MissX gefeliciteerd met je dochter!!! Danitjuh gaat goed dus zo te lezen, gelukkig! MNM hier ook nog steeds moeite met slapen en ik ben al bijna een week verder.... Schildje oei ik begrijp een sterfgeval in jullie familie. Gecondoleerd en heel veel sterkte Jac bij mij was de slijmprop een beetje bruin / groen Bapsie wat een mooie foto! Belliebel hi hi die boxmobiel hebben wij ook Zonnebeertje hoop dat de kleine uk heel snel komt! Luca bij mij ook steeds kleine beetjes vruchtwater toen de vliezen gebroken waren, leek alsof ik ongesteld was. Paso ai dat is niet prettig, dikke knuff Mamatien oh mooie foto! Henrieke fijn dat het besluit gemaakt is!
Wupje: wat fijn dat de borstvoeding zo goed gaat! Hier gaat het gelukkig ook helemaal super. In het begin wel flink wat opstart probleempjes gehad. Wat heerlijk dat ze zo slaapt zeg! Hier was het ook half 4 en toen 's ochtends weer rond half 8/8 uur
Chantal, . Na toucheren weet ik niet. Na strippen is het wel vrij normaal dat je wat meer bloedverlies heb
chantal: zolang het helder is, zonder stolsels en niet meer als een menstruatie is er niets aan de hand is mij altijd verteld
wauw wat is het rustig Niet gewend van hier! Vriendlief en ik hebben besloten het nog even aan te kijken of er iets gaat gebeuren. Heb wel veel harde buiken maar verder niks. Ga nu maar even een uitgebreide douche nemen kijken of het helpt, en dan heb ik meteen mijn haar gewassen mochten we vanavond of vannacht richting zh gaan Als er morgenochtend nog niks gebeurd is bel ik wel even met het zh, om uit te sluiten dat het vruchtwater is anders loop ik misschien wel met langdurig gebroken vliezen. Chantal; veel plezier in de speeltuin
ja idd erg rustig hier.. maar niet zo gek,de helft van de dames zijn al bevallen.. zit nu aan bitter lemon..gatver.. heb 2 blikjes gehaald.. en een ananas gehaald..
zo even uithijgen. Beneden gestofzuigd. Boven het bed op gemaakt en een draai was opgevouwen. Genoeg om van buiten adem te raken Mamachantal.Bitter Lemon is lekker vind de tonic een stuk minder lekker
zonnebeertje: mooie foto!! Ik ben blond! Letterlijk dit x.. Rare kleur komt door de webcam. Het is asblond
Dat is zeker blond Moet zeggen dat ik het donkere leuker vind staan bij je,maar misschien komt dat ook wel omdat ik je hiervoor alleen nog maar donker gezien heb ( op foto )
Zo kaatje, je bent lekker actief bezig geweest! Zonnebeertje, mooi foto! Frummel, staat je erg goed die kleur! Ik word hier lichtelijk vies van mezelf. Gistere dus twee flinke delen van me slijmprop verloren en vandaag wat kleine sliertjes maar net verloor ik een wat groter stuk met (oud) bloed erin. Hoeveel dagen verlies je z'n ding? Ik heb hem bij jaimy nooit verloren. Buik begint langzaam ook weer te rommelen...
@frummel Staat leuk die kleur @miracle Ik hoop dat je snel weeën krijgt @kaatje Graag gedaan Ticho en Ivy hebben beide de waterpokken gehad voor de eerste verjaardag. Nu heeft de halve klas van Ticho het gehad en hij niks @wupje wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad en dat de bv zo goed gaat @nina wat fijn dat alles goed gaat
Miracle, ik bleef na de eerste keer toucheren door de gyn steeds stukjes slijmprop verliezen... van 38.3 t/m 39.6 weken... best lang dus. Zonnebeertje en Mamatien: mooie foto's van mooi buikjes!!!
Zonnebeertje, hopelijk ben je snel aan de beurt meid!!! En gewoon aangeven dat je volgende week geen back-up meer hebt voor de kindjes. Luca... goed dat je het morgen even laat controleren hoor! Hier gaat het nog steeds super! Mees drinkt ondertussen flesjes van 100cc. Gaat snel dus, maar is natuurlijk ook een flinke man Kraamverzorgster komt nog lekker 2 dagen, nog even van genieten.