Pink, leuk om alles op te dekken etc. Dan ziet het er zo echt uit vind ik. Mamatien, oh leuk dat je mannetje zo blij was met de spenen. Patriesja, heerlijk zo'n slome dag thuis. MamaChantal, fijn zeg dat je morgen naar de ka mag. Lekker snel, succes alvast. Hopelijk kan hij iets voor jullie betekenen.
Sherry, zo he een drukke poetsdag op de zondag gehad dus. Paso, jij dus ook flink last van je darmen gehad. Misschien hoort het er dan wel bij? Heerlijk voor jou eindelijk dat zhbed uit de kamer. Kikker, een hellnight, helaas herkenbaar. Maar wel enorm vermoeiend als een kind niet wil/kan slapen en jij wilt niks anders. Marleen, och arm meiske, echt ziek dus. Idd maar even thuis laten en goed uitzieken.
Zo ik heb alles bijgelezen. Voel me zoooooooooo beroerd. Wat zal ik nu eens gaan doen voor de afleiding......................
Mnm lekker druk nachtje! Hoop dat het snel doorzet allemaal en dat je dan ook iets meer slaap krijg dan nu! Anna hoe is het daar? Hier klaar wakker. Ook weer zo'n last van mijn maag. Eigen schuld moet ik maar geen broodje om 22.00 u nog gaan halen! Manlief is aan het werk en ik krijg sterk de neiging om er uit te gaan en.... Jullie raden het nooit.... Te poetsen! Hondjes spoken toch aardig rond beneden en wil niet tot 10.00u op bed liggen! Echt die poetsdrang is gewoon eng.. Zag gisteren kalk op de muur zitten in de badkamer met tanden poetsen. Wilde de kalk te lijf gaan met een oude tandenborstel. En hier heb ik gewoon over liggen dromen vannacht brrrrrrrr
Goedemorgen meiden. Wederom een brakke nacht. Zweet me de laatste week ook helemaal te pletter in bed. Word regelmatig zeiknat vh zweet wakker. Bah Vriendlief ligt lekker te snurken, dus ik dacht... Ff checken op babynieuws Bellie, zet hem op! MamaChantal, de kleine zou je echt minimaal 6 tot 8 keer per dag moeten voelen. Vind het knap dat je zo nuchter blijft. Maar als het echt maar 2x was geweest dan hing zelfs deze nuchtere dame aande telefoon Anna, hopelijk heeft het echt door gezet vannacht! Zo niet, dan hoop ik dat je wel wat hebt kunnen slapen. Alle andere rommelende buiken meiden, hopelijk hebben jullie toch een beetje kunnen slapen!
Zei vanochtend al tegen d'r: vandaag is een mooie dag. Het is genoeg geweest! Je moeder wil wel eens zien en je vader wil wel eens tegen je gezicht praten want nou praat hij tegen je billen! Argh heb een verstopte neus en als ik nies klappen mn liezen bijna uit elkaar
Oh, vervelend!! Hier ben ik ook maar begonnen. "Bereid je maar voor, over een paar dagen mag je er van mama en papa uit." Ik hoop dat uk luistert, maar ga er toch maar niet vanuit. Zou iig fijn zijn als we niet te lang nog blijven zitten
Misschien vandaag maar weer veeeeeeeeeel te veel doen en lekker veel wandelen met de honden! En vanavond in bed maar wat sporten Ik weet het anders ook niet
Vriendlief begon er hier ook al over. Enthousiastme was opeens erg groot! Ik en mijn libido zitten er nog niet echt op te wachten, maar als het helpt... Veel doen is ook een optie, alleen hier werkt mijn bekken niet bepaald mee. Sowieso mag uk nog wat daagjes blijven zitten. Dus hou ik vandaag maar nog even een rustdag. Dat word voor jou iig een drukke dag
Patries: jaaaaaa zet hem op! Je kan het meid! mnm: Hoest nu meid? Anna: hoe staat het ervoor bij jou? Nou, heb om 6 uur het ZH gebeld, en er is plek zat dus ik ben welkom (ook fijn om te weten hihi). Vannacht nog een giga jankbui gehad, alleen maar spanningen voor vandaag die eruit kwamen. Pfff vreselijk zeg! Maargoed, heb wel wat kunnen slapen dus das mooi! Ik hou jullie op de hoogte meiden! Vind het toch allemaal wel errug spannend worden nu! Een dikke smakkerd vanaf deze kant!
Bellie, idd wat Sherry zegt: ook jij kan het! En misschien wel goed dat je vannacht die jankbui hebt gehad. Beetje de druk van de ketel gehaald Succes meis!
Morge, Ik kom even kijken, nadat de hele middag het internet er uitlag. En er is al een deel 6 geopend. Mensen wat wij toch snel. @anna, wat een leuke zeepjes zeg! @belliebel je zult dit wel niet meer lezen maar veel succes vandaag. @Patriesja heel veel succes vandaag.
Patricia en belly: ZET M OP!!!!!! Jullie kunnen het!!!!!! Hier vandaag 36weken.. Dus beeb moet nog 1week blijven zittenn zodat ik kan thuis bevallen!