Patriesja: ja india ben ik zelf nog nooit geweest Aziƫ heb ik aardig wat van gezien.. Thailand een maand, maleisie een maand, week japan, singapore. Thailand vond ik het mooiste, meest vriendelijke mensen ooit gezien daar maar japan was veruit het meest hilarisch. Op de bonnefooi naar schiphol gegaan met anderhalve week vakantie samen met een vriend. 6 uur later waren we op weg naar tokyo haha. Ben nog nooit zo verrot maar vrolijk van een vakantie terug gekomen.
Luca: hoe gaat dat op Corsica eigenlijk? Tenminste ik denk/neem aan dat ze daar geen kraamhulp hebben maar dat de schoonfamilie komt kramen?
Zonnebeertje: als er nood aan de man is en ze willen niet inleiden kan je ze hier brengen hoor. Die vermaken zich wel met de katten. Ik zie me eigen volgende week nog niet bevallen haha! Maar het is ff uit de buurt van jouw zkh dus zie maar
Goeiemorgen!! ik kom hier weer inhaken maar wil eerst de nieuwe mama;s feliciteren! Henrieke, MNM, MisX, GEFELICITEERD met jullie dochtertjes!! Gistere ochtend naar de VK geweest voor Controle, alles was helemaal goed en de kleine vent had het prima naar zijn zin. Inwendig is er gekeken en we hadden 1cm ontsluiting!! Ben toen ook meteen gestript. Smiddags om 12 uur begon het te rommelen en tegen 18u deden ze verdomd zeer, ben toen gaan douchen en eenmaal daaronder vandaan leek het minder te worden. Maar tegen 19.30 kwamen ze ineens om de 3-4min! Dus voor de zekerheid even de VK gebeld en die kwam even kijken. Uiteindelijk bleken de weeen niet veel te doen, had nu een krappe 1-2cm maar meer ook niet. Allemaal voorwerk + reactie op het strippen. Ohw en dan baal je Ben naar bed gegaan maar het bleef door rommelen dus kon mijn draai niet vinden want de harde buiken waren best pijnlijk. Uiteindelijk ben ik om 3u in slaap gevallen uit pure vermoeidheid. Nu rommelt het nog lichtjes en ben ik sinds gistere avond ( nadat de VK is weggegaan ) mijn slijmprop aan het verliezen. Om even in smerige details te treden, tot 2x toe twee klodders rubberige slijm van een kleine 1cm groot en een paar sliertjes. Zat geen bloed bij maar dat hoeft ook niet, of het zit misschien pas bij het laatste stuk. Ik weet niet hoeveel je kan verliezen van z'n ding. Ben er nu wel officieel even helemaal klaar mee dus de kleine vent moet maar snel komen. Volgende week dinsdag weer terug op controle en dan wordt ik weer gestript, hoop dat er dan van binnen ook wat meer is gebeurd.
Ik kom even hoi zwaaien. Zal vandaag en morgen weinig tijd hebben voor zp. Mams komt me helpen met de tuin en we gaan even de stad in. H.ans T. was gisteren met vlagen leuk (die vent spoort echt niet!) maar het heeft niets in werking gezet. Dus vandaag gaat het hem niet worden. Ik dacht gisteren dat ik 11-7-11 wel leuk vind. Dus ik begin zondag wel aan de tonic en de voetmassage. Dus veel plezier dames en voor wie gaat bevallen zet hem op! Ik kom tussendoor wel spieken of er babynieuws is.
