jeetje dames, Wat is het hard gegaan met de bevallingen. Jeluna, marloes, dunja tamara en Ryanne. Jullie ook allemaal nog gefeliciteerd met jullie kids!! henriekeC succes meid, hoop dat de vk wil kijken. Maar volgens mij is het wel begonnen, als ik jouw zo hoor. hihi. Spannend. Kikker Zet hem op meid, misschien heb je de kleine wel al in je handen. zonnebeertje. he balen dat het afgezwakt is, misschien komt het idd vanavond wel weer terug.
Net weer een hele plens vruchtwater. Darmen zijn zich weer eens aan het legen, daar heb ik buikpijn van.
Ik had zelf de keuze of na 24 of na 48 uur. Nouja dit wachten kan ik echt niet lang volhouden hoor......... vind het verschrikkelijk.
MNM ik kan me voorstellen dat het wachten lang duurt zo. dikke knuf meid. Hoop dat het snel gaat beginnen.
Zonnebeertje, ah shit ik dacht dat je al 3 cm was. Nouja 1 is ook een begin. Alles helemaal weg? Hier constant zeurende ongiepijn. Marloes, graag gedaan. Spannend hoe Sam het vond. Jac, welkom terug, fijn dat je weer mee kan kletsen en lezen. Rono, zo he goed bezig, aan het verven. Henrieke, hopelijk heeft ze gekeken en is het bij jou ook begonnen. Kaatje, jaaaaa eindelijk een goed geboortekaartje. Super dat je er zo blij mee bent. Patriesja, och wat super dat Jevani zo goed is gegroeid en dat je lekker gekletst hebt.
Zo, weer thuis. Jeetje, wat is het warm buiten! Auto leek wel een oven! Jullie willen vast weten hoe het gegaan is bij de vk Ik ga alleen eerst toch echt even een ijsje halen
Ik probeer telkens mijn buik te filmen als ukkie er een golfslagbad van maakt. Maar zodra een piepje van de camera klinkt houdt madam zich stil grrrrrr!
Verlos heeft idd even gevoeld en alles was verweekt en heb zelfs 3 - 4 cm ontsluiting! Ze kon de vliezen voelen en het hoofdje. Nu rustig aan doen tot het regelmatig komt enzo en dan weer bellen. Ze verwacht wel dat het vandaag of morgen geboren word. Maar schijnt vandaag enorm druk te zijn met bevallingen! Was er stiekem een volle maan ofzo??
Waauw Henrieke das goed nieuws dan gebeurt er dus zeker wat en is het ongemak niet voor niets. Zet hem op! Konden ze je vliezen niet alvast breken of moet je daarvoor al weeen hebben?
Vraagje... hoe kun je het beste weeën timen? Bij mij doet de buik namelijk constant pijn en zie er echt niet een begin en eind in. Dus hoe kan je zoiets timen??
Ze heeft wel wat extra zitten roeren Maar breken wilde ze niet. Ze verwacht dat het gewoon door gaat zetten, maar dat hoeft natuurlijk niet. Maar ben al blij met het roeren
wauw henrieke! Das wel beter hoor!! Timen kan het beste als je het knopje indrukt bij het begin van de harde buik.. tot het moment dat ie weer helemaal zacht is. Contraction Master: Your FREE, online contraction timing assistant!
Zonnebeertje, ohh balen dat het is afgezakt. Henrieke, zo kijk eens aan!! Al dat gerommel niet voor niks geweest! Dat het nu maar snel door gaat zetten en je misschien vandaag nog van de kleine uk kan gaan genieten! Timen: Ik kijk op de klok wanneer ik een wee/harde buik krijg schrijf dat tijdstip op en wacht dan tot ie is afgezakt en zodra er een nieuwe komt kijk ik weer naar de klok en schrijf dat tijdstip op. Ik let eerlijk gezegd niet op hoelang zn wee duurt. Mannetje hier is weer afgewerkt, ik ga zometeen afwassen en daarna Jaimy van het KDV af plukken. Vriendlief doet dan ondertussen het eten maken, als ik dan terug kom met Jaimy is dat bijna klaar
Henrieke, wat een super goed nieuws zeg. En ook al zoveel cm ontsluiting, dat kan zo opeens heel hard gaan hoor als je vliezen breken. Succes! Pink, hihi je kleintje is camera schuw.
henriekeC wauw! super nieuws. zet hem op meid. Hoop dat de vliezen snel breken, en dat je de kleine snel in je armen hebt. Maar dat gaat vast lukken als je al 4 cm ontsluiting hebt.
Henrieke; wat super!!! Je haalt ons in Mnm; ja, hier ook constant buikpijn, en af en toe een lichte wee.