Jammer dan voor Ferry Kaat dan moet hij maar even meevangen, jij moet goed uitgerust zijn voor je bevalling En ik vind Hans ook niet altijd leuk hoor, ben benieuwd of hij na zijn jazz periode veranderd is? Maar hubbie kan er wel van genieten en dat is dan voor mij al genoeg.
Frummel hahaha ja mijn dochter......ik ga het steeds vaker zeggen. Klinkt wel goed! Moet alleen oppassen dat ik haar naam nog niet gebruik.
o god pink je bedoelt je dochter die nog moet komen hahahaha. ik dacht dat je bedoelde dat je al een dochtertje had hahaha stomme ik Bellie: agh arme Fabiënne Hoop dat ze zich snel beter voelt! Volgens heb ik last van verlate kraamtranen.. De rust is hier eindelijk een beetje terug gekeerd. Voeding loopt goed, Jace groeit als kool, Danny is weer aan het werk, meeste kraamvisite is wel geweest.. Heb net zitten janken bij de foto's van kaatje op hyves. Arm konijn en vooral arme Leviben echt een sentimentele muts op het moment
Henrieke; GEFELICITEERD met jullie meisje!! Mooie naam!! Hoop dat alles goed gaat en dat jullie lekker kunnen genieten.
Frummel, lucht wel lekker op he een potje janken af en toe! Als ik hier een jankbui op voel komen, gooi ik het er ook meteen uit! Je kan het maar beter kwijt zijn!
@Frummel lekker laten gaan. Het is ook niet niks. Allees loopt nu een beetje op rolletjes dus dan kan dat komen ja. Dikke knuffel. Vanmorgen naar de karwei voor een stoel voor Bart. Zag ik ze niet staan maar er stonden andere. Het merk nania een stoel met gordels. Het is zelfde stoel als je met een gordel van de auto moet gebruiken alleen zit hier dan nog een 3 punts goldel extra op. Ik heb dezelfde in mijn auto. Ja, even gevraagd waar ze nu waren. Waren er niet en na het vragen aan de chef heb ik deze voor het zelfde geld gekregen als de folderactie scheelt zeker. Deze stoel kost 70,= en ik heb hem nu voor maar 25,50. Dat noem ik nog eens een deal!! Mijn man was ook helemaal happy.
Mamachantal. sóchtends 7 uur. Ook niet echt een tijdstip dat je zoiets nog verwacht. mumm84 niet reageren op de smsjes. of eentje van ik word super nerveus van al die goedbedoelde smsjes. Maar heb ze liever niet. Jullie horen het wel, als de kleine er is.En die dan naar iedereen sturen. Hint lijkt me duidelijk! kaatje. jammer dat het niet doorzette. lindaatje. haha dus nu staat alles echt klaar. pink veel plezier vanavond. luca ooh dat is idd lastig zonder stroom. succes. belliebel. Hier eentje die zweert bij het laten drogen van de tepels door de lucht, na het voeden hihi. beterschap voor fabienne. zozielig als ze nog zo klein zijn. mamatien. ikhoop het voor je meid. frummel. last van verlate kraamtranen. lekker laten gaan meid. schildje. dat is een leuke aanbieding. metime. zo hier echt geen zin vandaag. Ligt nog een boel werk te wachten beneden op me. Maar zo geen zin in. Maar goed. Moet me er vanmiddag maar ff toe zetten. Nu lekker aan het spelen met dochterlief. hihi krijg de hele tijd een bal tegen mijn hoofd aangegooid, en een lol dat ze heeft. haha.
Jac Wel een zachte bal mag ik hopen ? Werk wat echt gedaan moet worden of werk ala huishouden wat best een keer kan blijven liggen ?
Buddynieuws: OM 5:38 uur is dochter NILA geboren! Ze weegt 3328 gram. Kleine meid maakt het goed, MNM heeft wel een operatie moeten ondergaan omdat de placenta niet los wilde komen en ze wederom een ruptuur had. Ze is nu net bij van de operatie. MNM: Geniet van je kleine meid en veel sterkte bij het herstel!
Mnm gefeliciteerd met jullie dochter Nila. Veel sterkte voor het herstellen maar vanaf nu kun je gaan genieten.
Kelly Gefeliciteerd met jullie kleine Enora! Kikker Gefeliciteerd met jullie kleine Lotte! Henrieke Gefeliciteerd met jullie kleine Emma! Gaat alles goed met iedereen? Goeiemorgen!! Ik heb helaas vanaf maandag niks bij kunnen lezen.... Maandag druk gehad en in de nacht van maandag op dinsdag werd ik 's nacht wakker met ontzettend veel pijn links in mijn buik/zij/rug. 's ochtend snel de dokter gebeld, maar die vond het niet nodig om te komen, ik moest maar naar het spreekuur komen. Dat is niet fijn als je zoveel pijn hebt en aangezien Marcel een flinke griep had is de kraamverzorgster met me meegeweest. Ik heb een flinke blaasontsteking die via de urinewegen omhoog trekt naar de nieren. AB gekregen en met om de zoveel uren 2 para's is het nu goed te doen. Met Romee gaat het super! Afgelopen maadag de hielprik gehad. Mijn kleine bikkeltje heeft geen kik gegeven, ze sliep lekker door. Was bij Jara trouwens ook zo. Verder vandaag een rustig dagje, Jara is naar de gastouder. Straks even een lekker broodje Filet eten Hoe is het verder met iedereen? Hopelijk geen nare dingen en alleen maar blij babynieuws?!!
MNMGefeliciteerd met jullie kleine Nila! Mooie naam hoor, past heel goed bij Neia. Ik hoop dat de operatie je wat mee is gevallen (tuurlijk is dat zowiezo een teleurstelling....) en dat je snel weer helemaal opknapt.
MNM: gefeliciteerd met Nila!!! Leuke naam!! Ach toch weer een ruptuur Succes met het herstel meis en wat fijn dat het toch uit zichzelf is begonnen!
MNM GEFELICITEERD met jullie dochter Nila! Leuke , mooie naam! Nu snel herstellen en genieten van je nieuwe aanwinst!
Jaaaa, MNM, jullie kleine meisje is geboren!! Had zo gehoopt dat je deze keer beter door de bevalling zou komen, maar helaas... Hopelijk is de operatie goed gelukt en gaat het herstel nu wel voorspoedig!!! Jullie hebben weer een prachtige, unieke naam uitgekozen hoor!