Juli mama's deel 6!!!!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by AnnaB, Jun 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamatien

mamatien Niet meer actief

Kaatje, als ik op dit tijdstrip nog drink moet ik hele nacht plassen... Ik heb nog half glaasje bitter lemon op om half 9 ofzo, maar dat is voor mij echt max qua tijstip!!

Rono ze raden het af, ,aar als je goed ventileert en regelmatig buiten pauzeert moet het kunnen lijkt mij..

Jac is in frankrijk volgens mij

Pink ohh lekker ijs!!!

2. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Kaat met 2 glaasjes ga je het echt niet redden;)
    Mijn moeder heeft 2 flessen leeggedronken (op 1 dag) en toen begon het de volgende ochtend. (was wel tonic maar dat maakt volgens mij niet uit)

Ijs was heerlijk! Grote bak chocola en caramel!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    2 flessen ? Nee dan ga ik het idd niet redden met mijn 3 glazen. Al begon het bij DunjaTamara na 3 glazen. Dan vanavond nog maar even de tepelstimulatie proberen haha

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Zo had net een hele www op hoog niveau op hyves. he rono ;)

Nu lekker mijn bed in. truste

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ik drink laatste tijd regelmatig 1 tot 1,5 fles bitter lemon weg in een halve dag. Krijg er maar weinig reactie van hoor :)

6. evelien69

evelien69 VIP lid

Sep 16, 2007
    5,531
    3
    38
    verzorgende
    hallo dames..... ik breek even in.... Wil even MNM heel veel sterkte wensen, een dikke knuf, ik hoop dat kaatje zich eerder aandient, maar anders gaan we gewoon aftellen naar dinsdag!!!!

je kan het meis..... nog ff volhouden.... al lijkt die week ook oneindig..... **** breek weer uit*****

7. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Waren er nog dames met een beeb in stuit?
    Deze site kreeg een dinnetje aangeraden misschien ook iets voor jullie?
    Moxatherapie bij stuitligging - Stuitlig.nl

Alleen zij had ook last van een spinning baby. Ik had er nog nooit van gehoord maar haar beeb draait nog 6x op een dag, hiervoor moet ze nu oefeningen doen.

Ik ga ook mijn bed opzoeken, tot morgen!

8. mamatien

mamatien Niet meer actief

Trusten meiden!!!

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ik ga ook maar slapen. Trusten!

10. Vinora

Vinora Niet meer actief

Goedenacht dames!

Hier een wakkere baby in het bedje naast me, mannetje is thuis gaan slapen en ik kan de slaap niet vatten :)

Ik vond de bevalling kort maar vrij heftig!
    Om 7u begonnen ze er dus meteen aan, moesten zelfs aan de bmm trekken om een beetje te kunnen voelen hoeveel ontsluiting er al was die was gelukkig al 3 cm, maar nog niks verweekt ofzo.
    Rond 9u terug gevoeld, was de bmm wel al wat weker en was er 4cm ontsluiting en staken ze het 2e tabletje op.
    Meteen kreeg ik heftige weeën die amper op te vangen waren aangezien er gewoon geen tijd meer tussen zat...
    Na 2u weeënstorm hebben ze mij een epidurale aangeraden omdat ik gewoon zo uitgeput was en er niks van vordering was gekomen en de vliezen zelfs nog gebroken moesten worden.
    Ik heb een fobie voor die prik dus ik had zoveel angst dat ik na die epidurale zo gehuild heb van opgestapelde angst en opluchting.
    Daarna natuurlijk heeeerlijk eventjes neergelegen en kunnen ontspannen.
    Om 12u30 kwamen ze voelen hoever ik stond, bmm al meer verstreken maar nog maar 5-6cm..
    Dus ze gokten op ten vroegste een 15u!
    Nog geen 10 minuten laten zei ik tegen mijn vriend dat ik de weeën heel erg voelde onderaan en dus op het knopje ging duwen voor de verdoving bij te nemen :p
    Hielp geen bal!
    Ineens ook een enorme druk onderaan en de vroedvrouw kwam kijken en ik had volledige ontsluiting en ze is moeten gaan lopen om de gynaecologe te gaan halen!
    Toen de vroedvrouw terug was mocht ik wat hoger gaan zitten en voelde ze terug even en zei ze 'ow ze is terug wat omhoog gekropen dus de gynaecologe mag rustig aan doen'.
    Maar ik mocht rustig meepersen als ik wou.
    Nou; na 2 keer superkwaad persen van de pijn die ik voelde en een rennende gynaecologe die der nog net kon opvangen was ze daar!

