Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge.
    Hier weer een butnacht. 02.15 wakker en daarna amper geslapen. Wel weer 6 muggenbulten rijker. Klote beesten. En ik ben ook de enige die ze pakken hier in huis terwijl Ferry toch echt gewoon naast me ligt.

Schildje, ik heb vannacht gedroomd dat je bevalt van zoon Sjoerd. Voorspellende droom ? niet dus want zie dat je zwanger bent van een meisje :)

Anna, jeetje dan pas vakantie. Met de draagdoek op de fiets ??? ik doe maar even net of ik dat niet gelezen heb ;)
    Hoop ook dat Céan aangekomen is ipv afgevallen

Kelly, je hebt in Nederland bij de Apotheek speciale creme tegen tepelkloven.helpt super. weet niet of ze het in belgie ook hebben.zal zo eens kijken hoe het heet

2. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Henrieke ik lees dat het echte werk is begonnen. Heel erg spannend. Hé ik lees dat je al naar het ziekenhuis mag super al 5 cm.

Daar is ze dan!! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Emma.

@Zonnebeertje wat jammer zeg dat er niks meer is.

@Ryanne fijn zeg dat jullie mannetje het zo goed doet.:)

@Kaatje haha nee het is echt een meisje. Anders had je mij aan het schrikken gemaakt. ;)
    Vervelend zeg van je nacht.

Hier gisteravond niet zo'n leuk telefoontje gehad. de moeder van mijn man belde op om te zeggen dat haar broer gisteren overleden is. Hij is een paar weken geleden opgenomen geweest ivm stoflongen, bleek achteraf. Hij mocht naar huis maar is vanaf die tijd wel gaan spoken in huis. Hij heeft afgelopen weekend een tia gehad en maandag was mijn smoeder en szus daar nog geweest en hij bleek gisteren zo in de war dat de dokter is gekomen en gevraagd heeft of hij iets wilde om rustig te worden. Ze hebben hem morfine gegeven en is toen rustig ingeslapen. Hij was net 84 jaar geworden.
    Mijn man had dit verteld en ik kon mijn tranen niet laten. Ik kan hier al heel slecht tegen en nu met de hormonen er bij is het helemaal erg. Ik heb die man niet zoveel gezien maar ik weet hoe hecht mijn smoeder is met haar familie. Nu heeft zij alleen nog maar haar zus over. Andere broer is een paar jaar geleden al overleden.

Mijn man heeft niet zo lekker geslapen en ik ook iets minder maar dat had te maken met Rick. Hij riep om half 1 dat hij het zo warm had en weer koorts. Sinaspril gegeven en hij is weer gaan slapen.
    Ik kan merken dat hij echt toe is aan vakantie. Vandaag gelukkig maar een half dagje dus dat scheelt.
    Straks ga ik naar de karwei om een autostoel te kopen voor Bart. Ik heb al een andere in mijn auto maar in de auto van mijn man is nog steeds de eerste en daar wordt hij nu echt te groot voor.
    Nu dus een stoel waar de gordel gebruikt moet worden. Ik ben benieuwd hoe hij dat gaat vinden. :D

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    schildje, wat een rotnieuws.gecondoleerd

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    MNM hoop dat er plek is op de verloskamers vandaag... Al vast heeel veel succes!!!

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

Henieke: daar is ze:) gefeliciteerd meid.. Zo te lezen wel erg heftig geweest....

Schildje, gecondoled :(

Kaatje, lang leven de muggen :(

Mnm hoe is t bij jou??

Hier weer hele erge buikpijn in combi met misselijkheid.. zou t voorteken zijn? Mn ma komt zo mn urine ophaleb om naar de dokter te brengen.. Is blaasontsteking dat iig uitgesloten

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Henrieke; gefeliciteerd met jullie dochter!!!
    Jammer dat het zo heftig eindigde!

Schildje; wat een naar nieuws :( sterkte!!

Mnm: heeeel veel succes vandaag, zet m op en hopelijk snel babynieuws!!

