Rono; ik kan natuurlijk ook in ede bevallen! Luca; het hoofdje kan als een kurk werken, dus het kan prima! Ik hoop t voor je!! Ik ben bij de acupunctuur geweest, hij verwacht dat het vandaag of vannacht wel gaat beginnen! Bij tygo had ik binnen een uur resultaat, die draaide toen uit stuit.
Hmm ik twijfel nog hoor. Het ruikt helemaal nergens naar.. Ik wacht wel even af, dan vraag ik het aan de vk en die stuurt me waarschijnlijk naar het ziekenhuis om te laten roeren met een wattenstaafje Spannend Zonnebeertje!
Miracle; dat had ik dus ook na het strippen! Echt balen hè dat het niet doorzet! Hier begint het ineens weer te rommelen, hoop dat het nu wel langzaam gaat beginnen!
Luca, klinkt wel alsof je vliezen gebroken zijn. Ik duim voor je! Zonnebeertje, pff echt wel en je humeur wordt er ook niet beter op dan. Hoop dat het bij jou ook snel doorzet!
*egobericht* Baal als een stekker. Zojuist gebeld door de verzekering en het lijkt er op alsof we aan het kortste eind gaan trekken.... kan wel janken! zelfs een klein kind kan aan de hand van de foto's nog wel bepalen hoe de botsing is gegaan en dan mijn hubbie hier geen schuld aan heeft! :x weet me even geen raad. ons leven gaat dus een grote ellende worden als we geen een centje terugzien en hubbie arbeidsongeschikt blijkt te zijn...... sorry voor mijn klaag....
Paso; hebben jullie rechtsbijstand? Dan zou ik die er eens naar laten kijken! Heeft de tegenpartij geen schuld bekend? Dikke knuffel!! Miracle; zeker niet goed voor je humeur nee
Ohh als je in ede beval kan ik ze zelfs wel ff ophalen bij t zkh. Ze zijn welkom hoor Luca: Spannend! Net bestelling gemaakt voor een taart.. pff wat een werk.. Hierbij het resultaat.
Konijn is niet meer Waren bij de dierenarts, konijn uit de patcaddy en op de grond gezet. Dierenarts zag zelf gelukkig ook dat het zo niet meer ging. Hij denkt niet dat het door die operatie/breuk komt maar echt door zijn leeftijd dus dat het zeker rieel was dat we hem lieten inslapen. Bij de spuitjes zelf ben ik in de wachtkamer gaan zitten, leek me niet zo'n goed idee om daar bij te blijven met mijn hormoontjes, dus Ferry is bij hem gebleven. Hebben er voor gekozen om het konijn daar te laten en niet mee naar huis ten nemen. Marloes, graag gedaan ! Luca, klinkt idd alsof je vliezen gebroken zijn ! Als het hoofdje al diep ligt komt het juist in kleine beetjes ipv in grote plonsen Zonnebeertje, ben benieuwd Paso, heb je geen rechtsbijstandverzekering ? Rono, dat ziet er lekker uit !
luca..denk idd vruchtwater ben benieuwd wat vk zegt! hier rommelt t wat.. vannochtend wat oud bloed gehad,raakte gelijk in paniek haha.. ik ging douchen en zeg tegen manlief uhh schat we moeten t zh bellen..allemaal bloed... hij zegt zo uhh ja maar schat gister ben je getoucheerd he..ze had erbij gezegd dat je daar een streepje bloed van kan krijgen. tis wel wat meer dan een streepje,maar wel donker dus maar niet gebeld komt nu geloof ik ook niks meer uit.. Ook weer lekkere harde buiken/voor-weeen.. zo maar bitterlemon halen en ananas toch? wou eigenlijk naar de stad,moet mn prenataldoos nog ophalen en nog wat ondergoed halen en broekjes voor de beeb.. maar morgen weer een dag hubbie heeft net ramen gewassen ik wou t doen..maar had last van mn buik dus hij zegt zo ja ik doe het wel okee prima schat..
Het begint hier ook weer te rommelen...krampen in m'n liezen en rug... en af en toe een harde buik pffff wanneer zet het nou door!!
