D

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kelly, jeetje dat doe je snel ! wel balen van het inscheuren. Was ze groot of een heerlijk klein poppetje ?

18. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Auwie... inwendig scheuren is geen pretje Kel.
    Hoe gaat het nu met jullie?

19. mama90

mama90 Niet meer actief

fotoooo kelly :D

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Zonnebeertje, hopelijk helpt het strippen.

Luca, jeetje wat klote zeg dat die weeen niks doen.
    Hopelijk hoef je niet 3 wkn zo door te gaan.

Deel Deze Pagina