Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Bikinilijn bijwerken gaat hier ook echt op gevoel. Eergister nog gedaan, maar zag gister in de spiegel dat er geen rechte lijn te bekennen was :p Ach, zolang er maar iets is gedaan.

2. Sherry

Sherry Niet meer actief

Eerst deed manlief de boel onderhouden voor me. Maar die vind het geloof ik wel best. Hij is bang dat bij me snijdt of de helft van de hars blijft plakken... Dus hier een ontplofte egel..

De laatste keer dat ik het zelf had gedaan en in de spiegel keek zag ik er meer uit als of ik aangevallen was door een scheermes met hondsdolheid.....

Ik geef het op... Het kan altijd wel erger denk ik dan maar :)

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Sherry, hahahaha sorry je schrijft het zo grappig, ontplofte egel...scheermes met hondsdolheid.

4. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Hier vanmorgen ook de bush bush bijgewerkt. Ik scheer er nu alles af waar ik bij kan, laat ik maar zeggen. En natuurlijk ook op de tast. Leuke figuurtjes bewaren we voor na de bevalling als ik weer zie wat ik doe. Na inspectie in de spiegel mag ik niet klagen. Er staat niets meer op;).

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kikker, geloof dat ik in de war ben met iemand anders. Dacht dat jij net zei met de vk afgesproken had voor zondag te bevallen haha

bikinilijn. hier ook niet hoor. Doe alles op gevoel.

6. Sherry

Sherry Niet meer actief

Haha zelfs kaal lukt me niet... Dan krijg je eerder een soort grasmat waar hier en daar een graspolletje omhoog komt... :D

Overleef het wel :) nog even en ik het zelf weer zien :p

7. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Frummel. ooh leuk de apenheul! lekker met zijn viertjes. En idd kraamvisite kan wachten hoor. Komen ze maar een andere keer.

KellyA nou hihi ik denk dat je nu het voorwerk aan het ervaren bent. voor alles de eerste keer he hihi.;):)

AnnaB. Meid van mij mag je nu gaan bevallen hoor.;)

marloes80. nou hihi fijn in ieder geval dat je er niet op zit te wachten om gelijk al ingeleid te worden. Want dan is het vervelend. Ja wij hebben hier idd ook zo'n box met speelhuisje erin.

DunjaTamara. ooh dat klinkt goed. Zet hem op. N0g een km lopen hihi. Hopenlijk zet het door.

Kikker. haha succes met het verleiden van je ventje.

Konijn. oooh spannend. Nog max 6 daagjes. En dan heb je je wondertje in je armen.

Paso, haha we verwachten echt niet dat je op alles gaat reageren hoor. Dat is gewoon geen doen!

Kaatje. ja lastig he. Ik zou ook niet weten of ze het wel op prijs stelt. Aan de andere kant vind ze het misschien wel weer fijn dat er mensen aan haar denken. hhhhmmmmm lastig.

Sherry haha ontplofte egel. lig helemaal in een deuk.:D Is wel het laatste waar je aan denkt hoor als je aan het bevallen bent. haha. Dan denk je alleen maar. aarrgghh dat kind moet eruit hihi.

scheren hier op goed geluk alles eraf. Kan er mee door zullen we maar zeggen. hihi:):)

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    had je dat niet effe voor je kunnen houden?! :) ik moet over 3 weken..... ben doodsbang ervoor...

9. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ooooh ik heb tijdens het koken mijn vinger verbrand aan een pan.
    En niet zo'n klein beetje ook.
    Er zit een enorme witte blaar op.
    Ik heb constant gekoeld, maar elke keer als ik mijn vinger er onder uit haal doet het zo ontzettend pijn.
    Ik heb natuurlijk niks in huis voor brandplekken :x, morgen gelijk halen.
    Nu spuit ik er elke keer aftersun op, maar dat helpt niet echt.
    Pfff heb ik weer.........

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sorry :) Maar geldt niet voor iedereen hoor.
    Toen ik van Milou* moest bevallen zat ik ook potdicht en zei de gyn dat ik rekening moest houden met twee of drie dagen. Heb gezegt dat ik dat niet van plan was.
    Uiteindelijk reageerde mijn lichaam heel snel op de pilletjes en ging het verweken en de ontsluiting erg snel.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MNM. au. Denk trouwens niet dat het verstandig is aftersun op een blaar te spuiten ;)

12. Rono

Rono Niet meer actief

hahahahhahahahahaha sorry AFTERSUN??? hahahahhahahahahhahahaha

*sorry*

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    ooohh gelukkig maar...

MNM: je moet er zeep opdoen! gewoon handzeep.dat werkt verkoelend.
    manlief is kokkie,en die doet dat er ook altijd op

14. Sherry

Sherry Niet meer actief

Mnm hier hetzelfde... Wilde de deksel van de pan optillen met een vork... Echter is dat met een mosselpan niet zo'n succes dus mijn wijsvinger ziet knal rood... En huid voelt aan als crepe papier.

Heb er wel iets voor maar waar?!

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    ik duik mn bankje op met mn pittenzakje :) kijk straks nog wel ffies hier.

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    hoelang heb je t gekoeld? en met koud of lauw water?

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb juud toch even gesmst om te zeggen dat we allemaal aan haar denken en hopen dat ze het ( bijna ) achter de rug heeft

18. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Konijn, haha met de vk afgesproken. Doet ze nog iets om je te helpen?

Paso, GEFELICITEERD met je 35 weken. Nog maar 4 dagen werken?

Pink, ben erg benieuwd naar je rolgordijntjes.

Marloes, precies als het niet nodig is dan maar wachten totdat je lichaam er (meer) klaar voor is.

Kikker, oke dus gewoon op de gok, moet ik misschien ook maar eens aandurven.....;)

Sherry, haha lig helemaal dubbel.
    Ja ze zullen vast wel meer/ergere gevallen hebben gezien van een ontplofte egel.
    Ai jij ook al pijn.

Kaatje, hoezo dan, kan dat kwaad?

Rono, he he lach me niet uit.....

MamaChantal, oke thanks, pak ik er gelijk bij.

Ik heb wel eens vaker een brandwondje, door het strijken bv. Maar nu was het echt heel erg, bleef aan de pan plakken.

19. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    eerst 20 min koud water
    daarna tijdens het eten in een bakje lauw water
    daarna met ijspack met een theedoek eromheen
    en daarna weer een tijdje onder stromend water
    grrrrr

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    fijn kaatje
    hopelijk kan ze reageren
    ik zit al de hele tijd te hopen dat ze jouw telefoonnummer gewoon vergeten is.

Deel Deze Pagina