Jaaaa gezellig he, kijk er nu al naar uit Klopt, er is inderdaad geen kraamhulp. Je blijft drie dagen in het ziekenhuis en daar krijg je alles aangeleerd (luiers, in bad, de hele rataplan) en de nodige nacontroles. Vervolgens mogen we naar huis en mijn schoonvader woont met zijn vrouw in het huis naast ons, schoonmoeder komt over van Marseille voor een maand. Gelukkig komen mijn eigen ouders ook nog drie weken hier, met alleen de schoonfam. zou ik gillend gek worden denk ik Nu heb ik tenminste mijn eigen mama ook een beetje over de vloer, om iedereen in het gareel te houden. Krijg soms het idee dat ik een kind van God ga baren ofzo, zoveel belangstelling is ervoor Schoonma komt as dinsdag al aan, zit er echt niet op te wachten dat zij tijdens de bevalling al in het ziekenhuis zit dus daarom hoop ik heel erg voor die tijd te bevallen Schoonpa is nu zelf ook op vakantie dus dan hebben we tenminste even rust. Alles is hier heel familie. Was een paar weken geleden op de verloskamers voor een ctg, en daar was ook een vrouw aan het bevallen. Op de gang zaten serieus een stuk of 10 mensen te wachten, camera in de aanslag en al. En elke keer als de schuifdeur open ging kregen ze een collectieve hartstilstand. Nou dat soort taferelen wil ik echt vermijden hoor! Stel je voor je ligt van onder nog open, hebt net je kind eruit geperst en je zit nog onder de smurrie. Krijg je niet eens de tijd om het zelf goed te bekijken voor de hele familie al aan je bed staat Heb het wel aangegeven bij mijn lief dat we eerst even rustig zelf met ons kindje kennismaken voor de grote stormloop begint, en ik ga het bij de verpleging in het ziekenhuis ook heel duidelijk aangeven, dat als er mensen bellen of voor de deur staan ze gewoon weer weggestuurd worden anders hebben ze een hele kwade patiente :x Miracle, jeetje rommelt het zo erg gebeurt er alsnog weinig Dan baal je wel extra lijkt me, je vestigt toch hoop op zo'n strippoging. Hopelijk komt het toch nog snel op gang nu!
hahahahaha een collectieve hartstilstand, geweldig. zoiets dacht ik al ja.. succes hihi hoop dart je snel; bevalt
hier weer goedgekeurd door de vk. hb gezakt van 8.6 naar 7.3 maar was normaal volgens vk. bloeddruk 127/88. Totaal 13 kg aangekomen. mooie buik, loopt netjes mee qua groei. Ze wilde wel graag dat ik Levi smiddags ging weg brengen zodat ik rust kan pakken die ik snachts mis maar ja als je geen wegbreng adres hebt houdt het op he. Als ik volgende week donderdag nog niet bevallen ben gaat ze kijken of ze me kan strippen. bellie, leuke boxmobiel ! Zonnebeertje, denk niet dat dat een reden voor inleiding is. Kunnen ze ook niet naar de buren ofzo ? Hoop dat je voor die tijd bevalt Nu even snel een broodje eten en om 12.00 uur naar de dierenarts met het konijn Stond vanochtend al te janken toen Levi hem gedag ging zeggen. hormoontjes he
Kaatje fijn dat het goed was bij de vk Iedereen die rommeld succes Pffff ik moet wennen aan mijn nieuwe speeltje....samsung galaxy s2 Touchscreen haha moet goed komen...
uhh HELP! Als je vliezen breken is het dan altijd een plons, het kan toch ook beetje bij beetje komen? En voel je ook perse iets knappen? Vanmorgen ging ik naar het toilet en nog voor ik de pot raakte verloor ik opeens een straaltje vocht terwijl ik nog niet plaste. Maar het zag er wit uit dus ik dacht oh het zal wel afscheiding zijn. Stap ik net onder de douche verlies ik weer een straaltje, kreeg echt het gevoel alsof ik stond te plassen maar ik zette helemaal geen druk . Kon het niet opvangen want stond dus onder de douche, en daarna kwam er niks meer. Wel even met mijn vinger gevoeld maar het rook niet ergens naar ofzo. Het was wel helder, anders had ik het wel gezien in de douche neem ik aan. Heb maar even een inlegkruisje ingedaan, kijken of er straks nog meer komt. AAHH ik ben nu echt hyper
ik heb het geprobeerd, eerst kwamen er een paar druppels maar ik heb buisjes in mijn oren dus als ik op mijn hand blaas komt de lucht er via mijn oren uit hahahaha Nu komt er niks.
ga eens liggen, draai op je zij en sta dan op, dan nog hoesten.. dan zou er wel iets moeten komen.. spannend!!!
Haha oke even uitproberen hoor.. Ja ik verlies wel wat nu, maar heb het gevoel alsof ik dan sta te plassen. Gelukkig komt de vk om 2 uur Ik weet wel dat het hoofdje heel erg laag ligt dus dat er geen plons komt dat kan wel kloppen. Maar als het echt vruchtwater was zou ik toch wel meer moeten verliezen?