Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    MNM jaaa. Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Nila. Hopenlijk heb je een vlot herstel. en kan je snel genieten!

kaatje. hihi nou werk wat eigenlijk wel gedaan moet worden. Morgenmiddag gaan we van boord, gaan we morgenavond naar de vk. Ik ga ervanuit dat er nog niks "loos" is. Vrijdag kleine volksverhuizing op het internaat. (kids vakantie) en dan weekend vrij. Maar wil het aan boord zo hebben, dat als er wel wat loos is, de aflossers gemakkelijk aan boord kunnen. Zonder dat manlief dan nog iets moet schoonmaken, of leeg moet maken. (denk aan kledingkast). Anders had het gemakkelijk een dagje kunnen wachten. hihi.

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ha meiden, germmel is weer minder geworden en heb weer honger.. Slecht teken dus...

Net uitslag van urine-uitstrijkje

Hier kwam uit dat het niet helemaal schoon was en dat het mogelijk (een lichte) blaasontsteking zou kunnen zijn.

Er is een spoortje eiwitten en een spoortje luikosieten (witte bloedlichaampjes) gevonden.

De huisarts wil echter geen Ab geven omdat het zo weinig is en ik al meer dan 38 weken zwanger ben.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jaaaaa babynieuws :)
    MNM, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Nila !
    Vervelend dat jij er niet zonder kleerscheuren afgekomen bent.

Marleen, hoop dat de ab snel aan slaan

Ennas, gelukkig alles goed. Keertje spieken is nooit erg toch

Jac, ja dan toch alles maar even regelen he

4. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Mamatien wel in de gaten houden dat het geen nierbekkenontsteking wordt hoor! Dus bij meer last wel aan de bel trekken!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mamatien, idd goed in de gaten houden. Kan het me wel voorstellen van de ha, want de ab die je wel mag als je zwanger bent mag je dus niet vlak voor of na je bevalling gebruiken dus snap dat hij geen risico wilt nemen

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

O dat wil ik wel voor je doen hoor:D hier is het stofzuigen, dweilen en de keuken ook al gedaan haha. Balen dat je zo moe bent! is je hb wel goed?

O nog even ego:D ik word tante:D
    Gister vertelde mijn schoonzusje het. Danny had alleen meer moeite om blij over te komen.. Ze zitten tot hun nek toe in de hypotheek, relatie stond paar weken terug nog op klappen en hun huis is nog steeds niet af(al anderhalf jaar bezig) maar volgens mij was het vooral omdat zijn broertje nog steeds niet is langsgeweest sinds de geboorte van Jace en ook niet heeft gefeliciteerd of wat dan ook. Ik had vorige week al tegen danny gezegd dat hij het niet in zijn harses hoeft te halen om me nu alsnog te feliciteren. Haar gun ik het enorm. Alleen de timming is niet echt slim(bewust gestopt met de pil). Ik heb hem dan ook niet gefeliciteerd. Beetje kinderachtig maar hij bekijkt het maar.

7. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Nou moet toch nog even wachten. Bij de echo vond ze het buikje te groot!! Dus wilde ze even overleggen met de gyn. Helaas kwam er een spoedje tussendoor dus ik werd van het bed gegooid :) Zit nu in de gang te wachten...

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Mamatien, inderdaad goed in de gaten houden hoor! De pijn die je er van kunt hebben is echt niet fijn!

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    hey dames..

bellie: oh das niet best,al een week verkouden.. idd ff langs huisarts
    schildje: dat is idd goede deal!
    MNM : GEFELICITEERD
    ennas: oh dus nu wachten op andere arts?
    frummel: best logisch zijn reactie, iig gefeliciteerd:D altijd leuk een babytje!

hier: net bij gyn geweest... en maandag sta ik op de planning!!!
    bmm was al goed rijp..en t kon ook wel 1 van deze dagen zelf opgang komen..maar kon er ook nog wel 2 wk mee blijven lopen.. Dus maandag ochtend vroeg bellen of er plek is (half 6 al bellen) en dan daarheen, dan worden mn vliezen gebroken en wachten ze eventjes af of ik zelf weeen krijg,en anders een infuus met wee opwekkers. ze dacht wel dat ze dan diezelfde dag geboren zou worden.

10. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ohhh das al snel Chantal!! :) Spannend!!

