Juli mama's deel 6!!!!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by AnnaB, Jun 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

hoop dat t doorzet, succes in ieder geval :)

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,553
    3,057
    113
    jac.. opzich hebben we goede sloten hoor..maar toch.. t idee.. t was sochtends om 7u gebeurd en ze waren met zo'n 4/5 man binnengekomen daar.. dus gewoon naar idee:) mensen lagen te slapen boven

3. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Henrieke, gefeliciteerd met Emma!!

Zonnebeertje, ik hoop dat het door gaat zetten bij jou! Vervelend he om overtijd te lopen. Ik dacht dat ik het wel aan kon maar merk dat ik er steeds minder goed tegen kan.

Rono, ik heb van het weekend ook staan verven in ons nieuwe huis. Kreeg alleen maar harde buiken en steken de dag erna dus ik zou zeggen..stofkap op en gaan! Wist je trouwens dat ze bij de doe-het-zelver ook reukloze verf hebben?! Ideaal!

Ego; Nog 1,5 uur en we gaan naar de vk!
    Vriendlief heeft vanaf dan ook gelijk weekend. Vanochtend kreeg ik bijna-mama ontbijt op bed van hem ( Niet zonder tranen bij ons allebei). We hebben echte goede hoop dat we vanavond met z'n 3-en zijn.

Reageren jullie trouwens allemaal op de 'en-en-en'-smsjes?! Ik kan onderhand m'n abbo omhoog bijstellen als ik iedereen moet antwoorden. Hoe doen jullie dat? Niks laten horen vind ik ook zo aso.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    #3744 Kaatje85, Jul 6, 2011
    Last edited: Jul 6, 2011
    Mumm, hier gelukkig nog geen sms jes. Bij Levi werd ik er echt knettergek van. Maar nee ik reageer er niet op als ik straks toch die smsjes krijg. Denk dat de meeste het nu allemaal ook wel via hyves volgen ipv sms-en

Edit. na een uur behoorlijke pijnlijke voorweeën lijkt het weer rustig ;)

5. Lindaatje

Lindaatje Actief lid

henrieke gefeliciteerd met emma wat een lieve naam

hier is alles weer rustig..kreeg gister een nesteldrang aanval..

laaste was weg gestreken tot 1 uur snachts:$
    fotocamera en film camera in de opladers...
    kraampakket goed in het zicht gezet...
    telefoonnummers klaar gelegd...

lekker gedoucht haartjes gewassen..

maar helaas:( dametje zit nog lekker warm in m'n buik..
    volgens mij zit ze tennis te kijken want ik voel haar hoofdje van links naar rechts draaien erg fijn gevoel..pffff

op naar een nw dag straks maar es onkruid wieden in de tuin..

6. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Jaaa Henrieke GEFELICITEERD met jullie dochter Emma! Klinkt als een heftige eindspurt. Mogen jullie vandaag naar huis?

Kaat ga jij 's nachts niet op muggenjacht dan? Hier moeten ze hubbie altijd hebben gelukkig.

MNM veel succes vandaag en zet hem op meis je kunt het!

Schildje gecondoleerd zeg natuurlijk kan dat je aangrijpen en laat je tranen dan maar stromen, wat eruit moet, moet eruit.

Zonnebeertje geen vooruitgang, wat balen zeg. Ik kan me voorstellen dat je niet met een gerust hart boodschappen gaat doen. Heb je niet iemand die met je mee kan gaan of misschien zelfs voor je kan gaan?

Jac loopt ook nog vrolijk rond! Bijna vakantie voor de kids lekker hoor!

Mumm ook voor jou hoop ik dat het strippen gaat helpen vandaag!

Goh nog 18 dames te gaan en het is pas 6 juli. Ik vind dat we hard gaan hoor!

Mamachantal, ik ben er vanacht ook nog uit geweest om de knip op de voordeur te doen, vraag me niet waarom? Beterschap voor je dochter!

Mamatien en Kaat aan de rommel! Wie weet dames spannend!

Mum hier gelukkig nog geen smsjes ik heb tegen iedereen gezegd dat het nog wel 4 weken kan duren;)

Fijn hè Linda dat tennis kijken dat doet onze dochter ook geregeld. En de tuin....zucht die moet hier ook nog. Morgen toch maar even op mijn moeder wachten want ik kan eigenlijk niet meer krom en op mijn knieen houd ik het ook niet vol.

Hier een super bagger nacht gehad. Die zelfgemaakte eiersalade was me echt niet goed gevallen en ik heb bijna de hele nacht rechtop in bed gezeten van het maagzuur. Melk drinken hielp niet en om 5 uur ging mijn laatste rennie er doorheen. Wat een rot gevoel is dat toch als het echt niet wil zakken.
    Dus ik ben niet uitgerust en ga me nog een keertje omdraaien denk ik. Maar van profiteren zolang het nog kan. Vanavond gaan we naar een voorstelling van H.ans T.heeuwen. Hubbie is er helemaal weg van en heeft deze kaartjes al met kerst van me gekregen. Hier rommelt nu nog niets dus ik verwacht vanavond gewoon mee te kunnen. Misschien dat lachen de boel wel opwekt?

Voor iedereen een dikke knuf!

