Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    fijn dat Mees het zo goed doet :)

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    oh lekker Marloes!! is Mees ook al veel gegroeid?

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Marloes, haha merk dat ik er wel helemaal uit bed qua cc voedingen etc. Zal straks wel weer even wennen zijn met alles. Levi is nu al zo zelfstandig.
    Fijn dat de kraam nog twee dagen blijft !

Hormoontjes zijn hier niet leuk meer :( relaxte dag gehad maar Levi komt hyper thuis, Ferry lijkt zowat nog meer hyper te zijn. Steeds overal een weerwoord op geven. Met andere woorden. Ik wordt knettergek van mijn mannen ;)
    en Levi is boos op het konijn omdat hij weg gegaan is.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja, hij is de laatste 3 dagen weer aan het aankomen, was in totaal zo'n 80 gram afgevallen.

5. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Weet iemand waar ik een leuke schommelstoel vandaan kan halen... niet al te duur :)

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anna, ik had de mijne bij de praxis voor 30 euro,maar geen idee of ze die nog hebben.
    Ikea misschien ?

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    idd ikea heeft ze staan..

jamelie was net inslaap gevallen op de bank bij mij:) lekker hoor.. wou dr net naar bed brengen,word ze wakker..en zegt:ben niet aan het slapen hoor.. nee hoor schat:D
    ligt nu nog steeds op de bank in coma.. nog steeds met hoofdpijn:(

8. Rono

Rono Niet meer actief

Anna: Bedankt voor je kaartje!! :D Schommelstoel voor de baby of voor jezelf?

Frummel: Staat je goed meid :)

ehm ff denken...

Mamachantal: Klein beetje bloed is niet erg, word t meer altijd ff bellen!

Luca: Ik hoop dat t alsnog vruchtwater is, laat het iig optijd nakijken in het zkh.

Hier vanmiddag de taart weggebracht! Ze waren er zo blij mee dat ik er et dubbele voor kreeg haha :D Zo doen we het vaker :p

9. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    dat is nog eens leuk Rono!!

frummel; leuk je haar! lekker blond voor de zomer!

hier alles nog rustig!

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

vanavond vroeg op bed...

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Rono, dat is leuk !

Chantal. lief ! wel sneu dat ze zo'n last van hoofdpijn heeft

12. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    luca. Jammer zeg dat het toch niet je vliezen waren. Hopenlijk begint het binnenkort. (voordat je smoeder komt hihi)

zonnebeertje. Ja heb wel weer zin in babynieuws! Hoop dat die gelijk heeft.

Paso jeej wat heftig. dikke knuf meid. Hopenlijk komt het toch nog goed.

rono mooie taart zeg.

kaatje sneu van het konijn. Maar nu heeft ie iig geen pijn meer. ooh wat zielig van levi. Tja en mannen hihi soms snappen ze niet dat ze beter hun mond even kunnen houden.

mamachantal hoop dat het door gaat zetten. En wat een lieve man heb je.

lindaatje. duim voor je mee dat het door gaat etten.

mamatien mooie foto's!

HenriekeC Fijn dat je de beslissing gemaakt hebt voor flesvoeding! en gezellig die kraamvisite, maar idd ook aan jezelf en emma denken.

AnnaB hopenlijk laat de box niet lang op zich wachten. Lijstjes maken werkt bij mij ook altijd wel. maar niet teveel doen hoor!

Nina als ik het zo lees heb je meer dan je best gedaan voor de bv. Lekker op kv overstappen! Fijn dat alles goed gaat, en je goed herstelt van je keizersnee.

frummel o jee waterpokken. beterschap, hopenlijk word declan er niet al te ziek van. Volgens mij is het zo dat ze onder 1 jaar niet zo ziek worden, maar dan ook niet de antistoffen aanmaken. Dus dat Jace het dan nog een keer kan krijgen. En die keer worden ze er dan wel goed ziek van. Mooie haarkleur.

Wupje wat heerlijk! Zo'n nacht doet dan altijd veel goed. Lekker genieten meid.

miracle ook voor jou hoop ik dat het doorzet.

marloes80 wat fijn dat het zo lekker loopt bij jou, en heerlijk dat de kraamzorg nog 2 daagjes langer blijft.

babsie alles goed?? omdat je zo vroeg naar bed gaat??

zo hier vanavond naar de vk geweest. Controle was goed. Ze heeft zelfs even gekeken of er al wat loos was. En wat denk je?? Heb 2 cm ontsluiting! Niks van gemerkt. Was allemaal heel soepel en week. Dus werd ons dus erg sterk aangeraden om iig niet meer samen naar boord te gaan. Dus denk dat ik dus maar thuis blijf vanaf nu. Moeten alleen nog even kijken hoe we het allemaal gaan regelen.
    Ze vroeg zelfs nog of ze me moest strippen. Dus dat ook gelijk maar laten doen. Hoop dat het wat gaat doen. Al heb ik er een erg hard hoofd in. Voel nog helemaal niks.
    Vind het wel erg grappig. Ging er zo vanuit dat ik tot 42 weken ging lopen. En nu misschien toch wel eerder! haha kan soms raar lopen. hihi.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jac, super al 2 cm ! Hopen dat het strippen helpt. Idd verstandig om nu thuis te blijven. Is dat nu nog geregeld met souders?

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

jac jeuhhhh 2 cm:D super hoor!!!

ik vlieg weer verder.. we zijn aan het witten. ben nu Jace even voeden:)

15. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Wow spannend JAC!!

16. Wauw Jac wat goed! En heerlijk nieuws als je het eigenlijk niet verwacht :D Dan ben je denk ik eerder aan de beurt dan ik hihi ;)

Iedereen fijne avond, hier wordt vanavond lekker gerelaxt :)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik kwam vandaag trouwens nog iets tegen in de winkel wat ik niet kon laten hangen :D

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Jac, zo 2cm al!! Duim voor je dat het strippen iets uithaalt!

Hier is het rommelen weer afgezakt..
    Kruip zo lekker in bed, ga daar wat tv kijken en daarna proberen wat te slapen.

19. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Weer even een snelle zwaaizwaai van mij... heb echt even geen tijd om bij te lezen :). Volgens mij geen nieuwe baby´s meer, en ik lees dat jac op 2 cm zit. Spannend!!!

Vandaag Julie´s 2e verjaardag gevierd, lekker met ons eigen gezinnetje. Was een geniaal idee van mijn moeder, om eens lekker zelf te genieten in plaats van alleen maar met koffie en taart te gaan lopen rennen voor het bezoek. Goed plan! Julie is vanmorgen eerst op het KDV gaan trakteren en is daar helemaal in de watten gelegd, zo leuk hoe ze daar een verjaardag vieren met alle kindjes. daarna zijn we haar op gaan halen en met ons viertjes naar het Sprookjesbos geweest. Ze vond het helemaal gewelsig, en Elin is lekker meegeweest in de kinderwagen. We hebben echt genoten.
    Morgen ben ik zelf jarig, dan komt er ´s middags wel bezoek voor mij en Julie. Opa´s en oma´s komen morgen ook, dan wordt ze weer verwend!

Ik ga nog gauw wat dingen opruimen en strijken...ben bekaf eigenlijk ;)

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miffy, gefeliciteerd met Julie ! Klinkt als een heerlijke dag. Ook jij alvast gefeliciteerd met je verjaardag :)

Deel Deze Pagina