Ha meiden, omdat buikpijn minder werd ben ik toch gaan lunchen met vriendin.. Tuurlijk kwam daar de pijn weer volop terug.. Alleen heb ik nu t idee dat.t door blaasontst komt ipv voorwerk... Naja, we zullen zien. Heb net(op aanrade van de vk) vit C gehaald.. Lig nu op de bank is de pijn iets beter te behappen.. Henrieke, jeetje wat een bevalling... Echt een held ben je hoor, dat het je is gelukt, klinkt zeer heftig nl...
Oh ik heb sla, geb aard app en worst en vooraf verse tomatensoep.. Voor avondeten.. Moet alleen niet aan eten denken nu.. ( alhoewel ik normaal gelunchd heb)
Ik mocht na een uur weg... VK had het te druk om te overleggen met de gyn. Ze zou me bellen en als ik na 5u nog niets gehoord had moest ik zelf even bellen. MissX gefeliciteerd! Eten; Pannekoeken, hmmm!! Al is witlof ook erggg lekker Kaat
@ eten... wij eten miehoen en drumsticks. Vandaag weer een rustig dagje gehad. Kindjes naar het kdv. C1000 tas opgehaald.. altijd weer leuk. Iemand nog interesse in de bon voor een gratis pak C1000 luiers. Het is maatje 1 (tot 5 kilo) en die zijn hier zo goed als te klein... Moet je geloof ik voor 15 euro boodschappen doen, dan krijg je ze gratis...
Ennas: beetje jammer dat ze daar niet eerder mee kwam. Had je een hoop tijd bespaard.. Hoogzwanger in een ziekenhuis wachten is niet prettig.. Eten: hier overschotel met aardappelschijfjes, prei, tomaat, champignon, creme fraiche en oude kaas en daarbij een beenhammetje
Hmmm klinkt lekker Frummel!! Ben benieuwd wat het kan zijn.. had even gegoogled maar kan er niets over vinden..
Marloes,hier helaas geen c1000 in de buurt Ennas, zou me niet te druk maken hoor. Levi zijn hoofd liep voor en bij deze loopt het buikje achter qua groei. Daarbij kunnen ze er met de echo ook 20% naast zitten qua meten
@pink sorry kan je niet helpen met de slijmprop... heb zo'n ding nog nooit gezien! @rono ja is inderdaad nog een beetje te groot... maar dat zijn alle kleertjes nog voor hem hihi. toch is het een maat 50/56... ach hij had hem ook alweer onder gepoept dus weer wat anders aan hihi Ik zie hier eigenlijk heel veel moeders fietsen met de kleine voor in een draagzak o.i.d. Ach als het niet nodig is pak ik gewoon de wagen nog lekker ook nog @kaatje ja is ook gevaarlijk mjah dat zijn zoveel dingen. Me katten lopen buiten en die zouden bij een ander in de tuin poepen... mjah er lopen zoveel katten buiten! @jac me moeder die wist dat ik lag te slapen. De kinderen waren erg druk en gooiden ook van alles van de trap. Snap gewoon niet waarom ze niet had ingegrepen. ik moet eerlijk zeggen dat ik het nu even niet wil uitpraten. vind dit ook wel even goed. @rono ik heb een fietskar gehad voor achter de fiets. NOOIT meer. Ongeluk mee gehad. Wil proberen te gaan sparen voor een bakfiets. Denk dat, dat beter bij me past. Maar die dingen zijn best wel prijzig. @zonnebeertje hoe gaat het nu met je? @avondeten pannenkoeken! @marloes Hier vandaag ook de c1000 tas opgehaald *ego* Vandaag de plus doos gekregen en de c1000 tas... zitten leuke dingen in scheelt alweer weer iets
hoe kom je aan zo'n c1000 tas? Ennas: van dex zeiden ze met 36 weken dat hij max 2 kg zou zijn. hij werd met 37.3 geboren en woog 2780
zonnebeertje. alles goed? missx. gefeliciteerd! mamatien. was de lunch lekker. Ik hoop voor je dat het toch voorwerk is hoor. Ennas. ik denk ook dat er niks aan het handjes is, maar zou fijn zijn als ze even bellen en dat bevestigen. AnnaB hihi zelf weten hoor meid. ooh een bakfiets dat zijn mooie dingen, alleen idd erg duur. metime. hé hé eindelijk klaar hier. hihi zei al tegen manlief, als ik nu gewoon even beval van het weekend, hoef ik het volgende week niet weer schoon te maken haha. Maar dat geluk zal ik vast niet hebben. Hoor hier zoveel dames met voorwerk. Ik heb daar zelf nog geen "last" van gehad. Dus heb een donkerbruin vermoeden.
Gelukkig alles goed.beetje jammer dat je nu nog niet meer weet over hoe het er voor staat qua verweken,ontsluiting etc
@henrieke, gefeliciteerd met jullie dochter Emma!! @mnm, gefeliciteerd met jullie dochter Nila!!! Lekker genieten meiden van jullie dochters!! Allebei best een pittige bevalling, maar jullie hebben het maar mooi gedaan toch! X
@frummel een geboortekaartje inleveren bij de c1000 @jac Dan duim ik voor je dat je dit weekend gaat bevallen Kan de kraamhulp poetsen @paso Hoe gaat het bij jou?
Hier alles nog rustig. Net voor 5 euro een gloednieuwe luiertas op marktplaats gescoord! Ik kreeg nog een berichtje van MNM; ze moet nog even in het ziekenhuis blijven maar maakt het verder goed, ze zal denk ik zelf haar verhaal wel plaatsen wanneer ze weer thuis is, dus geen zorgen als jullie je afvragen waarom ze zich nog niet gemeld heeft hier op het forum!