Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

een grote prop slijm met bruin bloed erbij. Soms ook vers bloed.

Je kan em in delen verliezen, maar ook in 1 keer.

Ik verloor em bij mn dochter gedurende dag, sochtends gewon wat vruchtbaar slijm.. werd steeds meer. Rond 3 uur een hele prop met bruin bloed. en daarna had ik om de 5 min weeen.

Hoe gaatt met zonnebeertje?

Anna: Leuk pakje, beetje groot of niet? :p

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Frummel, leuk een nichtje of neefje voro Declan en Jace. voor je zwager en schoonzus idd niet echt een handige timing.
    Raar hoor dat zijn broer nog helemaal niet geweest is.

Ennas, o toch nog even wachten.inmiddels al aan de beurt geweest ?

Chantal, spannend !!

Pink, slijmprop is normaal iets van 3 cm. Helaas betekend het niet dat je gaat bevallen, alleen dat alles aan het verweken is. kan dus ook nog 2 weken duren

Henrieke, toch een heftige bevalling gehad na het breken van de vliezen dus. Gelukkig net niet gescheurd maar hechtingen zijn minder prettig :( Ben benieuwd naar haar foto :)

Anna, je weet dat dat levensgevaarlijk is he.
    Waarvoor sturen ze de politie op je af dan ? Fijn dat Céan is aangekomen ! En idd dubbel he de kraamverzorgster weg.
    Zag van de week al iets op je hyves. Idd niet handig nee om de kids boven te laten "spelen" terwijl jij ligt te rusten

3. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ik ga ook nergens vanuit Kaat ik ben alleen nieuwsgierig;)

4. Rono

Rono Niet meer actief

Idd dacht ook dat ik et verkeerd had gelezen anna.. maar ik zou echt niet gaan fietsen met Cean. Je vergeeft t je eigen nooit als er wat gebeurt. Jij kan misschien wel goed fietsen, maar een ander hoeft maar niet op te letten en je bent de sjaak. Je kan er volgens mij zelfs een boete om krijgen.

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    cm of 4/5 lang... vies, dik, beetje bloederig slijm...heel stevig.

met 38 weken en 3 dagen verloren door toucheren bij controle... bevallen met 39.6 door inleiding :D (vast niet wat je wilt lezen ;) )

6. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0

Alle verhalen zijn welkom!:D Hoe meer info hoe duidelijker mijn beeld;)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    idd. als je te val komt ofzo, kind totaal niet beschermd. Moet er niet aan denken.
    Boete is geloof ik 75 euro ! ( als je het mij vraagt nog te laag maar goed dat is mijn standpunt ;) )

8. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    mamatien. rustig aan doen dus. Ik snap de reactie van de ha wel.

Frummel gefeliciteerd tante! hihi. Klinkt idd niet als het ideale moment om zwanger te raken, maar wie weet. Beetje vreemde reactie van je zwager zeg. Nog helemaal niet langs geweest??

Ennas. oooh oke, nou hopenlijk word je snel van het wachten verlost.

Mamachantal. Jaa spannend! wel snel zeg, maandag al.

pink. goed teken dat je de slijmprop verloren bent. Geen idee dacht drie cm. Maar ik heb het bij mezelf nog nooit gezien. haha.

HenriekeC alle reden om trots te zijn! slaap ze.

AnnaB. wat fijn dat Cèan aangekomen is. Dat is altijd goed. Doe je nog wel een beetje rustig aan?
    oh ooh bonje met je moeder. niet leuk. Al kan ik jouw reactie wel snappen. Maar ze heeft de laatste tijd natuurlijk ook voor je klaargestaan. Hopenlijk praten jullie het snel uit, en zijn het de laatste ? hormoontjes.

zo hier bijna klaar nog ff de laatste dingetjes. tot later.

9. Rono

Rono Niet meer actief

Zat te denken, is een fietskar niks voor je anna? Kan dan ivy en Céan in en Tygo achterop?

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Henrieke; klinkt heftig! Hoop dat je een goed hersteld!

Pink; hier ong. 3 inlegkruisjes vol met veel bruin slijm, en verder steeds met afvegen wat roze slijm. Ik gad donderdag wat, en gisteren veel. Bij mijn andere kids beviel ik de dag er na, nu zijn we al 6 dagen verder!

Zit nu ook even in t ziekenhuis voor ctg, voel de kleine veel te weinig in mijn ogen.

11. Rono

Rono Niet meer actief

Lees net dat MissX is bevallen!

Gefeliciteerd meid :D

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zonnebeertje, ctg goed ?

MissX, gefeliciteerd !

Ik wordt gek. levi is hyper. vraagt alles 100x, wil vandaag alleen maar knuffelen. En ik wil even geen polonaise aan mijn lijf en heb 0.0 geduld. Geen goede combi dus.Gelukkig gaat hij morgen een dag naar smoeder.wordt hij lekker bezig gehouden en heb ik een dag "rust" ( moet naar de vk, dierenarts en als het aan mij ligt ook nog bevallen )

13. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Lig nu aan de ctg, moest lang wachten :(
    Alles is goed hoor, krijg straks ook nog een echo :) Hoop dat ze ook even voelen of de weeën van gisteren nog wat gedaan hebben. Misschien kunnen de vliezen wel gebroken worden, zou mooi zijn, maar verwacht t niet hoor!
    Heb nu een harde buik en die registreert t apparaat niet eens :(

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

anna: fietsen met draagdoek is niet toeegestaan nee.. boete van 75 is inderdaad veels te laag sorry.. je kindje is zo kwetsbaar. als er iets gebeurd sla je vaak naar voor tegen je stuur alleen hangt daar nu je kleintje

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zonnebeertje, zou mooi zijn als er al iets gebeurd en ze je vliezen kunnen breken.zou iig even aangeven dat hij je harde buiken niet registreerd voor zij gelijk roepen "o ziet er keurig uit"

16. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Henrieke je mag zeker trots zijn op je zelf dat je het gedaan hebt zoals gebeurt is. Geniet er maar fijn van.

@Zonnebeertje fijn dat alles goed is. Hopelijk kunnen ze even kijken of er wat gebeurt is. Zou toch fijn zijn als ze dan de vliezen kunnen breken. Ik zal voor je duimen.

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    zonnebeertje, zit dat meetding wel strak genoeg dan?
    zou t idd wel ff zeggen tegen ze..

missx gefeliciteerd!

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    anna: ik sluit me bij de andere dames aan wat betreft het fietsen met de draagdoek :) hier komt straks ook een fietskar..
    leuke foto van céan!

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    jamelie is net in slaap gevallen..hihi ze snurkt! ze heeft hele dag al hoofdpijn,dus laat dr maar ffies slapen..ze zal t wel nodig hebben.

wat eten jullie vanavond?
    hier spinazie met een snitsel en gekookte aardappels/of daar puree van maken.

zo nog effies een mutsje bestellen met naam,en een raamsticker.. morgen nog maar de stad in voor broekjes en omslagdoeken.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij eten aardappelen, witlof en een groenteschijf.

Ferry vroeg het vanmiddag dus ik zei dat. Trekt Ferry zijn neus op en Levi zegt "alweer witlof?" Lekker stelletje samen hoor

Deel Deze Pagina