Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

henrieke: Bij mij begon het bij noelle ook zo. Snachts rugweeen en die gingen over in buikweeen! Spannend!

Kikker: Jeetje! Geweldig meid! Nu jij ook! :D

Nou ik ga zo op de fiets noelle naar mn oma brengen die gaat daar slapen. Dan ga ik de keuken witten en kozijnen verven. Dat is geen doen met noelle erbij.

2. Mamatien oeh dat klinkt goed zeg!

Henrieke; succes! Klinkt alsof het serieus is!

Patriesja; hier gaat het goed hoor. Ik heb besloten om de bevallingsobsessie een beetje van me af te zetten. Hopelijk gaat de tijd dan ook sneller voorbij en geeft het me rust :D

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Rono, je weet dat zolang je nog geen rust in je kont hebt je ook nog niet gaat bevallen he ;)

4. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Henrieke; zou het bij jou nu ook eindelijk doorzetten? Ik duim voor je!

Hier net het caviahok uitgemest en zometeen de afwas waar ik gisteravond geen zin meer in had en ff met de stofzuiger door het huis.

5. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    We gaan zo even naar het zh.
    Ik wist niet goed wat ik moest doen, toch maar gebeld, ze willen wel dat ik kom, dus ik ben benieuwd of ik al ontsluiting heb.

6. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het voor je MNM!

Dikke knuffel

7. Rono

Rono Niet meer actief

Daarom ga ik ook als een gek aan de slag met de keuken, daarna heb ik rust hahaha!!

Mnm: Succes int zkh! Hoop dat t vooruit is gegaan :)

8. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Zonnebeertje nu al best wat weeën. De kids naar oma en dan heb je echt tijd voor je zelf en deze baby. Hoef jij je nergens zorgen om te maken dat de kids nog thuis zijn.
    Heel veel sterkte meid en succes.

@MnM hahaha nog even staan strijken. Dan nog geen weeën. Ja goed je kunt de was maar vast gedaan hebben. Ik hoop voor jouw dat de weeën snel komen.

Nou ik hoop voor je dat je al een paar cm hebt.

@Kikker jee bij jouw ook al begonnen. Hopelijk kunnen ze de vliezen breken en heb je snel je kindje in de armen. Jij ook veel succes en een goede bevalling.

@Henrieke bij iedereen zijn de weeën anders. Ik weet van iemand die had de hele dag al last van de rug. Niet normaal en toen kreeg ze wel eens een keer kramp. Bleek achter af dat het toen al bezig was. Dus wie weet. ;)
    Als ik het zo lees van om de 5 min en dan 5 min lang. Misschien toch even de vk bellen en vragen om te kijken?

Gisteravond met Rick naar bed brengen heb ik mij verstapt en nu heb ik af en toe pijnlijke steken bij mijn kruis. Niet fijn. Ik kan ook niet echt mijn benen ver uit elkaar zetten met lopen. Nu lijkt ik echt hoogzwanger. Het is gelukkig wel minder dan gisteren maar fijn is wat anders.
    Ik ben nu nog even aan het genieten van een 3 kwartier rust in huis en dan mag ik Bart weer ophalen en dan Rick. Nog 3 dagen en dan heeft hij vakantie.

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    MNM, succes in het zh!

Schildje, ik wacht tot na het bad. Als het dan nog een tijdje zo regelmatig is dan bel ik de vk.

Bedenk me net... Ben ook totaal niet misselijk en zou dat toch echt wel moeten zijn.

Herkennen jullie dit ook: als ik diep inadem doet mijn buik pijn. Maar vrij laag.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MNM succes !

Schildje, au

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    MNM, haha je bent lekker bezig zo te lezen, vooral lekker in beweging blijven stimuleert de boel ook flink ;)

Kelly, wat een heerlijk meisje!

Kikker, suc6 meid!!!

3 mama’s aan de gang! Wordt een klein inhaalslagje gedaan geloof ik :p

Henrieke, bij jou ook rommels aan de gang!

Zo Jaimy is lekker op het KDV aan het spelen, huisje hier is zo goed als aan de kant en er staat een wasje te draaien.
    Net even alvast cadeautje gekocht voor vriendlief, die is volgende nml jarig. Bij de etos ook even een speentje gehaald ( gewoon zodat ik er een in huis heb, hoop hem niet nodig te hebben ) en bij de AH een fles bitter lemon! Die staat in de koelkast dus straks mooi maar eens een glaasje drinken.

12. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Bad was heerlijk! Maar eenmaal terug op de bank begint m'n rug toch weer te zeuren en is de buikpijn ook weer flink terug. Kijk het nog even een uurtje aan en dan misschien toch maar de vk bellen...

13. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    he dames,

Ben (eindelijk) weer terug. Wat heb ik allemaal gemist??
    een heleboel zekers.

Wie heeft er een update voor mij!!

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Jac, uhm het belangrijkste op dit moment:

- MNM, der vliezen zijn gebroken, ze is nu onderweg naar het ZH.

- Zonnebeertje heeft ook weeen

- Ook kikker heeft weeen.

- En ook bij Henrieke rommelt het flink, misschien toch ook weeen.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jac, KellyAernoudt is gister bevallen van dochter Enora ! ( welkom terug trouwens ) ow ja en 1 juli is Wupje bevallen van dochter Naomi ( dat heb je ook gemist denk )

Henrieke, klinkt serieus ~!!!

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    En Kelly is bevallen gisteren!! Vooral dat niet vergeten :D

17. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    MNM, Kikker en Zonnebeertje succes vandaag dames. Ik kom regelmatig spieken of er al babynieuws is!

Henrieke ook aan de rommel.

Kelly wat een scheetje! Ik kan me niet voorstellen dat wij binnenkort ook zo'n hummeltje krijgen. En die haartjes vind ik prachtig!

Ik ga nu ook even in bad. Hier is alles rustig hoor op regelmatige harde buiken na maar die heb ik al een week dus daar trek ik me even niets van aan. Adresstickers zijn klaar en bevalplan llgt ook uitgeprint klaar dus mijn lijstje is leeg! Nu mijn huisje nog aan kant en de tuin (komt overmorgen mams helpen) de laatste dingetjes.

Jac welkom terug hoe was France? Misschien dan iemand anders je even kan up-daten want mijn bad is klaar;)

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ohh ja, Sorry kelly! Was het even kwijt... *bloost *

19. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kaatje, je was me net voor :D

Geen idee of het serieus is, de rugpijn is wel wat minder erg dan voor het bad. Maar is er nog wel. Nu kan ik het tenminste aan en moet ik niet rondlopen om het beter aan te kunnen. Ik wacht nog even af :)

20. Henrieke, blijft nog even spannend dus :D

Iedereen heerlijk in bad, baal nu wel dat ik er zelf geen heb hoor :(

Miracle; hoezo denk/hoop je geen speen nodig te hebben?

Jac; welkom terug! Hoe was Frankrijk?

Ik verga echt van de tandpijn! Bij een van mijn tanden ligt de wortel bloot volgens mij dus elke keer als daar iets langs komt wat koud/warm/tandenborstel is dan verrek ik van de pijn :(

Deel Deze Pagina