Ik zit te wachten tot de VK klaar is met de bevalling denk ik.. Dan zou ze overleggen met de gyn.
    Geen idee of het ernstig is of dat het niet uit maakt of het buikje groter is. Best spannend zo dat lange wachten.

11. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Frummel goed te begrijpen hoor!

Ennas balen dat je moet wachten. Maar wij wachten wel met je mee hoor, ben je niet alleen.

Mamachantal spannend hoor. Nu heb je iig een datum. Maar mèn wat moet jij vroeg bellen!

Hier net de slijmprop verloren of iig het grootste gedeelte. Ik weet nl niet hoe groot die moet zijn?

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    ennas.. wachten is nooit fijn :(

ja moeten er dan tussen half 7 en 7 uur kunnen zijn, en t is zowiezo 3 kwartier rijden. dus moet echt wel half 6 bellen om er voor 7enen te zijn, nog ff douchen en eten,en hopen dat we geen file hebben:D

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hey meiden!
    Kom even snel langs, moet eigenlijk slapen van de kraamverzorgster :)

Het ging allemaal vrij snel. Eenmaal in het zh brak de vk mijn vliezen en toen kwamen de weeen pas echt. Al snel zat er geen pauze meer tussen. En man o man, wat had ik een pijn in de rug!!! Al snel mocht ik mee gaan persen, ook al had ik nog net geen volle ontsluiting. Zat nog een klein randje die de vk aan de kant hield (au). Maar na een uur persweeen gebeurde er maar weinig. Emma zakte erg langzaam en ik zat er helemaal doorheen. Toen werd besloten de gyn te bellen voor de vacuumpomp. Ik over naar een andere kamer en dus op de rolstoel op de gang persweeen. In de andere kamer ging het opeens heel snel en daar was ze dan eindelijk om 2:35. En pijn dat ik had! Bleek dus echt net niet een totaal ruptuur te hebben. Kringspier was net niet door gescheurd. Kreeg d'r even op m'n buik en werd vervolgens weggebracht naar de ok voor de hechtingen. Wat was die narcose toch fijn!!! Uiteindelijk mochten we om 10 uur weer naar huis met onze mooie meid. Ze heeft een enorme bos haar :) Zal zodra ik de laptop heb en niet meer verga vd pijn aan mijn staartbeentje (wat kan het daar pijn doen zeg!) zal ik foto's spammen!!

Nu ga ik lekker slapen (en ben toch best trots dat ik het zonder pijnstillers en uiteindelijk ook zonder vacuumpomp heb gedaan)

14. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Daar mag je zeker trots op zijn Henrieke! Maar het klinkt toch best allemaal heftig. Ik hoop dat je snel geneest en geen pijn meer hebt. Nu lekker uitrusten en genieten van je dochter! Ik ben benieuwd naar haar bos haar!

15. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Dank je en dank jullie allemaal voor de felicitaties!

En ja, was best heftig. Zat aan het eind flink te schelden en was zooo moe. Zweette me bovendien een ongeluk en kon dus mn benen niet eens vasthouden. Maar alle verpleegkundigen ed waren fantastisch behulpzaam!

Mamachantal, het personeel vannde verlos afdeling in lumc is fantastisch! Ze waren er echt voor me!

MNM, van harte gefeliciteerd!!! Balen van de ruptuur :(

16. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @MNM
    Jeuhh... eindelijk bevallen na al dat voorwerk :)
    Van harte gefeliciteerd met Nila.
    Sterkte met het herstel! Hopelijk knap je snel op! :)

@Frummel
    Wat leuk dat je tante word :) Kan me voorstellen dat Danny er wat moeite mee heeft om blij te zijn :)
    Ik stond vanmorgen te huilen bij de bushalte haha. Gelukkig zonnebril op haha... Was muziek aan het luisteren...

@Henrieke
    Gefeliciteerd met Emma! Geniet er lekker van! :)

@missen van de buik
    Nee totaal niet eigenlijk. Merk dat ik nu veel meer "kan" meer drinken, niet elke 5 minuten naar de wc :p, buik liggen ;) hihi etc etc etc... en ijsthee drinken zonder maagzuur:D
    (Aan de andere kant krijg ik om de haverklap een toeschietreflex... en dat voel ik dan wel even hihi)

@marleen
    Balen van de blaasontsteking!

@jac
    Werk kan ook wel wachten tot morgen ;) geniet van je dag!