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

Nou ja zeg.. had op jullie allemaal gereageerd. Is er iets misgegaan:( Geen tijd om alles weer overnieuw te doen sorry.. 2 kids, moet nog verven, dweilen enz. Bah, ben futloos vandaag.

Schildje: gecondoleerd:(

Zonnebeertje: jeetje wat frustrerend zeg!

Kaatje: bij blokker hebben ze kleine blauwe stopcontact lampjes. Als de mug daar tegen aan vlieg is hij geschroeid:D Werkt perfect hier!

Henrieke: gefeliciteerd met Emma!

Mamatien: hoop dat het doorzet!

Mumm84: hoop dat het bij jou ook doorzet!

8. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
  9. Frummel

Frummel Niet meer actief

kaatje ook aan de rommel?:D

Pink: ik wist helemaal niet dat je al een dochter had:)

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Mamatien, mijn tel is aan het opladen...dus kom maar op met het buddy nieuws... wij zijn er klaar voor ;)

11. Henrieke gefeliciteerd metde geboorte van jullie dochter Emma!

Schildje gecondoleerd :(

Kaatje Aah muggenbulten breek me de bek niet open!

Mumm succes bij de vk straks!

Had net een heel verhaal zitten typen valt de stroom uit.. Lang leve de iPhone :D
    Maar jeetje als je opeens geen stroom hebt merk je pas hoeveel je er eigenlijk gebruik van maakt :)
    Nu maar thee met water uit een pannetje en crackers ipv warm stokbrood als ontbijt (want uiteraard is de oven ook elektrisch)

12. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ik heb hier zalf gebruikt van medela wat purelan heet! Het nadeel van bephanten (vind ik) is dat je dit er voor het voeden af moet halen. Vond dat zo'n enorm gedoe, de zalf van medela mag je er op laten zitten.

Wat ik ook vaak deed is na het voeden even met je pink in het mondje van je kindje en dan het speeksel wat op je vinger blijft op je tepel smeren en aan de lucht laten drogen. Of het echt werkt...geen idee, maar sommige zweren erbij!

13. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    JEEEEEEEEUJ ze is er! Gefeliciteerd met jullie dochter Emma!:D

14. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Gecondoleerd meid!

15. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Oeeeh spannend:D, succes!:D

16. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Oh, vre-se-lijk die mensen die smsjes sturen of gaan bellen. Ik heb gewoon niets meer laten horen, ik werd het zo zat dat iedereen me "in de gaten" hield.

Wat je zou kunnen doen als je hyves hebt: gewoon een berichtje in je www neerzetten dat je de belangstelling onwijs lief vind van iedereen maar dat ze vanzelf wel horen als er iets is!

17. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Jij ook futloos...hier nog 1!

18. mamatien

mamatien Niet meer actief

Marloes, nou ik wil t ook graag maar durf niet teveel hoop te hebben.. Rommelt wel nog steeds. Als ik rustig lig ist wel te doen, maar als ik ga bewegen doet t veel meer pijn.. T is nu gelukkig wel meer in'weeen'vorm ipv contstant..,

Maar zal zo wel weer afvlakken..(ondanks dat ik nu stiekem begin te fantaseren dat ik vannacht miss wel die kleine in mn handen heb...)

19. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Zo even een paar pagina's bijgelezen.

Heb echt een hell of a night achter de rug. Fabiënne is verkouden. Al een week ofzo. Nu hadden we uit het ziekenhuis xylometazoline neusdruppels meegekregen, mja die mag je maar een week gebruiken! Week is voorbij, dus vannacht hadden we een meisje wat amper lucht kreeg en last had van darmkrampjes. Manlief heeft met haar in de badkamer staan stomen, daarna werd het gelukkig wel iets minder met het ratelen. Mja, denk dat ik maar zo'n 2/3 uurtjes geslapen heb, en om 5 uur heb ik een heerlijke jankbui gehad. Luchtte lekker op! Nu heb ik luciferhoutjes nodig om mijn ogen open te houden. Mja ach, ze slaapt nu heerlijk en vanmiddag mag ze even naar de dokter toe voor haar verkoudheid.

Denk dat ik ook meteen maar even ga kijken voor andere voeding tegen krampjes. Kijken of dat werkt!

Zo maar even lekker tukkie doen!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Die heb ik nu idd ook gehaald bij de apotheek.
    Bij levi mengden ze het toen nog zelf,maar onze apotheek mag niet meer zelf mengen dus verkopen nu deze kant en klaar ( ook gelijk 2 euro duurder maar goed )

Belliebel, ahh wat sneu voor Fabiënne zeg. Idd goed even langs de huisarts te gaan

Pink, denk niet dat Ferry het me in dank afneemt als ik snachts op muggenjacht ga. Sla ze steeds bij mijn hoofd weg maar die krengen komen gewoon weer terug
    Veel plezier vanavond ( jij liever dan ik want vind Hans Teeuwen echt een kwal ;) )

Frummel, dat is nog wel een idee alleen hebben wij de stopcontacten hier "verstopt" en zitten dus allemaal op grond hoogte

.

Zo vloer is gestofzuigd en gedweild. Rug is gebroken

Share This Page