Goedemiddag meiden! Zonnebeertje: Denk dat het aan de 'aardigheid' van de gyn ligt of dat een goede reden is.. Maar goed, hoop dat de acupuntuurgeval zn werk heeft gedaan en het gerommel door gaat zetten bij je luca, geen idee of t vruchtwater is haha, succes! Ik hoop het voor je! Kaatje, gecondoleerd.. Nooit leuk een huisdier in laten slapen Linda, Chantal bij jullie ook gerommel.. spannend meiden! Miracle, he bah dat is helemaal naar, als je het idee hebt dat het gestart is en dat dan blijkt dat het niets doet Paso, pff wat een rot situatie.. Ik kan me (heel erg) even niet meer voor de geest halen wat er ook alweer was.. Je man heeft botsing gehad en daardoor kan hij niet meer werken en nu krijgt hij de schuld hiervan????? STerkte meid !! Knuff! Nou hier al het gerommel weer weg hoor, alsof er nooit wat gewest is hahahaha.. wat een raar lichaam heb ik toch.. Vanochtend met mn zusje foto's wezen maken, echt super leuk was het en er zitten echt een paar gave tussen! ze staan op mn facebook, maar ik weet alleen niet wie ik van jullie op facebook heb.. (Welkom bij Facebook - Meld je aan, registreer je of ontdek meer) maar je kan ze alleen zien als je bevriend met me bent als het goed is..
Vanmorgen knoop door gehakt en Emma is aan de fles voeding. Overlegd met de vk en voel me er nu stukken beter onder. Eerste flesje ging als een tierelier en ze sliep erna als een roos. Begon echt tegen de voedingen op te zien en kan er nu veel meer van genieten. Vriendlief is momenteel aangifte aan het doen en het huis zit vol familie. Emma en ik zijn dan ook lekker op ieders eigen bed gaan liggen Zonet heerlijk gedoucht en voelde me gelijk stukken beter. Hechtingen zien er volgens vk fantastisch uit en heb totaal geen zwelling of blauwe plekken. Lopen gaat nog steeds erg moeizaam en ben aan de poeder voor de ontlasting... Dat zal helaas ook een keer moeten gebeuren. En op dit moment doet een scheet al pijn! Goed, ik ga slapen
@rono Leuke taart @kaatje Knuffeltje voor jou! @zonnebeertje Ik duim voor je! @paso Rechtsbijstand even informeren... (desnoods iets van de ombudsman/kassa o.i.d.) @miracle Kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Dikke knuff voor jou! *ego* Heb eergisteren box besteld en betaald. Bevestiging gekregen dat die is betaald... levertijd 2 tot 3 dagen. Hoop vandaag toch echt wel de mail te krijgen met de tracktrace code en dat morgen me box er is. Kan die mooi nog opgezet worden. Heb maar een nieuwe besteld. Die andere zet ik in de tuin neer voor als het mooi weer is en de kinderen buiten gaan spelen. @bapsie Mooie foto! @frummel Hier een regelnacht gehad... klein regelnachtje... zit te wachten op de rest van het geregel hihi @wupje Mooie foto @danitjuh Fijn dat ismail wat dichter bij jullie is. Ik duim dat hij snel mee naar huis mag @henrieke Als je, je er prettiger bij voelt om te stoppen met de BV moet je dat gewoon doen! Jouw gevoel is het belangrijkste erbij *ego* ik heb gisteren voor mezelf een hele dagplanning gemaakt. Aangezien ik het nu dus alleen moet doen. Vanmorgen de keuken schoongemaakt, kattenbak verschoont, voorbereidingen voor het eten gedaan. Pakketjes in orde gemaakt. En natuurlijk wezen rusten (niks doen zeg maar). Voor morgen maak ik ook weer een lijstje. Misschien dat het werkt
Zullen we allemaal vandaag bevallen ? Hier aan de opruim en schoonmaak. Onze wc ruikt sinds gister opeens naar vis ( die je vangt uit de sloot ) geen idee waar het vandaan komt dus even grondig schoongemaakt Nu een zere rug dus even pauze met een glas tonic Mamatien, leuke foto's ! Henrieke, fijn dat de fv zo goed naar binnen ging ! Nu al een huis vol visite ? moet er niet aan denken. goed dat jullie je even terug getrokken hebben
Henrieke: fijn zeg dat fv er in 1 x in gaat.. als dit zoveel lucht geeft geef ik je groot gelijk dat je hiervoor kiest!