@bellie
    Hoezo bephanten voor de voeding eraf halen? Hoef niet hoor! mag je laten zitten :) Althans staat op de verpakking. Alleen het overtollige creme eraf vegen... mjah ik smeer het er niet zo dik op dus hoef het "overtollige" er ook niet af te halen :)

@schildje
    gecondoleerd
    Wanneer heeft Rick trouwens vakantie?

@mumm84
    Ik ben ingeleid.... kreeg gelukkig niet die smsjes... maar zou er ook niet op reageren. Gewoon lekker laten gaan :) En anders zeggen ben bevallen van een koe ofzo... houden ze snel genoeg mee op :)
    (tijdens het inleiden zei me moeder elke keer... en voel je al wat? en voel je al wat? en voel je al wat? daar werd ik knetter gek van:p)

@mamatien
    ik hoop dat jij de volgende bent :)

@kaatje
    ja met draagdoek op de fiets... heb je goed gelezen... maar ga datnog maar even niet doen. Morgen gewoon met de kinderwagen Ticho naar school brengen. Iets eerder de deur uit dus :) Maar wil wel elke dag oefenen

*korte tussen pauze er stond politie voor de deur... alweer... en alweer voor mijn katten... laten die mensen toch zelf eens een keer aan de deur verschijnen ipv via de politie... belachelijk!*

*ego*
    Geboortekaartjes zijn gisteren binnen gekomen. Simpel en prima. Gisteravond nog wat geschreven. Morgen of vanavond de rest. Heb voor elke dag netjes een dagplanning gemaakt zodat ik me niet kan vervelen. Ik hoop dat morgen de nieuwe box komt... tja.. kan die in de schuur staat gewoon echt niet opzetten... heb er zo'n blokkade voor. Dus ga hem opzetten en dan onder het paviljoen zetten zodat als het lekker weer is Céan buiten in de box kan liggen. Ideale oplossing lijkt mij zo :D
    Kraamzorg voor het laatst. Leuke vrouw. Vind het fijn dat ze er is maar vind het ook lekker dat ze gaat. Dubbel gevoel in ieder geval. Het enige waar ik aan moet wennen is het koken. Dat ik dat toch wel elke dag ga doen. Dat is namelijk het enige waar ik zo geen zin aan heb om te doen zeg maar. Nu had ik nog iets maar weer niet meer wat... lekker handig... Céan is in ieder geval 80 gram aangekomen. Gelukkig maar! Heb vanmorgen me fiets opgehaald die stond nog bij het ziekenhuis en gelijk maar een pakje gekocht van nijntje in de stad. Erg schattig. (Zal zo foto maken en plaatsen :))
    Heb gezeur met me moeder. Wou van de week na het eten even rusten aangezien ik dat nog niet had gedaan. Lag ik te slapen werd ik bruut door 2 kinderen wakker gemaakt... dat vond ik al minder en vervolgens waren ze bij Céan op de kamer dicht bij zijn gezicht ook aan het tetteren en hem wakker maken. Was werkelijk zo boos en me moeder zat beneden koffie te drinken met me broer (die logeert in de weekenden bij me moeder). Ik schoot natuurlijk uit me slof. Me moeder die boos werd op mij en de oudste naar bed heeft gebracht en ik de jongste... daarna heb ik met mijn kwade kop gezogen en de dweil door het huis gehaald etc... was echt boos! Céan natuurlijk te vroeg wakker en veel aan het huilen. Me moeder dag erna boos dus die heb ik vriendelijk verzocht uit me huis te gaan en maar even weg te blijven. Ze is nu wel met de oudste naar zwemles (die komt zo thuis) en daarna gaat zij ook weer pleite. Heb zo geen zin in haar op dit moment. Ze zoekt het maar even uit!

Einde ego en frustratie:D

17. Henrieke wauw klinkt heftig, maar gelukkig mochten jullie vanochtend alweer naar huis! Nu lekker gaan genieten!

MamaChantal ohh wat spannend! Dan zal ik nog wel even wachten met bevallen haha ;) Ben je er klaar voor?

18. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Even foto spammen :)

19. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Even een onsmakelijke vraag voor de ervaringsdeskundige onder ons.
    Hoe ziet je slijmprop eruit en hoe groot was die? En hoe lang na het verliezen zijn jullie bevallen???

20. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Aaaah Anna wat een scheet. Hij zwemt nog in zijn pakkie!

Deel Deze Pagina