Sherry, fijn dat het met sophia goed gaat. rustig aan meis. we lopen niet weg. MNM, fijn dat Nila het zo goed, hopelijk ben jij ook snel weer op de been
Nou laat ik maar vast beginnen met de hond uit te laten nu daarna in kleermakerszit in bad! Oh babyboom, die wilde ik ook kijken. MNM; dikke knuffel voor jou!
ik ga jamelie naar binnen halen en op bed leggen, en dan gtst&babyboom kijken. en dan wachten tot mannetje weer thuiskomt...rond 11 uur/half 12....
voor wie het niet wil weten... sla berichtje over... voor de rest: -4 luiers om te proberen -fles diksap -potje fruit -lepeltje -proefzakje voeding 2 -baby wasgel -baby shampoo -douchegel voor man -dove bodylotion -pak billendoekjes -pak maandverband -oud exemplaar van de wij jonge ouders -4 bonnen voor gratis producten -knisperboekje totaal heeft een waarde van 20 euro
Sorry weer ego bericht, maar heb zo een buikpijn.. Alleen kan dr moeilijk pieken in vinden, dus zal wel niets ziin.. Onderrug en nek doen ook pijn.. Wordt er gek van en wil dat t gewoon doorzet..
Al een warme douche geprobeerd ? Gatver, had Tonic mee genomen ipv bitter lemon ( dacht eens kijken of dat beter werkt ) maar om nou te zeggen dat het lekker is
Ja net yeel lang onder de douche gezeten.. Helpt wel iets maar gaat niet weg.. Net trouwens wel weer piek gevonde.. Lekker vaag dus allemaal....
mnm gefeliciteeerrddddd wat vervelend voor je dat het een nare bevalling is geweest verdorie rust goed uit en geniet ervan!
henrieke jij ook gefeliciteerd!! ik weet niet of er nog meer bevallen zijn in de tussen tijd dat ik niet meer bijgelezen heb??anders sorry daarvoor...ik merk wel dat ik alles ff snel snel doe op zp heb niet echt de tijd om op me gemakje te lezen nu djena geboren is sorry daarvoor.......
Angie, denk dat je kikker1 nog gemist hebt. Er staat een lijst met bevallen moeders op de site ( mijn onderschrift )
angie, logisch toch? houd je maar lekker bezig met haar hoor! ik zal hier straks ook nauwelijks nog te vinden zijn
Even snel een update Batterij is bijnaaa leeg. VK uiteindelijk om 19.00 gesproken. ze had net overleg gehad met de gyn. Moet nu vrijdag om 8u nuchter bloedprikken. Dan weer een echo. Voor 10u wat eten en dan weer bloedprikken. Valt allemaal mee dus
Gelukkig ! zag vanmiddag trouwens dat de muggen Levi vannacht ook te pakken hebben gehad. 6 mega bulten op zijn benen
Henrieke, jullie ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie emma! Nu kan het genieten eindelijk beginnen.
pfft mijn strijk is ook weer klaar. Vrije avond nu. paso. volgens mij zouden ze Mumm strippen vandaag bij de vk. Ik hoop dat het iets opgebracht heeft.zie dat mum zelf al gereageerd heeft. hoe is het eigenlijk met jou?? behalve dat je niet kan wachten om de kleine te zien. zonnebeertje. 8 pond. heel mooi gewicht om geboren te worden, duim voor je mee. mumm84 Balen meid! hoop dat het nog doorzet vannacht ofzo. En anders dat de Gyn morgen begrip heeft en je voor vrijdag op de lijst zet. dikke knuf meid. Is nooit leuk dat lange wachten. Zeker niet met al die dames die hier zo "vroeg" bevallen. Kaatje dikke knuf meid. Hoort er allemaal bij, al maakt dat het er niet gemakkelijker op. hoop dat je schema van morgen gaat kloppen, en dat de tonic daar bij gaat helpen hihi. sherry rustig aan, en wat fijn dat het goed gaat met sophia. MNM fijn om wat van je te horen. Wat een vervelend eind van je bevalling. Hopenlijk gaat het herstel sneller en beter. wat lief van grote zus neia. wees maar lekker trots op je 2 dames. mamatien. he balen meid, hopenlijk zet het zich snel door. angiebaby hihi ben je gek? niemand die van jou verwacht om uitgebreid te reageren. Je bent lekker aan het genieten van djena. Wie kan daar nou op tegen zijn? Ennas. gelukkig maar. metime. hier helemaal klaar voor vandaag. morgenmiddag van boord af, en dan morgenavond naar de vk. Ben benieuwd.
Geniet van je me-time JAC!! Wat is t rustig hier! Iedereen babyboom gekeken? Ik ga zo mijn bedje maar eens opzoeken!
Jac, fijn dat alles gedaan is. Succes morgen bij de vk. Babyboom heb ik opgenomen. ga ik morgenmiddag kijken.