Anna: slim een lijstje maken, geeft je miss wat meer rust door de dag te structureren.. Kaatje: ik stem VOOR om vandaag met zn allen te bevallen
kaatje: zou het het weer zijn? had hier vanmorgen hetzelfde met de wc terwijl ik hem gister had gepoetst! heel vreemd.. Nogmaals.. arm konijn luca: klinkt toch als vruchtwater.. hoofdje houd veel tegen! Henrieke: pff huis vol visite, zou er ook niet aan moeten denken.. Anna: hoop dat je box er snel is! ik heb echt nergens fut voor vandaag.. het enige wat tot nu toe in de verf staat is mijn haar haha Hoe zien beginnende waterpokken eruit? Dex heeft allemaal rare bultjes op zijn buik.. soort pukkeltjes en ook op zijn beentjes een paar..
Lijkt mij ook wel wat hoor, maar volgens mij gaat het niet gebeuren hier Vk is net geweest, en zij denkt niet dat het vruchtwater is, omdat het niet vanzelf loopt als ik met gewone dingen bezig ben, of tijdens een harde buik. Het komt echt alleen als ik heel hard blaas of druk zet. Heb inmiddels ook een beetje op kunnen vangen in mijn inlegkruisje en het is toch gelig dus ik denk eerder aan urine. Net aan de ctg ook niet meer harde buiken dan anders. Aan het eind had ik opeens wel een paar heule pijnlijke krampen, maar toen gaf de ctg helemaal niks meer aan zelfs geen harde buik Ik wacht het dus nog maar even af en mocht ik weeen krijgen of meer vocht verliezen dan maar even een bezoekje aan het ziekenhuis. En anders was het vals alarm. Alle rommelende dames succes! Kaatje gecondoleerd met konijn
haha nee dat denk ik niet. Alle tegels, meubilair en wc goed afgenomen en spul er in gegooid maar de geur komt er gewoon doorheen Lijkt wel of het uit de riolering komt ofzo.
Frummel, jullie ook zo'n raar geurende wc dus. Beginnende waterpokken lijken een beetje op muggenbulten alleen komen er snel meer bij en opeens zitten er blaasjes op. Heb even een foto voor je gegoogled http://astmaenjongekinderen.punt.nl/upload/DSC00097_(Small).JPG Luca, misschien zit het scheurtje in je vliezen meer naar boven waardoor je niet veel verliest. Je krijgt iig vanzelf weeën als het wel je vliezen zijn
bah.... uhm... heb je van die wc eend zakjes? Zit wit poeder in en als je dat in de pot gooit krijg je schuim... Werkt hier redelijk goed tegen vis lucht... (herken de geur hier zit het in de douche)
dan heeft hij waterpokken. Vanmorgen dacht ik Hee een muggenbult.. net verkleed in hem en heeft hij een stuk of 15 van dezelfde bultjes Ik krijg de geur hier ook niet weg ruikt echt te ranzig! Alsof ik nooit schoonmaak
Hoi Meiden, Ik probeer het allemaal wel bij te houden maar is even niet te doen. Las over de BV en FV. Hier zijn we ook aan het afbouwen om over te gaan op FV. Casper wil nog steeds niet aan de borst en na bijna 2 weken proberen aanleggen, kolven en flesje geven heb ik er genoeg van. Sinds gister 1 voeding laten vervallen maar heb vandaag echt mega stuwing dag! Verder gaat alles goed maar ook hier een regeldag. en een wakker dag. pfff.. de wond van de KS heelt goed en heb er nog maar weinig last van gelukkig. Ik ben benieuwd weer naar nieuw babynieuws!!
Frummel; hier begon het idd met rode vlekjes op buik en billen! Als hij ze echt krijgt moet je eens kidsclin kopen, werkt super voor de jeuk! Mamatien; mooie foto's zeg!! Kaatje; sterkte!! Hier nog geen krampen helaas!
Kaatje, Dikke knuff vanwege het konijn, dat zijn geen leuke dingen om te doen. Die vislucht uit je wc zou goed van de riolering kunnen komen! Ik weet dat mijn ouders er ook een hele dag last van hebben gehad, de volgende dag was het over. Luca, ik duim voor je dat er toch ergens een scheurtje in de vliezen zit en je weeen vanzelf sterker worden en op gang komen! Ik stem ook voor een massale bevallingsdag vandaag! Mamatien, mooie foto;s!
Anna, ik heb wel van die tabletten.kan ik idd wel even proberen Frummel, hier hielp groene zeep erg goed tegen jeuk en indrogen ( zo'n goedkope pot uit de supermarkt ) zou wel even kijken wat de riscio's voor Jace zijn
Ja ik geef borstvoeding en heb zelf de waterpokken al gehad. Volgens de huisarts zal hij, als hij het krijgt, een milde vorm krijgen omdat hij mijn anti stoffen heeft. We zullen zien.. ben benieuwd in elk geval. Mamatien: had ik nou net al gezegd dat het erg mooie foto's waren?(ben een zeef) in elk geval, super mooi!
Heb altijd wel gehoord dat als je het voor je eerste krijgt je idd vaak een milde vorm krijgt maar dit na je eerste nog een keer dubbel en dwars over mag doen
Hi hi kwam ik gisteren nog klagen over gebroken nachten; vannacht sliep ons moppie van 23 tot 3 uur en daarna tot 7.30 ! Dennis heeft alleen 1x een kwartiertje met haar gelopen en toen is ze weer lekker gaan slapen! Oh wat was dat fijn. Hier gaat de bv juist super; Naomi drinkt heel lekker rustig, vind alle aanleghoudingen goed en ook mijn borsten doen het goed. Ik ben helemaal blij want bij Kyano was het voor mij ook moeilijker maar nu weet ik zeker dat ik nog wel een aantal maanden bv blijf geven.
Klopt helemaal Hij heeft nu mijn antistoffen en zal er zelf dus weinig tot niets tegen aanmaken. Als hij het jaar voorbij is gaat hij wel zelf alles aanmaken en is hij dus, wederom, vatbaar voor de waterpokken. Erg prettig
Dames, even snel vraagje gister ben ik getoucheerd.. en kon ik wat bloedverlies van krijgen zei ze.. vannochtend had ik wat oud bloed, en net was het wel wat vers bloed.. maar niet zoveel.. meer met afvegen,zat niks in mn inlegkruisje.. is dat normaal na toucheren?