Hier is Barrie weer gewoon gaan werken! Ik voel helemaal niks, zelfs geen buikpijn :(
    Vandaag dus maar gewoon weer de dagelijkse dingen doen, al vind ik t wel een beetje eng om de deur uit te gaan voor boodschappen.
    Maar goed, kan moeilijk binnen blijven de komende 12 dagen!

7. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Kaatje; idd een klote nacht zeg, bah!!
    En die piep muggen... Hier pakken ze ook alleen mij hoor!
    Bij ilana is t wel erg als ze er 1 heeft, die zie je dan 3 wk later nog!

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

BEVALLEN MAMA'S

03 mrt - Frenzy - Loek*- 580 gr- 30 cm - 22.0 wk
    07 mrt - Sureyya - Dilara* - 383 gr - 32 cm -25.0 wk
    23 mei - Danitjuh - Ismail - 1320 gr - 44 cm - 31.1 wk
    31 mei - Frummel - Jace - 2045 gr - 46 cm - 35.0 wk
    02 juni - Angiebaby - Djena - 2500 gr - ?? cm - 36.1 wk
    16 juni - Marlous - Noortje - 3150 gr - 48 cm - 39.3wk
    17 juni - Miffy77 - Elin - 3375 gr - 48 cm - 37.6 wk
    20 juni - Belliebel - Fabienne - 2920 gr - 49 cm - 38.0 wk
    20 juni - patriesja - Jevani - 2440 gr - ?? cm - 36.5 wk
    20 juni - Juud74 - Rein - 3895 gr - 54 cm - 39.0 wk
    24 juni - Fightforlove - Isa - 3675gr - ??cm - 38.2 wk
    24 juni - Nina1982 - Casper -3448 gr - ??cm - 39.0 wk
    26 juni - Sherry - Sophia - 3060gr - ??cm - 37.6 wk
    28 juni - AnnaB - Céan - 3180gr - 51cm - 38.3 wk
    28 juni - Marleen4683 - Romee - 3220gr- 50 cm - 38.5 wk
    29 juni - DunjaTamara - Linsey - 3320gr - 50 cm - 39.3 wk
    30 juni - Marlous80 - Mees - 4690gr - ??cm - 39.6 wk
    30 juni - Ryanne - Collin - 3625 gr - ??cm - 38.5 wk
    30 juni - Jeluna - Robin - 4420 gr - 52 cm - 38.0 wk
    01 juli - Wupje - Naomi - 3160 gr - ??cm - 39.3 wk
    04 juli - Kellyaernoudt - Enora - 2845gr - 49cm - 38.4 wk
    05 juli - Kikker - Lotte - ....gr - ??cm - 39.1 wk
    06 juli - HenriekeC - Emma - 3680gr - ??cm - 38.6 wk

Helaas zijn Loek* en Dilara* sterretjes geworden....

Er zijn nu 10 jongetjes geboren en 13 meisjes!

NOG TE BEVALLEN DAMES
    28 juni mumm 84
    04 juli: Zonnebeertje
    09 juli: Booboo22
    11 juli: MNM
    11 juli: Mariska165
    13 juli: Miracle08
    15 juli: Jac
    18 juli: Mamatien
    18 juli: Ennas
    18 juli: Lindaatje
    19 juli: Sjantalle
    21 juli: Kaatje85
    21 juli: XxPinkxX
    22 juli: Luca2504
    25 juli: Paso
    26 juli: Rono
    27 juli: Schildje
    30 juli: Bapsie

Groen is verassing

Nog 18 zwangere dames!

9. bapsie

bapsie Niet meer actief

Hoop dat t doorzet bij je vandaag!!!

10. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Mumm; hoop dat t strippen wat doet!! Ik heb er 1,5 dag weeën van gehad, dus wie weet zet t bij jou dan wel door :)
    Ik hoop t voor je!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mumm, succes vandaag ! Hier beviel ik dezelfde avond na het strippen dus hoop dat dat bij jou ook zo is.