Onze ENORA!
    Ze is lekker klein en licht!
    2kg845 en 49cm :)

Voel me nu wel heeeel erg goed!

View attachment 164517

11. Ennas

Ennas Fanatiek lid

Dec 23, 2008
    1,469
    0
    36
    Oei klinkt heftig Kelly!! Maar wel een mooi poppetje voor terug gekregen :)

12. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaa mijn vliezen zijn gebroken.
    Zo ineens toen ik me omrolde in bed, wel al de hele nacht af en toe een harde buik, dus niks raars.
    Het is gelukkig helder.
    Mijn zusje is gebeld en we zijn onszelf aan het klaarmaken en de spullen alvast aan het pakken.
    Ik voel nu wel weeen, maar goed te doen om nu nog even thuis te blijven en alles rustig te doen.

13. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Nog geen constante weeen.
    Mijn zusje komt net binnen, neia slaapt gelukkig nog.

14. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    Jeeeee mnm succes. !!!!

Kelly; klinkt wel heftig zo snel, maar wel een goede bevalling!!

Ik heb net mannetje opgebeld dat hij maar weer naar huis komt.
    Harde buiken zijn al wel de halve nacht erg pijnlijk en regelmatig, verlies ook steeds wat roze bloed/ slijm.
    Zou het dan eindelijk zover zijn vandaag???

15. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Jaaaaaaaa voor jou ook een spannende dag.
    Ik hoop het zo voor je meis!

16. schildje

schildje Fanatiek lid

Feb 4, 2008
    1,665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Kelly wat een mooie meisje is het zeg.

@MnM joehoe zet hem op meid. Nog even en dan hebjij ook een mooie wonder in je armen!

@Zonnebeertje voor jouw ga ik duimen dat het door gaat zetten en dat jij je meisje ook in je armen mag hebben vandaag!

Gisteravond keek mijn man mij opeens aan en vertelde dat hij weet dat hij niet zwanger is maar hij wil nu wel graag dat zijn meisje komt. Hij (zo zei hij het) heeft lang genoeg gewacht. Hij begint nu ook nieuwschierig te worden. Ik vind het wel lief dat hij dit zo zegt.
    Nog 1 dag en dan ben ik 37 weken en dan zou het mogen. ;)

17. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    Ah lief, schildje!
    Ben benieuwd wanneer ze bij jou komt!

Net de rest van de slijmprop verloren, was heel veel!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Helaas, de bitter lemon heeft niet geholpen. Wel een keer een nacht door geslapen zonder te hoeven plassen ( ik kan het me iig niet meer herinneren haha ) Levi was helaas wel al om 06.15 wakker maar die heeft nog een uurtje lekker gespeeld.

Kelly, jeetje klinkt idd als een snelle en hevige bevalling. Wat een heerlijk poppetje !

MNM, jaaaaaaaa ! dat wordt babynieuws vandaag. Zet hem op !

Zonnebeertje, hoop dat we van jouw ook babynieuws krijgen vandaag J

Schildje, lief !

19. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Zo he het blijft hier vruchtwater plensen :D, dat ben ik helemaal niet gewend.
    Verder nog geen regelmatige weeen, wel een constante buikpijn en af en toe een pijnlijke wee, even aankijken dus nog.

20. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Schildje, precies, je mannetje moet nog 1 dagje geduld hebben. ;)

Zonnebeertje, dat is vast een goed teken meid.
    Hier helemaal niks van een slijmprop (bij neia ook niet).

Kaatje, ah balen dat de bitter lemon niks doet, maar wel lekker zo'n nacht doorslapen.

Share This Page