Juli mama's deel 6!!!!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by AnnaB, Jun 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Luca, ik gebruik hem liever niet. Jaimy heeft ook anderhalf jaar lang een speentje gehad en dat was een drama als we hem vergeten waren of hij was kwijt ( en dan niet eens te spreken over dat ze hem ook ALTIJD in wilde, waar we ook maar heen gingen ). Mag wel afkloppen, van de een op de andere dag hebben we speentje weggegooid en dat ging goed.

Nu hoeft dat natuurlijk niet deze keer ook zo te gaan maar als een speen niet nodig is gebruik ik hem ook liever niet.

2. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    wow ik heb heel wat gemist zie ik.
    Dames met gebroken vliezen, weeen enz. Succes!!!

Ik wist dat Marloes80, wupje en kellyA ingeleid zouden worden.

Hoe is het dan met marloes80?

Wupje gefeliciteerd met jullie dochter naomie! alles goed gegaan?

KellyA Gefeliciteerd met jullie dochter enora! Alles goed gegaan?

Dames als jullie het niet erg vinden hihi. Ga ik niet alle blz terug lezen hoor. Zijn er ca 100. hihi dat is me iets te veel.

Frankrijk was heerlijk. lekker weer. Niet te warm, dus nog lekker mijn dingetjes kunnen doen.

Metime. Hier gaat het super! voel me nog steeds goed, Ga bijna denken dat ik nog over de 42 weken ga lopen. Heb echt totaal niet het gevoel dat ik binnenkort ga bevallen. Vrijdag krijgen de kids vakantie. Heb er zin in. Dan ook lekker rust, en met het gezinnetje bij elkaar. Heerlijk. En ja dan maar wachten wanneer de kleine zin heeft om te komen.

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Jac, Welkom terug! ( heb wel op je gereageerd maar verwelkom je niet, slecht he )

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Jac, fijn dat je je zo goed voelt !

Speentje : Levi kreeg hem voor het eerst met 6 dagen. Hij had echt heel veel zuigbehoefte en daar deed het speentje wonderen voor. Toen hij 1 was zijn we er mee gestopt en dat is gelukkig zonder problemen gegaan.

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Jac, Marloes is ook bevallen! Evenals Ryanne, Jeluna en DunjaTamara. :D Geen idee of je nog meer hebt gemist, ik zou vooral de juli 2011 mama's website even kijken :D

Enne, welkom terug!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113

oooooooooooooh, wat gaaf!!! Ga snel verder lezen

7. Speentje; Ok, ik vroeg het me zomaar af. Weet eigenlijk niet eens hoe 'nodig' die dingen eigenlijk zijn. Wij hebben er wel in huis maar denk ook niet dat k hem te pas en te onpas in haar mond zal stoppen hoor, mijn oppaskindje van 4 loopt er nog steeds dag en nacht mee en dat is ook echt drama als hij kwijt is. En mijn andere oppaskindje van inmiddels 7(!) slaapt er nog elke nacht mee. Dat voorkom ik toch liever :p

8. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Jac, het gaat hier super!!!!
    de 30e bevallen van onze Mees! Een flinke jongen, woog 4690 gram! Zal ff verhaal voor je opzoeken.

9. Frummel

Frummel Niet meer actief

kikker ookal bezig joh! independence day word wel heel letterlijk genomen hier;) Succes allemaal!

Jac, welkom terug!

Met Jace op het cb geweest. Hij weegt nu 3305 en is 49,5 cm! Flink gegroeid dus!

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

Over spenen: Jace heeft geen speen. Hij heeft er ook echt totaal geen behoefte aan. Weet zijn zuigbehoefte prima te bevredigen met zijn voedingen. Declan had/heeft wel een speen en had er ook echt super veel behoefte aan. We zijn nu aan het afbouwen met de speen. Cold turkey stoppen was hier geen succes haha. Hij heeft hem nu alleen nog voor zijn slaapjes en als we bv een dagje weggaan dan vind hij hem altijd wel erg prettig in de kinderwagen.

11. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Nou ja zeg, hier neemt het opeens weer af. Was weer om de 5 minuten, 5 min lang. Maar nu is het weer een stuk minder. Ik bel de vk dus niet. Wacht wel tot ik mijn afspraak heb vanmiddag :)

12. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Ik was zo het bad weer uit. Ik kon echt niet lekker liggen. Onze dame ligt aan beide kanten zo tegen mijn ribben te duwen dat ik niet eens meer krom kan. Kun je nagaan hoe ik uit het bad gekomen ben;)
    En dan die harde buiken tussendoor. Sorry zal niet meer klagen. Er lopen er meer rond met echt pijn en bij mij zijn het alleen nog maar ongemakken.

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Henrieke, ow wat balen zeg. Ben benieuwd bij de VK vanmiddag, wordt er ook inwendig gekeken?

Frummel, kleine Jace groeit als kool!

Hier ga ik me bakje noodles opeten en dan kruip ik even in het hoekje van de bank.

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ik heb eigenlijk geen idee of ze dan ook inwendig even kijken. Zal het wel merken :)

15. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    hier nog steeds lichte weeen, ze doen wel zeer, maar nog steeds goed te doen! hoop echt dat het doorzet!!
    bij mijn zoon ging het oko zo, eerst de hele ochtend lichte weeen, en vanaf 13:00 echte weeen, en toen om 16:00 een weeenstorm, binnen een uur van 2 naar 10cm!
    ben benieuwd of het nu ook zo gaat!
    ga straks nog wel eeven op bed liggen of douchen!

16. mamatien

mamatien Niet meer actief

Henrieke balen meid, gelukkig heb je vanmiddag afspr, kan je t bespreken..

Jac, welkom terug!!!

Nig iets van mnm kikker of zonnebeettje gehoord??

Ik was gewoon in de zon in slaap gevallen hahha.. Nu maar ff koude douche nemen om af te koelen..

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Wilde toch even vk bellen om te overleggen of ik moet wachten tot afspraak vanmiddag. Weet namelijk niet of ze op de praktijk ook inwendig doen. Bel je het spoednummer, word er gewoon niet opgenomen! Zometeen maar weer proberen.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Luca vind 4 en 7 toch echt te oud om nog met speen te lopen

Henrieke, balen.zou vanmiddag toch vragen of ze wil kijken of er al wat gebeurd daar binnen

Net een afspraak gemaakt bij de dierenarts. donderdag wordt het konijn ingeslapen :(

19. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kaatje, ach gos... Arm konijntje. Maar misschien wel beter.

20. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Aha nijn... sterkte!

Spoednummer bellen en geen gehoor krijgen.... moet niet gekker worden!
    Ik hoop dat je snel antwoord krijgt.

Zonnebeertje ga je thuis bevallen?

Share This Page