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    henrieke: gefeliciteerd!!

schildje, gecondoleerd :(
    kaatje, altijd zoveel last van muggen? anders voor het slapen gaan je kamer insprayen
    met muggenspray..?
    mnm, succes vandaag

hier: rot nacht gehad,alweer... manlief werd er ook wakker van..slaap zo slecht laaste dagen.. vorig weekend is er paar huizen verderop ingebroken..en ja dan slaap ik dus niet meer snachts:(

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jij ook al zo'n rotnacht :( ja vooral in onze slaapkamer maar dat komt omdat Ferry steeds het raam open gooit :(

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    misschien is een hor dan een ideetje?;)

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    hmm,...denk dat jamelie weer eens ziekies word.. gister gezwommen op strandje.. maar heb t idee dat ze nu niet helemaal lekker is.klaagt over hoofdpijn en ligt voor pampes op de bank..

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Die hebben we ( in huis ;) ) ze hangen overal maar die van onze slaapkamer is er toen afgehaald ivm nieuwe luxaflex en nu past dat hor er niet meer tussen.

na een paar dagen totale stilte begint het hier weer te rommelen...

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    hihi wij hebben zo'n zelfde probleem,..door de rolgordijnen past er ook geen hor tussen,dan moeten we de rolgordijnen een stukje naar voren hangen.. opzich geen probleem maar dan blijf ik met gaten zitten. Dus nu had manlief t idee om zo'n goedekope hor met klitteband erop te doen. maar naar mijn idee zal dat toch niet werken zoals de andere horren.

18. mamatien

mamatien Niet meer actief

Meiden, t rommelt hier aardig... Ook onwijs misselijk..

Lig lekker op de bank filmpie te kijken..

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mamachantal, nee dat met dat klittenband lijkt me ook niets. zeker niet als je dagelijks je raam open en dicht doet.

Mamatien, ik duim dat het doorzet.

Hier doen de voorweeën verdomde zeer

20. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    marloes. lekker doen! Zeker als je het zelf nog wel erg makkelijk vind. Is toch lekker als iemand nog ff de was wegwerkt. Heb jij meer tijd om te genieten van mees.

Ryanne fijn dat het zo goed gaat! HIer wil ik mijn buikje eigenlijk nog niet kwijt. al word ik wel nieuwschierig hoor naar die kleine.

Lindaatje. ja dat zijn de laatste loodjes meid, dikke knuf.

MNM hoop dat je een hele korte nacht hebt gehad;), en dat je de kleine nu in je armen hebt. anders veel succes vandaag!!

zonnebeertje. en hoe is het vandaag? (ooh zo vreselijk irritant als ze dat vragen, maar ben zo nieuwschierig sorry!:p) he bah, weer helemaal rustig. Kan me voorstellen dat het "raar" is om naar buiten te gaan. Wat als..... Maar het leid wel lekker af denk ik zo. dikke knuf meid, hopenlijk hoef je niet nog 12 dagen te wachten.

mum84 hopenlijk gaat het strippen helpen. (thnx babsie voor het quoten;)) succes!!

mamachantal. ooh akelig zeg. extra sloten op de deur??

mamatien en heeft het "knuffelen" en de tonic nog wat gedaan;)?? haha hoop dat je geen blaasontsteking hebt. klinkt goed dat rommelen! hopenlijk zet het door.

AnnaB hoop dat het drinken wat regelmatiger komt, en dat cèan een beetje aankomt.

Kellya auw kloven. klinkt pijnlijk. (heb het zelf afkloppen nog nooit gehad). hopenlijk helpt de tip van annaB.

HenriekeC ooh ooh minder leuk eind dus, Maar een prachtige dochter! Gefeliciteerd lekker gaan genieten met manneke van jullie dochter.

Kaatje. balen van je nacht. hier ook dat irritante probleem met muggen:(. Manlief heeft er nooit last van. Ik altijd. Hopenlijk zet het rommelen zich door!!

schildje. he bah wat een naar nieuws gecondoleerd.

Deel Deze Pagina